Gå til innhold

ville du vært sammen med..


Gjest gjest_melina

Anbefalte innlegg

Gjest gjest_melina

...noen som røyker hasj? Da tenker jeg ikke på dem som røyker en gang i blant og blir helt"ute" av det. Men på noen som røyker hver dag og ikke får noen merkbar rus av det fordi de har gjort det i nærmere 20 år. Kan vel relaters til sigaretter...bortsett fra at det er ulovlig da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nope

Samoberen til en venninne røyker jvenlig, og de henger med folk som driver med det, så jeg kan jo ikke akkurat nekte de det, men jeg ville nok ikke gått inn i et forhold med noen som røyker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok ikke hatt noe problem med det, så lenge det ikke gikk utover daglige ting som jobb, familie og andre forpliktelser.

Når det er sagt så tror jeg mange av dem som bruker rusmidler daglig har andre problemer som kan være vanskelig å takle i et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Nei.

Jeg har barn. Rus og barn hører ikke sammen!

Folk som røyker daglig, blir påvirket uansett hva de måtte mene.

Og som en annen påpekte: Stor fare for at vedkommende har andre problemer som vil være vanskelig å takle. Og om man røyker daglig, har man sannsynligvis en del kontakt med andre som røyker daglig. Siden det er kriminelt, møter man gjerne flere kriminelle i et slikt miljø, og det frister ikke akkurat. (Så svaret ville vært nei selv om jeg ikke hadde barn.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...