Gå til innhold

ville du vært sammen med..


Gjest gjest_melina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, det er totalt uaktuelt. Det hadde vært like uaktuelt om han hadde røkt harsj bare en gang i blant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min røyker hasj daglig, og jeg har ingen problemer med det. Selv røyker jeg ikke. Rett og slett fordi jeg ikke liker det. Han er nok avhenning, men jeg er enig med trådstarter om at dette er å sammenligne med vanlige sigaretter. Ihvertfall får han ingen synlig rus, slik jeg har opplevd de gangene jeg selv røykte(mange år siden)

Kan ikke skjønne hvorfor alle skal presses inn i et A4 liv. Vi har to barn og følger dem opp på alle måter. De får selvsagt ikke røyke hasj når de blir tenåringer. Men jeg regner med at barna til"sigarett røykerne ikke får røyke tobakk heller. Dog så får ikke barne se hasj, rett og slett fordi det er ulovlig....

:klappe: Fint å høre at noen ikke er så opptatte av å være A4-mennesker! :)

Jeg hadde ikke hatt noe imot en kjæreste som røyket hasj. Men hvis det blir noe han MÅ gjøre daglig, ville jeg føle at det begrenset oss litt i livet. Hva om vi skal på besøk til svigerforeldre i en uke, og fyren går og er gretten og gleder seg til å komme hjem pga at han ikke får anledning til å ta sin daglige dose?

Det har ALT å si hvordan han omgås med røykinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...