Missbumblebee Skrevet 4. januar 2006 Forfatter #21 Del Skrevet 4. januar 2006 I dag har jeg sovet usannsynlig lenge... Våknet ikke av meg selv en gang, men av at mamma ringte og var fryyyktelig skravlete. Nå skal jeg snart dra og besøke ei god venninne som også er prøver, så da kan vi skravle litt babylaging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. januar 2006 #22 Del Skrevet 4. januar 2006 Deilig å sove lenge noen dager da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 5. januar 2006 #23 Del Skrevet 5. januar 2006 Tusen takk for besøk i dagboken min! Håper dere lykkes i prøvingen snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #24 Del Skrevet 6. januar 2006 Nå har jeg seriøst skjønt at jeg har blitt avhengig av KG.. har hatt problemer med telefonlinja siden i forigårs, og det har vært helt grusomt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. januar 2006 #25 Del Skrevet 6. januar 2006 HALLA! Står det bra til med den kommende postmann-skremmeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. januar 2006 #26 Del Skrevet 6. januar 2006 Det er jo forresten ikke så lenge til din IKM heller nå vel? Har du startet på symptomjagingen ennå? Isåfall vil jeg høre ALT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #27 Del Skrevet 6. januar 2006 Bare si ifra du, så lever postmannen din farlig!! Symptomjakten er i full gang her ja.... Selv om jeg later som om det ikke er sånn.. Har gått med mens murringer siden tirsdag spottet bittelitt i går, men det har ennå ikke satt igang, så jeg håper litt ennå... Selv om jeg tror det er fryktelig lite sannsynlig at vi skal få det til så fort. IKM om 4 dager nå (tror jeg da), så på tirsdag er det testings på gang. Hvis jeg tørr da... Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. januar 2006 #28 Del Skrevet 6. januar 2006 Klart du tør! Blir spennende! Ellers takk for beskrivelse av postmann-skremming - jeg siterer meg selv: :grine2: :grine2: :grine2: Jeg flirer meg skakk av deg... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 6. januar 2006 #29 Del Skrevet 6. januar 2006 *Kjære,kjære høye makt, kan ikke jeg og Grace (og alle de andre som ønsker seg det) få to blå streker av deg snart? Vi er veeeeldig snille og greie alle sammen!!* ← Kan dere be litt for meg også...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #30 Del Skrevet 6. januar 2006 Kan dere be litt for meg også...? ← Klart jeg kan be for deg også MissS!!! *Kjære høye makt, MissS trenger også to blå.... Helst så fort som overhodet mulig!!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 7. januar 2006 Forfatter #31 Del Skrevet 7. januar 2006 Ja, ny dag, og ennå ingen tante på besøk. I dag har jeg kjørt å hentet ved og vært veldig flink Nå blir det forhåpentlig varmt her resten av vinteren. Min kjære har "mannsen" i dag tror jeg, han er super lett å irritere og bjeffer til meg for ingenting. Hihi, godt det ikke bare er meg som er litt humørsyk innimellom. Ellers så har det ikke egentlig skjedd så mye siden sist, men jeg begynner å lure på den kroppen min nå, har jo hatt mensmurringer i mange dager alt, men ingen tante... Tørr ikke å håpe på noe, for jeg tror ikke det er mulig at vi kan være så heldige helt ennå. 3 dager til jeg skal teste nå.... Håper de dagene går FORT!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 7. januar 2006 #32 Del Skrevet 7. januar 2006 Hei! Takk for besøket i dagboka mi! Håper vi begge får to blå så snart som mulig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 7. januar 2006 Forfatter #33 Del Skrevet 7. januar 2006 Hei! Takk for besøket i dagboka mi! Håper vi begge får to blå så snart som mulig!!! ← Takk det håper jeg også!! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. januar 2006 #34 Del Skrevet 7. januar 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. januar 2006 #35 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg gleder meg til å smugkikke på postmannen min bak gardina på mandag.... :blaaveis:.... Stakkars... NOOOT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. januar 2006 #36 Del Skrevet 7. januar 2006 Her har ikke jeg tittet innom før!! Så nå gjør jeg det! Og velkommen til vårt supre nabolag! Håper du vil trives her sammen med oss! Legger igjen litt babystøv og ønsker deg lykke til med prøvingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. januar 2006 #37 Del Skrevet 7. januar 2006 Heisann! En smugleser melder seg... Det er alltid spennende å følge med dere prøvere. Og jeg synes symptomene dine høres veldig lovende ut jeg! Krysser fingrene for deg! Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #38 Del Skrevet 8. januar 2006 Ja da kom tanta da. Men,men jeg har jo egentlig vært ganske sikker på at det ikke ville gå så fort for oss, men har jo likevel hatt et bittelite håp. Min kjære spurte legen sist han var der om han kunne få sjekket sæden, så han har fått rekvisisjon og skal "ordne opp" hjemme og levere på sykehuset til sjekk. Han sa ikke noe om det til meg før etter at han var hos legen, og jeg har ikke spurt han om det. Syns det er ganske flott gjort av han jeg! Og som han sier, hvis han skulle ha noe feil med svømmerene, og jeg ikke får EL pga PCOS, så er det jo bare å sette igang med andre ting med en gang. Nå viste jo EL testene at jeg skulle ha eggløsning denne mnd, men om det stemmer eller ikke, det aner jeg jo ikke. Skal nok likevel bestille noen flere EL tester så jeg kan følge litt med denne mnd også tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 8. januar 2006 #39 Del Skrevet 8. januar 2006 Dumme tanta Men fatt mot! Kroppen trenger litt tid på komme seg gjenge! Skal se det blir deres tur snart! Og til mannen din da! Det var virkelig flott gjort! Lykke til i neste pp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #40 Del Skrevet 8. januar 2006 Takk Skytte, vi prøver på videre vi, her SKAL det bli baby etterhvert, hehe Jeg vet jo ikke om jeg i det hele tatt har EL, så jeg tror jeg skal be legen min om å ta blodprøver for å sjekke det. Imorgen kveld skal jeg til homeøpat/fotsonetarapaut/akupunktøren min, så jeg håper hun får fart på sakene mine! Jeg har egentlig ikke råd til å gå til henne ennå, men her må det prioriteres... Hihi! Lurer på om min kjære har tenkt til å våkne i dag i det hele tatt? Kanskje jeg skal gå opp å vekke han en gang til? Jo, tror jeg får gjøre det, for han blir så sur hvis han sover for lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå