Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby

Missbumblebee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da har jeg vært å blitt knadd litt.. Siste gang før fødselen, for fysioterapauten min skal på ferie. Men jeg skal tilbake etter at babyliten er født og bli knadd opp. Fikk beskjed om at jeg måtte sende en sms og si ifra når liten hadde kommet til verden. :)

Kjenner ikke noe mer enn tidligere, men dagen er jo ennå ung, så jeg håper og håper da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig som du sier,- dagen er ennå ung :sjarmor:

...og ut skal h*n uansett! :hoppe:

Lykke til hvis det skjer noe iløpet av dagen/natta :)

:klem:

Endret av Burpen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: OI DU, her har det jammen skjedd ting og tang siden sist jeg var innom. Tenk om ikke lenge blir du mamma til et nydelig lite menneske. Lykke til med den forestående fødselen!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei alle sammen!

Fremdeles bare kynnere på gang tror jeg. Har litt vondt i magen også, men det tror jeg bare er fordi jeg har spist litt vel mye... Er helt utsultet for tida, blir lissom ikke mett før det kjennes ut som jeg sprekker... Utrolig irriterende egentlig, men det blir vel snart bedre håper jeg. Og jeg er glad for at det ikke har vært sånn de siste 9mnd, for da hadde jeg vært diiiiiiiiger nå! :ler:

Ellers skjer det svært lite her, det regner ute, og både jeg og sambo er slitne og slappe. Hundene derimot er fryktelig aktive og er veldig klare for å komme seg ut på tur, men det tror jeg ikke blir noe av i dag desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på om vannet har gått jeg?! :overrasket: Da jeg var oppe i dag tidlig for å tisse, så var det masse slimutflod(sorry detaljer), og da jeg reiste meg opp neste gang, så rant det en passe stor flekk med "noe" ned på gulvet. Prøvde å lukte på det, men jeg er så tett i nesa at det var ikke så lett. Typisk nok hadde sambo dratt på jobb uten å ta med mobilen, så jeg måtte ringe en kollega av han og sende han hjem... Er jo fullt klar over at det er langt ifra sikkert noe skjer på lenge ennå, men jeg liker IKKE tanken på å ha han 4-5 timer unna i dag... (han er yrkessjåfør).

Har time hos jordmor i dag kvart på elleve, er litt usikker på om jeg skal vente med å foreta meg noe frem til da..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ring føden og hør du...

Sannsynligvis vil de vel at du skal vente litt, og se om du får rier.

Ja, jeg får kanskje gjøre det. Føler lissom at det er samme om det er "min" jormdor som sjekker meg eller om jeg drar inn på sykehuset for sjekk, det er det da ingen vits i før det skjer noe mer vil jeg tro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tippe at så lenge du ikke har rier, så synes de vel det er like greit at du reiser til din vanlige JM for sjekk.

Men jeg ville ringt og hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres egentlig ut som det er slimproppen som er gått! Hvis det var slimete. Fostervann skal være "vandig". Fostervann kan enten gå vosj som en foss alt på en gang, eller lekke litt og litt, så det kan ha vært både slimpropp og litt fostervann!

Uansett er det tegn på at det nærmer seg nå!!!

Snart er Bumblebabyen her!! :legrine:

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...