Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby

Missbumblebee

Anbefalte innlegg

Sovna mens jeg så på dansefeber jeg... Og nå må jeg lage kae til bursdagsguttene mine imorgen (kjærsten OG storbroren min).

Og så funderer jeg veldig på om jeg kanskje er litt vel tidlig ute hvis jeg tester imorgen selv om IKM er på torsdag, og testen sier at jeg kan ta den inntil tre dager før IKM... Lutealfasen min er på 12 dager, altså litt kortere enn "vanlig"... Hmmmmm..... *fundere*

Tror jeg tester uansett imorgen jeg, så får jeg heller teste igjen på onsdag om det ikke skjer noe imorgen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, du skuffer jo ikke. Jeg vet jo hvordan det er å få negativ test jeg...

Ble fiskepinner og potetmos til middag hos meg...

Jeg må også bake i morgen men skulle ønske jeg slapp..

Baker du for meg og eller? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du skuffer jo ikke. Jeg vet jo hvordan det er å få negativ test jeg...

Ble fiskepinner og potetmos til middag hos meg...

Jeg må også bake i morgen men skulle ønske jeg slapp..

Baker du for meg og eller? ;)

Jepp, hvis du vil ha sjokoladekake, for krydderkaka ble med min kjære på jobb nettopp... ;)

Det ble selvsagt negativ test i dag tidlig, men jeg er jo bare 10 DPO, så jeg har ikke helt mistet håpet. Min kjære måtte studere testen NØYE før han var sikker på resultatet. Får vente noen dager til da.... Jeg som er SÅÅÅÅ flink til å vente... :sjenert: Trallala....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, hvis du vil ha sjokoladekake, for krydderkaka ble med min kjære på jobb nettopp... ;)

Det ble selvsagt negativ test i dag tidlig, men jeg er jo bare 10 DPO, så jeg har ikke helt mistet håpet. Min kjære måtte studere testen NØYE før han var sikker på resultatet. Får vente noen dager til da.... Jeg som er SÅÅÅÅ flink til å vente...  :sjenert: Trallala....

Åjaaa, sjokoladekake er godt.....

Vanskelig å vente ja. det er helt klart...

Men den som venter på noe godt.... :sjarmor:

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen du!!

Så flink du er til å bake!! Krydderkake er jo bare sååå godt...

Jeg kan ikke bake sølekaker engang..!

Kjedelig med neg test...Meen intet er avgjort før tanta dukker opp! Så jeg krysser videre jeg!!!

Ha en fin tirsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅH! Hvorfor i alle dager skulle jeg bare se på den testen èn gang til før den gikk ut med søpla... For nå er det jo kryss der, klart og tydelig, og jeg VET jo at det umulig kan stemme, at det bare er et falskt kryss.... Eller venta jeg ikke lenge nok i sted? :sur::sur::sur::klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen. Kjedelig med negativ test.... men som Skytte sier... intet håp er over før tanta kommer.

Det krysset... hm.... vet sannelig ikke jeg... Kanskje vente et par dager og teste igjen.. Kanskje det lyser et stort kryss mot deg med den gang.... Åhhhh... :hoppe: Det håper jeg!!!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅH! Hvorfor i alle dager skulle jeg bare se på den testen èn gang til før den gikk ut med søpla... For nå er det jo kryss der, klart og tydelig, og jeg VET jo at det umulig kan stemme, at det bare er et falskt kryss.... Eller venta jeg ikke lenge nok i sted?  :sur:  :sur:  :sur:  :klaske:

Skjoenner godt at du er utaalmodig naa! Skal krysse fingre og alt som er for deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter, for oppmutring! Jeg er faktisk ikke sikker på om jeg ventet lenge nok før jeg la fra meg testen i dag tidlig, men det er vel mest sannsynlig at det er en falsk strek, så jeg får vente noen dager og teste igjen da.

Jeg har vært på plantasjen og kjøpt en hel masssssse tulipaner i forskjellige farger og laget en stooor og fin bukett til storebror. Han har jo også bursdag i dag, og han er noe av det vanskeligste å finne på pressang til, for han ønsker seg aldri noe, og dessuten så har han alt han trenger og litt til av materielle ting.. Men han skal gifte seg i år, så jeg tenkte og tilby meg å hjelpe til med forberedelser og kanskje sitte barnevakt hvis de trenger det underveis.

Min kjære har ikke fått gaven sin ennå, han ville vente til han kom hjem fra jobben, så da så. Det ble ikke det helt store på han heller, han får en kjempefin hettejakke med army-mønster, og den tror jeg han blir gla for. Håper hvertfall det! Så får vi se om jeg ikke hvertfall i løpet av året kan gi han en liten spire, siden det er det han ønsker seg mest...

Men nå må jeg begynne å gjøre meg klar, vi skal inn og feire sammen med storebror, så jeg må skifte og ordne meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du koser deg på bursdagsfeiring. Hjelp med bryllup og barnevakt høres ut som supre gaver!

Det er spennende med testing. Lykke til med neste test, jeg krysser fortsatt fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt inspirert av en tråd inne på terminklubbene, så sjekket jeg ut hva og når jeg skal få bartn, og dette ble jeg veeeldig gla for. Har veldig lyst på ei lita tulle, og en fødsel på 4 timer hadde ikke gjort noe som helst!! :sjarmor:

Dette er hva som stod:

Madame Zaritska, our resident clairvoyant, wants to help you prepare for the arrival of your child. Here she does her best to predict certain aspects of your labor and birth experience.

What she senses for you

The day you deliver, outside will be rainy. Your baby will arrive in the early evening.

After a labor lasting approximately 4 hours, your child, a girl, will be born. Your baby will weigh about 6 pounds, 4 ounces, and will be 19-1/2 inches long. This child will have green eyes and a little patch of brown hair.

Link finner du her om du er nysgjerrig:

http://pregnancyandbaby.com/read/articles/736.htm

Ellers har vi nettopp kommet hjem fra storebror. Litt sliten etter å ha kjørt så langt, men det var absolutt verdt det!! Min lille nydelige nevø som for tiden bare sier "NEI" uansett hva han blir spurt om, gjør ikke akkurat at tante får mindre lyst på spire i magen, og en fetter eller kusine til han....

Storebror hadde laget kjempegod fiskegryte og vi spiste oss så mette alle sammen at både kaka og isen som vi skulle ha til dessert ble stående urørt.

Storebror ble gla for gaven, og det ble min kjære også. Han har gått med hettejakka hele kvelden.

Det var selvsagt tonnevis med snø utenfor leiligheten til storebror, og jeg kjørte meg fast, typisk nok. Men vi fant i det minste parkeringsplass! :ler:

Jeg må innrømme at jeg leter mer og mer etter symptomer og forandringer nå... Men merker vel ikke så mye annet enn at jeg er fryktelig tørst, tror jeg har drukket litervis med vann i dag... Sikkert ikke noe tegn på graviditet, men det er hvertfall en forandring.

Nei, nå er det vel natta snart vel.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare prøve den linken et par ganger til jeg, først kommer en gutt og så kommer en jente! Hihi, jeg vil ha tre barn og gjerne i den rekkefølgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he, nå måtte jeg prøve også...

Jeg skal visst få en jente..

Men det står at hun skal ha lyse brune øyne og det tror jeg ikke er teknisk mulig om jeg skal få barn med min kjære...

Men du, vet du hvor mye 6 pounds er?

Syns det hørtes så mye ut.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt sikker men jeg tror man kan dele den vekta på 2 og det blir ca riktig. (Er ikke sikker altså...)

Ny morgen, ny test.. :ler: Fremdeles blendahvit. Selvsagt. Denne gangen røyk det en test fra billigeteste.dk, så jeg har ikke så dårlig samvittighet for å teste for tidlig med den, selv om resultatet selvsagt blir negativt.. Hehe.

Vel, i dag skal det vaskes klær, tørkes klær og pakkes klær! Imorgen drar jeg til trysil og der blir jeg til søndag. :sjarmor:

Er egentlig trøtt som en strømpe ennå, men min kjære bråkte litt for mye og litt for lenge til at jeg fikk sove mer etter at han stod opp i dag. Typisk...

Nei, får vel prøve å komme meg ned i kalde gufne vaskekjelleren med noen klær vel.

Endret av Missbumblebee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello, Good Morning.

Om ikke jeg er innom her før i morgen så får du ha god tur til Trysil..

Ikke brekk noe.. ;)

:klem:

God helg også da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen.

Er dagen din bra? Kjipt med de negative testene dine... men ingenting er sikkert før mensen kommer... Er det imorgen som er IKM?

Åhhh spennende tider! Jeg håper så veldig for deg nå... har en goood følelse egentlig... men det burde jeg kanskje ikke fortalt deg? ;)

Håper du har det fint...

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen.

Er dagen din bra? Kjipt med de negative testene dine... men ingenting er sikkert før mensen kommer... Er det imorgen som er IKM?

Åhhh spennende tider! Jeg håper så veldig for deg nå... har en goood følelse egentlig... men det burde jeg kanskje ikke fortalt deg? ;)

Håper du har det fint...

:kyss:

Hei på deg også Cr@sh! Jeg har IKM imorgen ja, men kjenner igrunnen ingenting til den.. (og jeg pleier å bli veldig "eksplosiv" noen dager før, så det pleier å merkes...)

Hihi, så koselig med noen som "heier" på meg! ;)

Jeg har nettopp vært innom ei venninne som fikk baby for 2,5 mnd siden. Han var så søt!!! Blir ikke noe mindre babysjuk av sånne besøk lissom... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der klarte jeg å poste den før jeg var ferdig med å skrive :overrasket: ...

Får fortsette her da!

Jeg har ingen intensjoner om å brekke noenting på trysil-turen Grace!! Har ikke tenkt til å stå på ski engang, bare gå tur og ake litt tror jeg. Og sove!! Og så blir det vel litt festing også, hvertfall hvis tanta dukker opp, ellers blir det vann... :sjarmor:

Jeg vasker klær til den store gullmedalje, håper jeg rekker å få det tørt alt sammen før imorgen...

Etterpå skal vi spise taco og kose oss, kjærsten og jeg. Det er egentlig fredags middagen vår, men siden jeg ikke er hjemme på fredag tar vi den i dag.

Nei, jeg får vel prøve å se etter om det er noen nye jobber på aetat sine sider vel...

Kommer plutselig tilbake!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!!

Hmmm....ingen mensen enda?! *heier som bare FFFF jeg* :hoppe:

Så lurt å ha fredagskos med kjæresten idag!! Oh gosj!!!! Det er jo til og med IDOL ikveld!!! Det kom jeg ikke på før nuh! -Jeg er ikke frisk nei...Glemme av IDOL....

Lenge siden jeg har spist taco...Men *kryss i taket* så har jeg ikke lyst på så mye mat idag...

Håper uansett at du får en suuuperduper tur!!! Men kommer du innom her først? Skal du teste imorgen...?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...