Gå til innhold

Kine.tholm


Enna00

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det som skrives innpå her er kun basert på det hun deler offentlig.. å ikke alle er i heiagjengen.. Dama er jo desperat etter bekreftelser. 

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun lært å påføre selvbruning av Aurora?✌🏻

Hva er greia med alle disse influencerne som kliner seg inn i selvbruning og ser ut som flekkete bikkjer etterpå… Er det kjempekrise å være utstyrt med lys hud fra naturens side? Jeg syns hvertfall det er penere enn skjolder, flekker og en brunoransje hudtone… 

Dette går ikke på utseende. Kine er ei pen dame, syns jeg. Men selvbruninga gjør henne (og mange andre) ikke akkurat en tjeneste. 

  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiniMusa skrev (37 minutter siden):

Har hun lært å påføre selvbruning av Aurora?✌🏻

Hva er greia med alle disse influencerne som kliner seg inn i selvbruning og ser ut som flekkete bikkjer etterpå… Er det kjempekrise å være utstyrt med lys hud fra naturens side? Jeg syns hvertfall det er penere enn skjolder, flekker og en brunoransje hudtone… 

Dette går ikke på utseende. Kine er ei pen dame, syns jeg. Men selvbruninga gjør henne (og mange andre) ikke akkurat en tjeneste. 

Hva med å være litt ute  og få naturlig farge, i stedet for å stå foran speilet halve dagen, sminke seg og skifte antrekk..🤔

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå sånne ting som dette blir jeg oppgitt av. Dama åpner to «sunne» sjokoladepuddinger, smaker på begge, «neeeei de var ikke no god»… 

Lager heller en røre av vaniljekesam, kakaopulver, sukrin og frokostblanding.

Du er en voksen dame, hvem åpner to matprodukt for å så lage til noe helt annent? 
Er jeg helt tullerusk som bare hadde tenkt «jaja, tvinger i meg denne, prøver heller en ny neste gang» 

Hørte ingenting om at noen andre skulle spise de opp, og da hun ikke nevner deg så går jeg utifra at det gikk i søpla. 

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tyren56 skrev (4 timer siden):

Åååå sånne ting som dette blir jeg oppgitt av. Dama åpner to «sunne» sjokoladepuddinger, smaker på begge, «neeeei de var ikke no god»… 

Lager heller en røre av vaniljekesam, kakaopulver, sukrin og frokostblanding.

Du er en voksen dame, hvem åpner to matprodukt for å så lage til noe helt annent? 
Er jeg helt tullerusk som bare hadde tenkt «jaja, tvinger i meg denne, prøver heller en ny neste gang» 

Hørte ingenting om at noen andre skulle spise de opp, og da hun ikke nevner deg så går jeg utifra at det gikk i søpla. 

Jeg tester gjerne nye ting, er det noe jeg virkelige ikke liker så tvinger jeg det ikke i meg. Jeg er også voksen,10 år eldre enn Kine, så voksen at det er MITT valg.

Endret av Sharp75!
Skrivefeil
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tyren56 skrev (2 timer siden):

Åååå sånne ting som dette blir jeg oppgitt av. Dama åpner to «sunne» sjokoladepuddinger, smaker på begge, «neeeei de var ikke no god»… 

Lager heller en røre av vaniljekesam, kakaopulver, sukrin og frokostblanding.

Du er en voksen dame, hvem åpner to matprodukt for å så lage til noe helt annent? 
Er jeg helt tullerusk som bare hadde tenkt «jaja, tvinger i meg denne, prøver heller en ny neste gang» 

Hørte ingenting om at noen andre skulle spise de opp, og da hun ikke nevner deg så går jeg utifra at det gikk i søpla. 

Som de fleste andre influensere.. overforbruk, sløseri og shopping.. hva i helsikke er vitsen ved å kjøpe "ting" du ikke aner hva er, åpne, smake, kaste og dele på sosiale medier. Ser ut til at dette også er blitt en trend blant disse damene. Lære barn og unge at det er bare å kjøpe og kaste hvis det ikke er godt.. Ikke for å glemme den smakinga og drikking av Monster. Hva er det de vil influense med dette? Voksne damer som nærmer seg 40 liksom.. 

  • Liker 5
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (23 timer siden):

Jeg tester gjerne nye ting, er det noe jeg virkelige ikke liker så tvinger jeg det ikke i meg. Jeg er også voksen,10 år eldre enn Kine, så voksen at det er MITT valg.

Jeg er 22, og syns det er ganske barnslig med å kaste bort og sløse mat. Det er min mening. 

  • Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle influencere nå til dags fronter overforbruk og sløseri. Alt skal være siste skrik av klær, sminke, interiør osv. Alle nye produkter skal kjøpes inn og smakes på. Alt foran kamera da. Blir så feil. Det er så mange unge som lar seg påvirke og tror at det de ser er slik det skal være og sånn alle har det. Jeg vil påstå at de fleste influencere jeg følger lever på en helt annen måte enn de aller fleste jeg kjenner. Venninnene mine (og meg) har ikke slike mengder med klær, skifter fem ganger før vi skal på jobb, handler masse av alt, bytter ut og kaster ting på den måten. Den monstergreia til disse voksne folka, målgruppen for «tastetesting» av monster og andre ting er vel tenåringer. Slik som på TikTok er det ungdommer stort sett som driver med det. Ikke voksen folk. 
 

Jeg dømmer INGEN for hvordan de velger å leve. Men jeg dømmer hva mange velger å dele. Uten tanke på at mange unge følger og ser på de som forbilder. Det er ett ansvar de færreste som deler mye av livet og hverdagen son er seg bevisst…

ja jeg har også sett Kine gå i komfy klær. HJEMME. Men det hun fronter er; skal man utafor døra om bare på butikken eller jobb. Så er det viktig at sminke, hår og klær er helt perfekt. Uavhengig av om det gjør at man kommer forseint. Alternativet «å slenge på seg noe fort og gæli» er ikke ett alternativ de velger å vise

  • Liker 2
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er alle disse folka dere snakker om som tastetester monster/energidrikk? Aldri sett noen andre gjøre det, bortsett fra Stine Knutsen.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vicnord84 skrev (40 minutter siden):

Hvem er alle disse folka dere snakker om som tastetester monster/energidrikk? Aldri sett noen andre gjøre det, bortsett fra Stine Knutsen.

Nei da følger du vel ingen andre da..😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nillani skrev (10 timer siden):

Nei da følger du vel ingen andre da..😉

Jeg følger en del, men ikke sett at dette er noe som mange andre gjør🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vicnord84 skrev (På 24.4.2023 den 9.54):

Jeg følger en del, men ikke sett at dette er noe som mange andre gjør🤭

Kine, Josefine, SiljeM, StineA, Astrid, Veronika, Maja (hun viser seg nesten ikke lenger da, bare sminke der å såklart), Ronja, Caroline x2, Sewa ++++

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg fulgt K noen uker etter hun hadde fokus på psykisk helse. Som var veldig bra. 

Men! Hallo!!! Jeg har ikke opplevd maken til dørgende kjedelig innhold.. 

Er det virkelig dette disse tjener penger på? Og ikke minst! Sitter folk å blir underholdt av dette? 

Det er ingenting matnyttig i.det.hele.tatt 

Altså nada niks! 

Det finnes så mange bedre med få følgere som har innhold som faktisk er engasjerende, inspirerende og lærerikt.  Hvor du ser at eier av konto bryr seg om å få ut bra innhold. 

Avfølg fra meg her også... 

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cHg skrev (5 timer siden):

Nå har jeg fulgt K noen uker etter hun hadde fokus på psykisk helse. Som var veldig bra. 

Men! Hallo!!! Jeg har ikke opplevd maken til dørgende kjedelig innhold.. 

Er det virkelig dette disse tjener penger på? Og ikke minst! Sitter folk å blir underholdt av dette? 

Det er ingenting matnyttig i.det.hele.tatt 

Altså nada niks! 

Det finnes så mange bedre med få følgere som har innhold som faktisk er engasjerende, inspirerende og lærerikt.  Hvor du ser at eier av konto bryr seg om å få ut bra innhold. 

Avfølg fra meg her også... 

Ja har ingenting med fokus på psykisk helse å gjøre i hvertfall. En beautykanal der ei godt voksen dame higer etter bekreftelser på hvor fin hun er🙈😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f... hvem er interessert i å se ei dame stå å filme seg selv når hu prøver utallige bikinier 🙃 har i alle fall god selvtillit og må synes utrolig godt om seg selv.. og det er jo bra for ei som føler seg dritt, som hu selv sier...🫣 hva er greia? 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

cHg skrev (På 27.4.2023 den 9.04):

Nå har jeg fulgt K noen uker etter hun hadde fokus på psykisk helse. Som var veldig bra. 

Men! Hallo!!! Jeg har ikke opplevd maken til dørgende kjedelig innhold.. 

Er det virkelig dette disse tjener penger på? Og ikke minst! Sitter folk å blir underholdt av dette? 

Det er ingenting matnyttig i.det.hele.tatt 

Altså nada niks! 

Det finnes så mange bedre med få følgere som har innhold som faktisk er engasjerende, inspirerende og lærerikt.  Hvor du ser at eier av konto bryr seg om å få ut bra innhold. 

Avfølg fra meg her også... 

Ikke så mye spennende der nei. Begynte å følge henne pga fokus på psykisk helse, men kan ikke si at det har vært noe mer i det siste. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

litenstjerne skrev (34 minutter siden):

Ikke så mye spennende der nei. Begynte å følge henne pga fokus på psykisk helse, men kan ikke si at det har vært noe mer i det siste. 

Kommer helt sikkert mer nå som det er liv i denne tråden😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glufseguri skrev (1 time siden):

Kommer helt sikkert mer nå som det er liv i denne tråden😏

Skjer vel ikke noe mer en posering foran speil og kamera der i huset, så hun har neppe så mye annet å komme med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun kan gjøre det mye bedre med å legge ut mindre snakking hvor hun står å kikker alle andre veier mens hun gjør altmulig annet.

Om man ikke har noe vettug å prate om bør man Iallefall virke spennende med å snakke tydelig, og ikke på innpust med en lav stemme ... Mumling er utrolig slitsomt å høre på.. 

Om det er dette hun vil satse på så unner jeg henne det, men syns det likevel er et hån å legge ut så usigelig kjedelig pjatt å tenke at det er godt nok for den lønna...

Velg en nisje, gjør research, få en mentor, kanskje en logoped om stemmebruk er et problem. 

Vis at man legger i arbeid og er verdt å følge! 

Som sagt så følger jeg flere kontoer med få følgere fordi de faktisk legger arbeid i story og innlegg som er lærerikt og motiverende. Og ikke minst connecter med følgere med tydelig språk, blikkontakt og engasjerende innhold..

Om du leser her Kine! Jeg ønsker faktisk at du lykkes! Syns bare det er fryktelig irriterende å tro at man kan spy ut så mye verdiløst innhold å tenke at dette vil folk ha... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...