Gå til innhold

Kine.tholm


Enna00

Anbefalte innlegg

Krigra skrev (8 minutter siden):

Ja, vi oppfatter ting forskjellig. Men i min verden er det en rett og en galt i disse sammenhengene her. Hvorfor i alle dager skal man gjemme seg bak en skjerm for å være slemme mot andre?? 

Hadde ikke influenserene delt av sine liv, ville mitt og deres liv vært ganske mye kjedeligere! Mitt fordi jeg har stor glede av å følge mennesker jeg synes gir meg noe, deres fordi dere ville hatt lite å slengt dritt om! 

Det er absolutt kritikk for å være sykmeldt i denne tråden jo! Man kan helt fint være sykmeldt fra et arbeidsforhold men jobbe i et annet. Å i Kine sitt tilfelle har hun fått GO fra nav, hva gir dere da rett til å kritisere?? 

Man trenger ikke å ha lav selvtillit for å like å sminke seg og kle seg pent? Hun viser alle sider, med og uten sminke, latter og gråt, joggedress og kjole, jobb og hverdag, dårlige dager og gode dager. Det er ikke alle influenserene der ute som viser ærlige sider ved livet.

Hun bidrar ganske mye i å belyse livet med psykisk sykdom, livet med en tidligere rusavhengig og småbarnslivet. Hvis disse tingene ikke gir deg noe, annet enn frustrasjon nok til å måtte slenge dritt anonymt på nett så anbefaler jeg deg å slutte å følge. 

Ja slik oppfatter du henne, men det gjør ikke jeg. Har sagt hvordan jeg oppfatter henne tidligere i denne tråden så trenger ikke å gjenta meg selv flere ganger.  Jeg har akkurat like mye eller like lite rett som deg. Vi oppfatter og lar oss påvirke ulikt. 

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krigra skrev (1 time siden):

Nettroll har blitt en belastning for samfunnet vårt.

Influencere har blitt en belastning for samfunnet vårt.

  • Liker 7
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Addie skrev (1 time siden):

Man er ikke nettroll fordi man reagerer på at Kine drar på et event med masse folk, med omgangssyke. 
Jeg reagerer forøvrig også veldig på at hun henger ut kollegaene sine,  hver gang det er vaktbytte på jobben hennes. 
Vi har hørt hundre ganger hvor mye hun hater åpent landskap, men trenger hun å filme seg selv som himler med øyene når dagvakt avgir rapport til kveldsvakt? 

De står der og deler info om brukerne i bydelen mens hun filmer seg selv og tekster hvor lei hun er av de andre. 
Skjønner ikke at ikke kollegaene har reagert. 

Gjør hun det? Herregud  🆘

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (8 timer siden):

Gjør hun det? Herregud  🆘

Jeg har fulgt henne lenge og aldri sett at hun har snakket negativt om kollegaer, så dette tror jeg du skal ta med en klype salt! 
At hun misliker åpent kontorlandskap når hun sliter såpass mye med angst er jo absolutt ikke rart i det heletatt. Hvis man skal gjøre seg opp en mening om folk, følg dem. Ikke tro på alt som blir skrevet her inne, ting vris og vendes på hele tiden. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Addie skrev (9 timer siden):

Man er ikke nettroll fordi man reagerer på at Kine drar på et event med masse folk, med omgangssyke. 
Jeg reagerer forøvrig også veldig på at hun henger ut kollegaene sine,  hver gang det er vaktbytte på jobben hennes. 
Vi har hørt hundre ganger hvor mye hun hater åpent landskap, men trenger hun å filme seg selv som himler med øyene når dagvakt avgir rapport til kveldsvakt? 

De står der og deler info om brukerne i bydelen mens hun filmer seg selv og tekster hvor lei hun er av de andre. 
Skjønner ikke at ikke kollegaene har reagert. 

Har fulgt henne veldig lenge, aldri sett det du antyder her… 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eddie002 skrev (40 minutter siden):

Har fulgt henne veldig lenge, aldri sett det du antyder her… 

Det skjedde senest sist uke, sammen med teksten ‘ååå som jeg elsker åpent landskap’ 

 

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minombre skrev (2 timer siden):

Jeg har fulgt henne lenge og aldri sett at hun har snakket negativt om kollegaer, så dette tror jeg du skal ta med en klype salt! 
At hun misliker åpent kontorlandskap når hun sliter såpass mye med angst er jo absolutt ikke rart i det heletatt. Hvis man skal gjøre seg opp en mening om folk, følg dem. Ikke tro på alt som blir skrevet her inne, ting vris og vendes på hele tiden. 

Da tror jeg det er mye av det du ikke har fått med deg, eller kanskje du ikke vil se. 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulltulla skrev (34 minutter siden):

Da tror jeg det er mye av det du ikke har fått med deg, eller kanskje du ikke vil se. 

Kan være jeg ikke har fått det med meg, jeg ser jo ikke absolutt alt som blir lagt ut. Men jeg har vanskelig for å tro at hun har snakket dritt om kollegaer på snap, det må jeg virkelig si. Ville vel ikke akkurat vært lettere å dra på jobb dersom hun hadde baksnakket kollegaer på en offentlig snap, så her tror jeg noen har misforstått. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minombre skrev (54 minutter siden):

Kan være jeg ikke har fått det med meg, jeg ser jo ikke absolutt alt som blir lagt ut. Men jeg har vanskelig for å tro at hun har snakket dritt om kollegaer på snap, det må jeg virkelig si. Ville vel ikke akkurat vært lettere å dra på jobb dersom hun hadde baksnakket kollegaer på en offentlig snap, så her tror jeg noen har misforstått. 

Det er ingen som har sagt i denne tråden at hun baksnakker kollegaene sine. Eller snakker dritt om dem 

Jeg mener det er å henge dem ut når hun filmer at de har pause/snakker høyt om brukere inne på sin jobb 

For det første risikerer hun å dele informasjon som er taushetsbelagt og for det andre så må andre få lov til å ha pause på sin egen arbeidplass. 
 

Men det er ingen her som har skrevet i tråden at hun snakker dritt om kollegaer.  

Endret av Addie
  • Liker 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minombre skrev (1 time siden):

Kan være jeg ikke har fått det med meg, jeg ser jo ikke absolutt alt som blir lagt ut. Men jeg har vanskelig for å tro at hun har snakket dritt om kollegaer på snap, det må jeg virkelig si. Ville vel ikke akkurat vært lettere å dra på jobb dersom hun hadde baksnakket kollegaer på en offentlig snap, så her tror jeg noen har misforstått. 

Du ser kanskje ikke alle snap i bilen på vei på jobb, hvor hun er sååå lei, eller på badet før hun skal ut døra, hvor alt er bare huff o akk o ve, hun skal jo ut døra å på jobb.

Skulle aller helst ha vært hjemme, har jo sååå mye å gjøre, skal jo tross alt spille inn et samarbeid.

Kanskje det er det som er hele greia, at det har blitt vansjelig(ere) å være på jobb, hun snapper jo tross alt offentlig.

Mulig en kollega eller ti føkger

 

 

  • Liker 5
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Addie skrev (1 time siden):

Det er ingen som har sagt i denne tråden at hun baksnakker kollegaene sine. Eller snakker dritt om dem 

Jeg mener det er å henge dem ut når hun filmer at de har pause/snakker høyt om brukere inne på sin jobb 

For det første risikerer hun å dele informasjon som er taushetsbelagt og for det andre så må andre få lov til å ha pause på sin egen arbeidplass. 
 

Men det er ingen her som har skrevet i tråden at hun snakker dritt om kollegaer.  

Ok, da misforstod jeg hva du mente. Beklager det. 
Får håpe og tro at kollegaene hennes har godkjent at hun legger det ut da:) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulltulla skrev (31 minutter siden):

Du ser kanskje ikke alle snap i bilen på vei på jobb, hvor hun er sååå lei, eller på badet før hun skal ut døra, hvor alt er bare huff o akk o ve, hun skal jo ut døra å på jobb.

Skulle aller helst ha vært hjemme, har jo sååå mye å gjøre, skal jo tross alt spille inn et samarbeid.

Kanskje det er det som er hele greia, at det har blitt vansjelig(ere) å være på jobb, hun snapper jo tross alt offentlig.

Mulig en kollega eller ti føkger

 

 

Jeg har sett at hun ikke er direkte positiv til å dra på jobb ja, men slik jeg har forstått det er det mest pga formen og ikke nødvendigvis jobben i seg selv. Det er tøft å skulle være en profesjonell som møter mennesker som har behov for hjelp, når man selv er på felgen. 
Hun har jo også vært ærlig om at hun kunne tenke seg å jobbe som influenser på heltid, så det er jo ingen hemmelighet at hun sikkert er klar for jobb-bytte. Men, som man ser her så viser det seg jo gang på gang at folk tolker ting forskjellig og det kan jo være lurt for influenserne å tenke gjennom hvordan ting blir delt da. Eller om det er nødvendig å dele i det hele tatt. Sånn sett må de jo bare stå i «stormen» dersom ting de legger ut blir misoppfattet. 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Addie skrev (15 timer siden):

Det er ingen som har sagt i denne tråden at hun baksnakker kollegaene sine. Eller snakker dritt om dem 

Jeg mener det er å henge dem ut når hun filmer at de har pause/snakker høyt om brukere inne på sin jobb 

For det første risikerer hun å dele informasjon som er taushetsbelagt og for det andre så må andre få lov til å ha pause på sin egen arbeidplass. 
 

Men det er ingen her som har skrevet i tråden at hun snakker dritt om kollegaer.  

Jeg har ikke sett det, men hvis det er snakk om brukere og hun legger det ut, så er det jo strengt ulovlig. Man kan jo miste autorisasjon for sånt. Selv om anonymt. Rart at ikke sjefen eller kollegaer reagerer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvor mange reels og bilder og kommentarer skal hun klare å dra ut av noen negative tilbakemeldinger her inne da? Herregud. Get over it. Lei av influensere som aldri tåler kritikk og når de en gang får det, skal melke det så jævlig. 🙃

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dustemor87 skrev (2 timer siden):

Men hvor mange reels og bilder og kommentarer skal hun klare å dra ut av noen negative tilbakemeldinger her inne da? Herregud. Get over it. Lei av influensere som aldri tåler kritikk og når de en gang får det, skal melke det så jævlig. 🙃

Å nevne tilbakemeldinger her på KG i SAMME åndedrag som folk som sender hetsende brev i noens postkasse?

Virkelig?

Å skjermdumpe sin egen kommentar under andres innlegg og legge ut på story også er så oppmerksomhetssøkende at jeg må le!

Hun melker det nå voldsomt til å være så dypt rystet😏

Endret av Glufseguri
  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dustemor87 skrev (3 timer siden):

Men hvor mange reels og bilder og kommentarer skal hun klare å dra ut av noen negative tilbakemeldinger her inne da? Herregud. Get over it. Lei av influensere som aldri tåler kritikk og når de en gang får det, skal melke det så jævlig. 🙃

Hun heller bare bensin på bålet med å drive på sånn. Men er helt klart at disse innleggene har truffet henne litt da. Hadde de ikke det, så hadde hun vel lett oversett dem eller? Kanskje gå i seg selv å tenke litt over hva hun ønsker å formidle. Burde snart finnes en "influenser" som ønsket å formidle andre ting enn det som kun går på utseende. Det er jo fader meg kun klær, sminke, hår, shopping og energidrikker, prøvesmaking av nyheter alle disse tuppene driver med. 

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klart hun må utnytte dette, mer oppmerksomhet herfra, mer aktivitet på kontoen. Hun sier det er tungt, men tror nok at hun liker at det blåser rundt hun akkurat nå, hun kan jo bli en mer populær influenser. Jeg liker Kine, men hun virker veldig desperat for å få oppmerksomhet og bli likt på SOME. 

  • Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FlikkFlakk skrev (5 timer siden):

Klart hun må utnytte dette, mer oppmerksomhet herfra, mer aktivitet på kontoen. Hun sier det er tungt, men tror nok at hun liker at det blåser rundt hun akkurat nå, hun kan jo bli en mer populær influenser. Jeg liker Kine, men hun virker veldig desperat for å få oppmerksomhet og bli likt på SOME. 

Hun er i sitt ess nå i hvertfall. Står å filmer seg selv, mye sminke, reels in the making såklart. Livet altså! Spesielt av ei nesten tenåringsmor på 38 år. Usunt eksempel. Se på meg da, er jeg ikke fin.. liker ikke.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes i all hovedsak at hu er alright å se på, det eneste jeg ikke skjønner er hvorfor hu farger håret sitt så grått at hu ser 15 år eldre ut 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aggressiv influenser på snap som svarer på spørsmål om hvordan i helsikke dem har råd til så dyr ferie. Slike spørsmål må man tåle når man skal være så fornuftig 🤔 må vel friskmeldes å da, hvis hun skal til utlandet på ferie🤔 eller er det ikke sånn? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...