Gå til innhold

Kine.tholm


Enna00

Anbefalte innlegg

Forsiktig nå, ellers kommer det nye innlegg om hvor fæle KG-damene er.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glufseguri skrev (45 minutter siden):

Forsiktig nå, ellers kommer det nye innlegg om hvor fæle KG-damene er.

 

Ja man oppfattes som fæl og ond når man ikke jatter med disse offentlige damene på sosiale medier. 😅

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nillani skrev (5 timer siden):

Aggressiv influenser på snap som svarer på spørsmål om hvordan i helsikke dem har råd til så dyr ferie. Slike spørsmål må man tåle når man skal være så fornuftig 🤔 må vel friskmeldes å da, hvis hun skal til utlandet på ferie🤔 eller er det ikke sånn? 

Har vi sett samme snap?? 

Hun svarer jo helt fint og saklig, så denne kritikken skjønte jeg ingenting av.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eurony skrev (På 7.4.2023 den 10.12):

Jeg synes i all hovedsak at hu er alright å se på, det eneste jeg ikke skjønner er hvorfor hu farger håret sitt så grått at hu ser 15 år eldre ut 

Jeg synes det er kjempe kult at hun lar grå hår vokse ut, og synes ikke det får henne til å se eldre ut i det hele tatt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Louie82 skrev (3 timer siden):

Jeg synes det er kjempe kult at hun lar grå hår vokse ut, og synes ikke det får henne til å se eldre ut i det hele tatt. 

Tror ikke hun har grodd ut sine naturlige grå... tror det er farget slik

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke kalle all kritikk for hat. Er man influencer så må man heller la være å legge ut ting man ikke tåler å få kritikk for. Er som fru Johansen sier, at jo nærmere innpå seg man slipper følgerne jo mer vil kritikken såre. 
 

jeg tenker diskusjoner og konstruktiv kritikk rundt influencere er viktig, slik at de ikke sitter der i ett ekkokammer der de blir hyllet for alt de sier og gjør. Jeg syns ikke den tråden her er hat, selv om hun mener det. 

  • Liker 5
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud for en stusselig rant på Snapchat nå. Jeg er ganske sikker på at de fleste som kritiserer henne ikke gjør det fordi hun er sykmeldt. Men fordi hun bruker sykmeldingen og sykepengene som en måte å finansiere jobben som influenser. Hun har jo vært veldig klar og tydelig på det selv, at drømmen er å jobbe fulltid med some. Syns det er hårreisende at hun ikke ser det dilemmaet selv. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva mener dere hun burde gjøre når hun er for syk til å jobbe på vanlige jobben, men ikke tjener nok som influenser? Bare gi opp? Hun har jo dialog med både jobb og nav så tror de burde ha det under kontroll. 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stormruter skrev (6 minutter siden):

Bare gi opp? Hun har jo dialog med både jobb og nav så tror de burde ha det under kontroll. 

Det er vel ingen menneskerett å tjene penger på sosiale medier.

  • Liker 2
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Glufseguri said:

Det er vel ingen menneskerett å tjene penger på sosiale medier.

Nei, det sier jeg ikke heller. Men hun er for syk til å jobbe på vanlig jobben? Så da får hun sykepenger? Ja? Så hva er galt med det? Eller hva burde hun gjøre i stedet? I og med at å drive med Instagram er noe som gjør henne glad så er jo det absolutt noe hun burde holde på når hun kjemper mot en depresjon og angst. Så kanskje hun ikke trenger å være sykemeldt. Jeg spurte hva skal hun gjøre i stedet siden det er feil at hun driver med Instagram mens hun er syk. 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stormruter skrev (18 minutter siden):

Nei, det sier jeg ikke heller. Men hun er for syk til å jobbe på vanlig jobben? Så da får hun sykepenger? Ja? Så hva er galt med det? Eller hva burde hun gjøre i stedet? I og med at å drive med Instagram er noe som gjør henne glad så er jo det absolutt noe hun burde holde på når hun kjemper mot en depresjon og angst. Så kanskje hun ikke trenger å være sykemeldt. Jeg spurte hva skal hun gjøre i stedet siden det er feil at hun driver med Instagram mens hun er syk. 

Det er ingen som sier at hun ikke skal få sykepenger når hun er for syk til å jobbe. Det det reageres på er at hun nå har MYE bedre tid og kapasitet til å fokusere på jobben i sosiale medier, som igjen gjør at hun kan opparbeide seg en større karriere der og har mulighet til å tjene mer på sosiale medier på lang sikt. Som hun har sagt at er drømmen. Hun har også gjentatte ganger sagt på snap at «nå skal jeg lage content» eller «nå skal jeg spille inn et samarbeid». Du kan ikke med vettet i behold si at du syns det er riktig at skattebetalerne skal finansiere hennes satsning som influenser fordi det er det som gjør henne glad? 

  • Liker 6
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cccsol skrev (5 minutter siden):

Det er ingen som sier at hun ikke skal få sykepenger når hun er for syk til å jobbe. Det det reageres på er at hun nå har MYE bedre tid og kapasitet til å fokusere på jobben i sosiale medier, som igjen gjør at hun kan opparbeide seg en større karriere der og har mulighet til å tjene mer på sosiale medier på lang sikt. Som hun har sagt at er drømmen. Hun har også gjentatte ganger sagt på snap at «nå skal jeg lage content» eller «nå skal jeg spille inn et samarbeid». Du kan ikke med vettet i behold si at du syns det er riktig at skattebetalerne skal finansiere hennes satsning som influenser fordi det er det som gjør henne glad? 

Men hun betaler ikke skatt av disse samarbeidene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, cccsol said:

Det er ingen som sier at hun ikke skal få sykepenger når hun er for syk til å jobbe. Det det reageres på er at hun nå har MYE bedre tid og kapasitet til å fokusere på jobben i sosiale medier, som igjen gjør at hun kan opparbeide seg en større karriere der og har mulighet til å tjene mer på sosiale medier på lang sikt. Som hun har sagt at er drømmen. Hun har også gjentatte ganger sagt på snap at «nå skal jeg lage content» eller «nå skal jeg spille inn et samarbeid». Du kan ikke med vettet i behold si at du syns det er riktig at skattebetalerne skal finansiere hennes satsning som influenser fordi det er det som gjør henne glad? 

Jeg forstår hva dere mener, jeg bare lurer hva hun skulle gjort annerledes som hadde vært riktig. Det samme skjer jo i andre yrker også, så er det kun feil om det er influenser? Hvis noen er for syk til å jobbe i en tung jobb for eksempel  så blir de jo ofte omskolert med skattebetalernes penger til å få en annen jobb. De også går jo igjennom sykepenger så aap og da eventuelt får seg en ny jobb i det feltet de også? Hun betaler jo skatt som influenser, ganske mye og. Så hun bidrar jo i hvertfall med noe tilbake.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Over en uke siden sykemelding ble nevnt i tråden her og NÅ skal hun være sinna?

Greit å få litt blest og engasjement.

Well played, Kine.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje hun skal legge drømmen om å bli en stor influenser på hylla hvis hun blir så satt ut av de 4 sidene her inne, dessverre... 

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glufseguri skrev (23 minutter siden):

Over en uke siden sykemelding ble nevnt i tråden her og NÅ skal hun være sinna?

Greit å få litt blest og engasjement.

Well played, Kine.

Hva vet vi om hun fikk tilsendt screenshot i dag? Og hun ville si hva hun mente om det? 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sharp75! skrev (1 time siden):

Hva vet vi om hun fikk tilsendt screenshot i dag? 

I så fall, med tanke på hva hun har uttrykt om denne tråden er det å sende henne skjemdumper om noe som ble nevnt for over en uke siden kun for å stir the pot


Kjekke følgere som gjør slik🙄

Endret av Glufseguri
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glufseguri skrev (15 minutter siden):

I så fall, med tanke på hva hun har uttrykt om denne tråden er det å sende henne skjemdumper om noe som ble nevnt for over en uke siden kun for å stir the pot


Kjekke følgere som gjør slik🙄

Helt enig, det forstår jeg ikke. Hun har vel gitt uttrykk for at hun ikke vil vite om jeg ikke husker feil 🙄 men noen bare må vel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 time siden):

Helt enig, det forstår jeg ikke. Hun har vel gitt uttrykk for at hun ikke vil vite om jeg ikke husker feil 🙄 men noen bare må vel. 

Og det sa hun også i storyen. At hun syns ikke det føltes ok å få det tilsendt selv om det kanskje var godt ment.

Er det så vanskelig for folk å forstå at det kan gå inn på en når fremmede folk laget en egen tråd for å slenge drit? Syns selv hun ikke deler noe som er noe graverende å skulle "ta" henne på....

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dustemor87 skrev (2 timer siden):

Tror kanskje hun skal legge drømmen om å bli en stor influenser på hylla hvis hun blir så satt ut av de 4 sidene her inne, dessverre... 

Overhodet ikke noe problem å få til mange flere sider innpå her🤣 har allerede en del på Discord å.. under aurora 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...