Gå til innhold

Hjelp! Hva er PUBGM? Trukket syke summer fra konto!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne mannen kan faktisk ha vært delaktig I at du ble deprimert. Man blir utrolig sliten av et slikt tankekjør som man kan få når man blir løyet til og manipulert.

Anonymkode: ad592...0d4

  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Denne mannen kan faktisk ha vært delaktig I at du ble deprimert. Man blir utrolig sliten av et slikt tankekjør som man kan få når man blir løyet til og manipulert.

Anonymkode: ad592...0d4

Ja det kan han.. og det har han nok. Jeg gikk igjennom en abort for 2 år siden, en SA som jeg havnet på sykehus med. Når vi dro hjem, begynte han å diskutere med meg, jeg fikk høy puls og ba han skjerpe seg jeg hadde nettopp abortert og var utslitt. Han ga seg ikke og begynte å dytte meg hardt, mens jeg måtte beskytte meg og gråt. Når jeg tenker tilbake på alt, så har han utsatt meg for mye vold. Vært episoder som er ganske alvorlige, men jeg har ikke turt å gjøre noe med det. Jeg kan jo aldri ta tilbake denne mannen... og forstår ikke hvorfor jeg savner en mann som har gjort meg sååååå mye vondt :( 

Har ikke noe nettverk lenger heller. Familien min ser jo at jeg er nedkjørt og ikke har det bra. Nei fy faen hva jeg har funnet meg i. Ligger her nå i mørket å tenker tilbake på alt.. Alt for mye tårer, smerte og lidelse.. Mareritt hver natt.. ekkel magefølelse.. jeg har nok blitt bedratt igjennom forholdet også. Best å ta en sjekk hos lege for kjønnssykdommer. En person som kan lyve så mye som han har gjort kan ha gitt meg mye dritt jeg ikke vet om.  

Revet av meg hår, slått meg, biti meg. Lista er lang. Og nå stjålet fra meg. Jeg har vært mye redd. Det skal sies..... 

TS.

Anonymkode: 497f0...365

  • Liker 2
  • Hjerte 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (14 timer siden):

Hvordan har han fått tilgang til din kortinformasjon?

Er det så vanskelig da? Gjemmer du virkelig lommeboka di rundt i huset, når man har vært sammen i flere år? Det gidder ikke jeg. Man må jo kunne stole på hverandre. Åpenbart at det gikk til helvette her, men å få kortinformasjon til en man bor med, er IKKE vanskelig.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg bor her og eier leiligheten. Han har bodd mye her, han har ingen rettigheter her. Betalte til og med for han på verkstedet rett før jeg fant ut dette... 6000 kr på å fikse bilen. Han har hatt dårlig økonomi det siste året, så jeg har betalt det meste. Vi var også på ferie for en stund tilbake hvor jeg betalte reise og alt annet. Så får jeg høre at jeg ikke har gjort en dritt for han noengang. Jeg har vært mye syk i det siste, likevel tatt vare på meg selv og utseendet mitt. Selvom jeg har følt at jeg ikke har orket.. vi har vært sammen så å si hele tiden, alle helger, ferier, ukedager. Jeg har ikke vært i jobb på en stund pga alvorlig depresjon og annet privat. Vi har hatt masse sex, jeg har lagd god mat til oss selvom jeg har vært sliten. Han har også hjulpet til med husarbeid og annet. Men hver gang jeg vil snakke om noe seriøst, fortelle om mine følelser, har jeg de siste mnd blitt møtt med lite empati. Jeg har grått mye hvor han da har oversett meg. Så har han trøstet meg etter jeg har grått i 4 timer feks. Alltid lurt meg til å tro at han skal bli bedre. Han lover gull og grønne skoger, overøser meg med komplimenter. Vi har vært sammen i 4 år nå. Men det har vært en del situasjoner der jeg har tatt han i løgn tidligere. Da har han fysisk angrepet meg og sagt at han ikke har gjort det jeg tok han i å gjøre. Jeg har vel blitt en svak person, som har kommet i en vond sirkel i et forhold der jeg har basert alle mine verdier i dass og gått inn i en falsk trygghet som jeg ikke klarer å løsrive meg fra. I kveld skrev han at jeg har såret han dypt og knust hans hjerte, og at han nå skal gråte og sørge meg ut... samt han ønsket meg et fint liv videre, han elsker meg og savner meg. Han mener han har gjort så mye for meg. Føler meg så dum.. lurt.... alle gangene jeg har tatt han i å chatte med andre kvinner bak min rygg, fikk jeg høre at det var ikke han og telefonen må nok ha vært hacket. Mhm.. sikkert.... jeg er dum som har trodd på han. Jeg har det veldig vondt nå, en grusom pine inni meg.... imorgen blir jeg nødt å ringe fastlegen, da jeg trenger å snakke med psykolog, evt få noe beroligende. Slik det er nå føles det som om min kropp er i ferd med å kollapse. Jeg elsket faktisk den mannen. Men når jeg til stadighet får høre hvor dritt jeg er, for så å få høre hvor fantastisk jeg er når det passer han kan jeg ikke lenger finne meg i...... antar at han ikke vil prøve å kontakte meg mer. TS

Anonymkode: 497f0...365

Hei ts, du er utsatt for psykisk, fysisk og økonomisk vold. Krisesenter vil kunne gi deg mye god info og råd, ring dit å be om en samtale. Du kan gå til samme person for samtale flere ganger så lenge du har behov 

Du kan også ringe Volinjen.no på tlf 116006 

Anonymkode: 31b71...34b

  • Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneld han for all volden og svindlingen. Skriv opp alle voldsepisodene du husker 

Anonymkode: 31b71...34b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja det kan han.. og det har han nok. Jeg gikk igjennom en abort for 2 år siden, en SA som jeg havnet på sykehus med. Når vi dro hjem, begynte han å diskutere med meg, jeg fikk høy puls og ba han skjerpe seg jeg hadde nettopp abortert og var utslitt. Han ga seg ikke og begynte å dytte meg hardt, mens jeg måtte beskytte meg og gråt. Når jeg tenker tilbake på alt, så har han utsatt meg for mye vold. Vært episoder som er ganske alvorlige, men jeg har ikke turt å gjøre noe med det. Jeg kan jo aldri ta tilbake denne mannen... og forstår ikke hvorfor jeg savner en mann som har gjort meg sååååå mye vondt :( 

Har ikke noe nettverk lenger heller. Familien min ser jo at jeg er nedkjørt og ikke har det bra. Nei fy faen hva jeg har funnet meg i. Ligger her nå i mørket å tenker tilbake på alt.. Alt for mye tårer, smerte og lidelse.. Mareritt hver natt.. ekkel magefølelse.. jeg har nok blitt bedratt igjennom forholdet også. Best å ta en sjekk hos lege for kjønnssykdommer. En person som kan lyve så mye som han har gjort kan ha gitt meg mye dritt jeg ikke vet om.  

Revet av meg hår, slått meg, biti meg. Lista er lang. Og nå stjålet fra meg. Jeg har vært mye redd. Det skal sies..... 

TS.

Anonymkode: 497f0...365

Så utrolig vondt. Dette er fysisk og psykisk vold, ja. Du må aldri finne på å gå tilbake.

Det er veldig godt å lese at du kommer til å søke hjelp! Støtt deg også på familien hvis du kan. Nettverk tipper jeg kommer tilbake etter hvert som du får ham på avstand. Det er dessverre typisk at man blir mer og mer isolert i slike forhold.

Lykke til i morgen og god natt! 

Anonymkode: ad592...0d4

  • Liker 6
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Finner ikke noe nr til døgnåpent...... Han har nettopp sendt meg en lang stygg melding, og jeg ligger her å gråter så kroppen kramper seg........... Ts.

Anonymkode: 497f0...365

Blokker han og slutt med denne selvpiningen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja det kan han.. og det har han nok. Jeg gikk igjennom en abort for 2 år siden, en SA som jeg havnet på sykehus med. Når vi dro hjem, begynte han å diskutere med meg, jeg fikk høy puls og ba han skjerpe seg jeg hadde nettopp abortert og var utslitt. Han ga seg ikke og begynte å dytte meg hardt, mens jeg måtte beskytte meg og gråt. Når jeg tenker tilbake på alt, så har han utsatt meg for mye vold. Vært episoder som er ganske alvorlige, men jeg har ikke turt å gjøre noe med det. Jeg kan jo aldri ta tilbake denne mannen... og forstår ikke hvorfor jeg savner en mann som har gjort meg sååååå mye vondt :( 

Har ikke noe nettverk lenger heller. Familien min ser jo at jeg er nedkjørt og ikke har det bra. Nei fy faen hva jeg har funnet meg i. Ligger her nå i mørket å tenker tilbake på alt.. Alt for mye tårer, smerte og lidelse.. Mareritt hver natt.. ekkel magefølelse.. jeg har nok blitt bedratt igjennom forholdet også. Best å ta en sjekk hos lege for kjønnssykdommer. En person som kan lyve så mye som han har gjort kan ha gitt meg mye dritt jeg ikke vet om.  

Revet av meg hår, slått meg, biti meg. Lista er lang. Og nå stjålet fra meg. Jeg har vært mye redd. Det skal sies..... 

TS.

Anonymkode: 497f0...365

Syntes det er så bra at du faktisk er i stand til å agere. Ta kontakt med fastlegen, som kan hjelpe deg å få litt perspektiv på tingene, og hvilken ende du skal begynne i.

De 20 000 som han har brukt på spill ville jeg ikke fokusert så mye på nå, det er selvsagt penger , men ikke så mye at det er verdens undergang, har hørt om spillavhengige, som mannen nok er, som har lurt sine gamle mødre for million beløp.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Han har såret meg så dypt med alt han har sagt nå. Gjør alt for å få meg til å føle meg dårlig. Sier at jeg aldri har gjort noe for han, at jeg ikke ser han. Og er bare noen dager siden han fortalte meg at jeg er den eneste som noen gang har sett han og elsket han.. at jeg er hans soulmate. Og mye mer. Knakk sammen da han ringte nå og fortalte meg at jeg er søppel. Men han ønsket meg alt godt….. helt forstyrrende. Hadde jeg ikke hatt familie å snakke med nå hadde det rabla for meg. 

Anonymkode: 497f0...365

Ikke la han manipulere deg. Han er stygg mot deg fordi han vet så inderlig godt hva han har gjort. Siden han velger å være så stygg.  Så hadde jeg enda mer vurdert å anmelde han.  Håper du har stengt alle kort han har tilgang til.  Da får han iallfall ikke trukket mer av kortet ditt.

Anonymkode: 4de99...924

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg vet at det er han… han spiller det spillet som de selger på pubgm. 😪😪😪 

Anonymkode: 497f0...365

Men du må uansett ringe banken hvis du ikke har gjort det. 

Anonymkode: ccde3...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja det kan han.. og det har han nok. Jeg gikk igjennom en abort for 2 år siden, en SA som jeg havnet på sykehus med. Når vi dro hjem, begynte han å diskutere med meg, jeg fikk høy puls og ba han skjerpe seg jeg hadde nettopp abortert og var utslitt. Han ga seg ikke og begynte å dytte meg hardt, mens jeg måtte beskytte meg og gråt. Når jeg tenker tilbake på alt, så har han utsatt meg for mye vold. Vært episoder som er ganske alvorlige, men jeg har ikke turt å gjøre noe med det. Jeg kan jo aldri ta tilbake denne mannen... og forstår ikke hvorfor jeg savner en mann som har gjort meg sååååå mye vondt :( 

Har ikke noe nettverk lenger heller. Familien min ser jo at jeg er nedkjørt og ikke har det bra. Nei fy faen hva jeg har funnet meg i. Ligger her nå i mørket å tenker tilbake på alt.. Alt for mye tårer, smerte og lidelse.. Mareritt hver natt.. ekkel magefølelse.. jeg har nok blitt bedratt igjennom forholdet også. Best å ta en sjekk hos lege for kjønnssykdommer. En person som kan lyve så mye som han har gjort kan ha gitt meg mye dritt jeg ikke vet om.  

Revet av meg hår, slått meg, biti meg. Lista er lang. Og nå stjålet fra meg. Jeg har vært mye redd. Det skal sies..... 

TS.

Anonymkode: 497f0...365

Vet du hva. På tide å se ned på den patetiske mannen. Du har nå første perioden i resten av ditt liv uten han. Ikke vis han at du er lei deg. Det er lov å være lei seg til det går over. Men ovenfor han så ikke vis en mine. Finn igjen deg og din indre styrke. Den har du, fordi du faktisk klarer å se at å stjele 20K av deg ikke er greit. Send han en nedbetlingsplan. Og true han med anmeldelse.  Om han ikke gjør opp. Ikke diskutere dette eller noe annet. Prøver han,  så sier du : dettexer ikke diskutabelt,  gjør opp for deg

Anonymkode: 4de99...924

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke hvorfor jeg savner han og ikke klarer å se for meg livet uten han. Hjelp hva skal jeg gjøre? Ts

Anonymkode: 497f0...365

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jo jeg er sint, så klart. Men jeg er også traumatisert og jævlig såret.... i sjokk. Han har gjort alt det han lovte å aldri gjøre mot meg. Før han hadde jeg dårlig opplevelser med menn, mye traume. Han tvang seg på meg og til slutt falt jeg for han. Har vanskeligheter med å tro at jeg vil finne en som vil elske meg på ekte. Livet har vist meg at menn alltid skader meg, sårer meg og knuser meg. Jeg er så forbanna på han. Vi skulle gjøre det fint i hagen før sommeren, masse planer. Plutselig betyr jeg ingenting lenger. Føles som jeg besvimer snart av å ha så mye følelser i meg som jeg ikke får ut. 

Anonymkode: 497f0...365

Du må begynne med å elske deg selv først. Hold deg unna forhold fram til å du er glad i deg selv og klarer å sette grenser.

Hold deg unna denne karen. Blokker han og slett han fra livet ditt.

Anonymkode: d0a0e...15c

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Fatter ikke hvorfor jeg savner han og ikke klarer å se for meg livet uten han. Hjelp hva skal jeg gjøre? Ts

Anonymkode: 497f0...365

Reaksjonen din er helt normal, og det er vanlig å ha det sånn. Sørg for at du har støtte fra mennesker som er/har vært i samme situasjon, eller som har kompetanse på psykisk vold. Søk opp støttegrupper på Facebook; de forstår. 

Anonymkode: 7ba3e...55c

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Fatter ikke hvorfor jeg savner han og ikke klarer å se for meg livet uten han. Hjelp hva skal jeg gjøre? Ts

Anonymkode: 497f0...365

Du skal avslutte forholdet med han. Du lever i et håp om kjærlighet fra han. Det kommer du aldri til å få. Uansett hvor mye penger du bruker på. Ja, du har brukt mye penger på han. Det får bare være. Gjort er gjort. Du kan kun sørge for å ikke bruke mer tid og penger på han. Og lære av det.

Du må tenkte praktisk nå først. Sørg for at han ikke har tilgang til deg eller noe som er ditt. Du skal være egoistisk i lang tid framover for å hele dine sår. Det vil ta tid, men alternativtet er ikke bra for deg.

Du skal være snill med sinnet og kroppen din.

Vask deg daglig. Gå minst en tur hver dag. Spis sunt og godt. Bygg deg opp.

Anonymkode: d0a0e...15c

  • Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg bor her og eier leiligheten. Han har bodd mye her, han har ingen rettigheter her. Betalte til og med for han på verkstedet rett før jeg fant ut dette... 6000 kr på å fikse bilen. Han har hatt dårlig økonomi det siste året, så jeg har betalt det meste. Vi var også på ferie for en stund tilbake hvor jeg betalte reise og alt annet. Så får jeg høre at jeg ikke har gjort en dritt for han noengang. Jeg har vært mye syk i det siste, likevel tatt vare på meg selv og utseendet mitt. Selvom jeg har følt at jeg ikke har orket.. vi har vært sammen så å si hele tiden, alle helger, ferier, ukedager. Jeg har ikke vært i jobb på en stund pga alvorlig depresjon og annet privat. Vi har hatt masse sex, jeg har lagd god mat til oss selvom jeg har vært sliten. Han har også hjulpet til med husarbeid og annet. Men hver gang jeg vil snakke om noe seriøst, fortelle om mine følelser, har jeg de siste mnd blitt møtt med lite empati. Jeg har grått mye hvor han da har oversett meg. Så har han trøstet meg etter jeg har grått i 4 timer feks. Alltid lurt meg til å tro at han skal bli bedre. Han lover gull og grønne skoger, overøser meg med komplimenter. Vi har vært sammen i 4 år nå. Men det har vært en del situasjoner der jeg har tatt han i løgn tidligere. Da har han fysisk angrepet meg og sagt at han ikke har gjort det jeg tok han i å gjøre. Jeg har vel blitt en svak person, som har kommet i en vond sirkel i et forhold der jeg har basert alle mine verdier i dass og gått inn i en falsk trygghet som jeg ikke klarer å løsrive meg fra. I kveld skrev han at jeg har såret han dypt og knust hans hjerte, og at han nå skal gråte og sørge meg ut... samt han ønsket meg et fint liv videre, han elsker meg og savner meg. Han mener han har gjort så mye for meg. Føler meg så dum.. lurt.... alle gangene jeg har tatt han i å chatte med andre kvinner bak min rygg, fikk jeg høre at det var ikke han og telefonen må nok ha vært hacket. Mhm.. sikkert.... jeg er dum som har trodd på han. Jeg har det veldig vondt nå, en grusom pine inni meg.... imorgen blir jeg nødt å ringe fastlegen, da jeg trenger å snakke med psykolog, evt få noe beroligende. Slik det er nå føles det som om min kropp er i ferd med å kollapse. Jeg elsket faktisk den mannen. Men når jeg til stadighet får høre hvor dritt jeg er, for så å få høre hvor fantastisk jeg er når det passer han kan jeg ikke lenger finne meg i...... antar at han ikke vil prøve å kontakte meg mer. TS

Anonymkode: 497f0...365

Du skriver at du sikkert er blitt en svak person; svake mennesker holder ikke ut dette helvete, kun sterke gjør det, dermed er du sterk nok til å komme deg bort. Mannen mishandler deg, innse det❤️ Han er en drittsekk. Blokker han.

  • Liker 3
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadaomatte skrev (1 time siden):

Du skriver at du sikkert er blitt en svak person; svake mennesker holder ikke ut dette helvete, kun sterke gjør det, dermed er du sterk nok til å komme deg bort. Mannen mishandler deg, innse det❤️ Han er en drittsekk. Blokker han.

Han ringte meg og sa dette " jeg elsker deg savner deg og kan ikke leve uten deg, men jeg må det " Ønsker deg alt fint. Så la han på. Knakk sammen jeg. Er bare noen dager siden vi sto her og dansa sammen i stua og koste oss. Er knust. HAr vært ute en tur og handlet litt div. Men hjemme igjen nå og tankene er tilbake.. smerten... sviket..... hvem faan gjør noe sånn? :( TS

Anonymkode: 497f0...365

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du allerede har gjort det, men du kan reklamere på nettkjøp på siden handelen er gjennomført. Gjorde det når et av barna klarte å handle spill greier ved et «uhell». Fikk tilbake nesten alt. 

Anonymkode: 1edbc...108

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...