Gå til innhold

Hjelp! Hva er PUBGM? Trukket syke summer fra konto!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Terrameta
On 4/1/2023 at 3:34 PM, AnonymBruker said:

Det er så høye summer at det faktisk høres mer ut som noen har fått tak i kortdetaljene dine og delt med flere. M.a.o. svindel. Høres rart ut at samboeren din har klart å bruke SÅ mye penger. 

Hvilken dato startet transaksjonene? 

Jeg ville ringt banken med én gang (ikke bare skrevet til dem). 

Anonymkode: 7fbda...623

I sånne spill er det fullt mulig å bruke sånne summer lett som bare det. De bruker en form for gambling som gjør folk hekta. Det er mange som bruker tusenvis av kroner på sånt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

ts er et offer

Anonymkode: 3fc88...41d

Nei, ikke etter alle råd hun overser. Det er kun klaging og "stakkars meg" holdning. Ts må ta seg sammen!

Anonymkode: 9b5a0...43f

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han ringte meg og sa dette " jeg elsker deg savner deg og kan ikke leve uten deg, men jeg må det " Ønsker deg alt fint. Så la han på. Knakk sammen jeg. Er bare noen dager siden vi sto her og dansa sammen i stua og koste oss. Er knust. HAr vært ute en tur og handlet litt div. Men hjemme igjen nå og tankene er tilbake.. smerten... sviket..... hvem faan gjør noe sånn? :( TS

Anonymkode: 497f0...365

Eneste grunnen til at han gjør dette er for å manipulere deg, bryte deg ned sånn at han kan «redde deg» senere.

Har du noen nære venninner/familie? Ta kontakt med de og få støtte.

Og dump dritten. Du klarer deg bedre uten han.

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Snublefot62 said:

Eneste grunnen til at han gjør dette er for å manipulere deg, bryte deg ned sånn at han kan «redde deg» senere.

Har du noen nære venninner/familie? Ta kontakt med de og få støtte.

Og dump dritten. Du klarer deg bedre uten han.

Og om det ikke er bevisst manipulering så er det ubevisst. Han er så selvsentrert at han fokuserer på seg selv som et offer, hvor trist han er osv. Samtidig som han viser null selvinnsikt og veksler mellom kjærlighetserklæringer og stygg utskjelling. Ikke fall for dette TS, uansett hvor flat han legger seg så må du aldri ta han tilbake!

Anonymkode: ad592...0d4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Nei, ikke etter alle råd hun overser. Det er kun klaging og "stakkars meg" holdning. Ts må ta seg sammen!

Anonymkode: 9b5a0...43f

Å mentalt ta inn over seg at eksen er et manipulerende, voldelig rasshøl er en jobb i seg selv og den er krevende.

Anonymkode: 7ba3e...55c

  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Han ringte meg og sa dette " jeg elsker deg savner deg og kan ikke leve uten deg, men jeg må det " Ønsker deg alt fint. Så la han på. Knakk sammen jeg. Er bare noen dager siden vi sto her og dansa sammen i stua og koste oss. Er knust. HAr vært ute en tur og handlet litt div. Men hjemme igjen nå og tankene er tilbake.. smerten... sviket..... hvem faan gjør noe sånn? :( TS

Anonymkode: 497f0...365

Dette er klassisk strategi for voldelige menn. Varm og kald omhverandre.

Nå mister han melkekuen sin, og da later han som om han elsker deg og at han er god som holder seg unna deg. Dette er helt bevisst strategi for å psyke deg enda mer ned, for at du skal savne de stundene når han later som om han bryr seg og elsker deg - for bare når du tror han virkelig elsker deg og har håp om at det er det som er hans ekte sider som kan komme tilbake varig, kun da kan han manipulere deg inn i forholdet igjen slik at han får kontroll på deg og kan fortsette å utnytte deg.

Dette er ikke kjærlighet, ts!

Du elsker den du tror han er, ikke den han faktisk er.

Kontakt Krisesenteret - de vil gi deg støtte og hjelp videre.

Denne mannen må du anmelde!

Du vil kjenne deg langt sterkere når du kontakter krisesenteret og har anmeldt ham, for da har du tatt tilbake kontroll i eget liv.

Anonymkode: 90669...5f2

  • Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Og om det ikke er bevisst manipulering så er det ubevisst. Han er så selvsentrert at han fokuserer på seg selv som et offer, hvor trist han er osv. Samtidig som han viser null selvinnsikt og veksler mellom kjærlighetserklæringer og stygg utskjelling. Ikke fall for dette TS, uansett hvor flat han legger seg så må du aldri ta han tilbake!

Anonymkode: ad592...0d4

Har uansett sperret kortet og sendt inn reklamasjon på alt. Håper jeg får tilbake. Han terroriserer meg fysisk og mentalt med det han har utsatt meg for. Hater meg selv for å sitte her å grine etter han og savne han. Har så vidt fått i meg mat og har knekt fullstendig sammen. Vi skulle ha det så koselig fremover med masse planer. Hjertet mitt er knust i tusen biter :( TS

Anonymkode: 497f0...365

  • Liker 1
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette er klassisk strategi for voldelige menn. Varm og kald omhverandre.

Nå mister han melkekuen sin, og da later han som om han elsker deg og at han er god som holder seg unna deg. Dette er helt bevisst strategi for å psyke deg enda mer ned, for at du skal savne de stundene når han later som om han bryr seg og elsker deg - for bare når du tror han virkelig elsker deg og har håp om at det er det som er hans ekte sider som kan komme tilbake varig, kun da kan han manipulere deg inn i forholdet igjen slik at han får kontroll på deg og kan fortsette å utnytte deg.

Dette er ikke kjærlighet, ts!

Du elsker den du tror han er, ikke den han faktisk er.

Kontakt Krisesenteret - de vil gi deg støtte og hjelp videre.

Denne mannen må du anmelde!

Du vil kjenne deg langt sterkere når du kontakter krisesenteret og har anmeldt ham, for da har du tatt tilbake kontroll i eget liv.

Anonymkode: 90669...5f2

Fatter ikke at han kan være så ond mot meg. Han koser seg nok nå mens jeg ligger her å gråter i krampeanfall hver time. Magesår som gnager i hele meg :(

Anonymkode: 497f0...365

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han klarte å prestere å fortelle meg at jeg var en STOR egoist som kun tenkte på meg selv også. Fytti katta.

Anonymkode: 497f0...365

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale deg å blokkere ham, for som en annen skriver over er dette en klassisk strategi slike mennesker bruker. Varm og kald om hverandre.

Anonymkode: 7ba3e...55c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Fatter ikke at han kan være så ond mot meg. Han koser seg nok nå mens jeg ligger her å gråter i krampeanfall hver time. Magesår som gnager i hele meg :(

Anonymkode: 497f0...365

Da er det én ting DU må gjøre, ts.

Du må anmelde ham, du må kontakte Krisesenteret.

Du vil da fort få tilbakemeldinger på at det er han som er lovbryteren og idioten og kvinnemishandleren.

Og at du er den oppegående og den som har rett her.

Stå opp tidlig i morgen og gå til politiet og anmeld ham! Du kan ringe Krisesenteret her og nå, de kan ev. også bli med deg til politistasjonen.

Nå må du stå opp for deg selv. Han drar nytte av at du knekker. Ikke gi ham det! Stå opp for deg selv, og anmeld ham slik at andre kvinner forhåpentligvis kan slippe å oppleve det du nå har opplevd. Men mest av alt, anmeld fordi det er det rette å gjøre og fordi du på den måten står opp for deg selv. Du vil finne styrke i det. Krisesenteren kan støtte deg i hele prosessen!

Anonymkode: 90669...5f2

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Fatter ikke hvorfor jeg savner han og ikke klarer å se for meg livet uten han. Hjelp hva skal jeg gjøre? Ts

Anonymkode: 497f0...365

Du vet hva du skal gjøre:

Kontakte google så fort som mulig og få tilbake pengene dine.

Ringe Krisesenteret så du får noen å snakke med dette om i det virkelige liv.

Blokkere den idioten så han ikke kan plage deg lenger.

Anonymkode: ef4b0...293

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han ringte meg og sa dette " jeg elsker deg savner deg og kan ikke leve uten deg, men jeg må det " Ønsker deg alt fint. Så la han på. Knakk sammen jeg. Er bare noen dager siden vi sto her og dansa sammen i stua og koste oss. Er knust. HAr vært ute en tur og handlet litt div. Men hjemme igjen nå og tankene er tilbake.. smerten... sviket..... hvem faan gjør noe sånn? :( TS

Anonymkode: 497f0...365

Du spør hvem det er som gjør sånn… en gal mann gjør sånt. Blokker han❤️

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som de over her skriver; han gjør seg varm og kald om hverandre. Tenk på det ved hver endring i han;  «der er han varm, ja» og «der var han kald ja» slik at du blir bevisst det. Si det til deg selv i speilet og bli forbannet🤬 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, ikke etter alle råd hun overser. Det er kun klaging og "stakkars meg" holdning. Ts må ta seg sammen!

Anonymkode: 9b5a0...43f

Jeg syns ikke du skal skrive slik til/om en sårbar person som er i krise, det er tydelig at du ikke aner noe om hvilke mekanismer som ligger til grunn i sånne saker.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han ringte meg og sa dette " jeg elsker deg savner deg og kan ikke leve uten deg, men jeg må det " Ønsker deg alt fint. Så la han på. Knakk sammen jeg. Er bare noen dager siden vi sto her og dansa sammen i stua og koste oss. Er knust. HAr vært ute en tur og handlet litt div. Men hjemme igjen nå og tankene er tilbake.. smerten... sviket..... hvem faan gjør noe sånn? :( TS

Anonymkode: 497f0...365

Han manipulerer deg. 

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Han klarte å prestere å fortelle meg at jeg var en STOR egoist som kun tenkte på meg selv også. Fytti katta.

Anonymkode: 497f0...365

Klarer han å forklare hva han mener? Hvorfor du er en egoist?

Anonymkode: c799b...3b2

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg syns ikke du skal skrive slik til/om en sårbar person som er i krise, det er tydelig at du ikke aner noe om hvilke mekanismer som ligger til grunn i sånne saker.

Han manipulerer deg. 

Klarer han å forklare hva han mener? Hvorfor du er en egoist?

Anonymkode: c799b...3b2

Han sier at jeg har ødelagt livet hans, og knust han............

Anonymkode: 497f0...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hvordan gikk møtet med banken? Hva rådet de deg til? 

Anonymkode: efc43...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert det å blokkere sånne mennesker er det lureste. Keep your friends close and your enemies closer.

Det er lurt å vite hvor han er emosjonelt. Kanskje du skal bytte lås? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Lacy said:

Det er ikke sikkert det å blokkere sånne mennesker er det lureste. Keep your friends close and your enemies closer.

Det er lurt å vite hvor han er emosjonelt. Kanskje du skal bytte lås? 

Jo, det er lurt. Det er ikke anbefalt å opprettholde kontakt med en person som manipulerer og mishandler seg.

Anonymkode: ef4b0...293

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han sier at jeg har ødelagt livet hans, og knust han............

Anonymkode: 497f0...365

Hvordan har du gjort det? Jeg spør fordi jeg håper at du vil se hvor urimelig og på viddene han er.

Anonymkode: c799b...3b2

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...