Gå til innhold

Hjelp! Hva er PUBGM? Trukket syke summer fra konto!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Made4u skrev (På 1.4.2023 den 19.45):

Når ble det kriminelt å bruke penger på spill? Det er selvfølgelig ikke kriminelt.

Heller ikke uvanlig at samboere prioriterer to vidt forskjellige ting, han er selvfølgelig fri til å bruke penger slik han vil uten at andres prioriteringer skal være malen for hans pengebruk.

Sagt på en annen måte, damer kan bruke en liten formue på sko eller en alvorlig dyr veske, at noen har 87 par sko eller veske til 75.000 kroner det er ting jeg ikke synes at er fornuftig, men de som prioriterer det unner jeg selvfølgelig å gjøre de prioriteringene.

Man er ikke psykopat fordi at man sier at folk må få prioritere som de selv ønsker og bruke penger på det som gir dem glede, tenker samboeren hennes har brukt penger på spill fordi det gir han noe og betyr noe for han.

Hva gjelder hvordan jeg ønsker å fremstille meg selv så er det ikke fint da, at jeg skriver om friheten partene har i et forhold, slik bør det være. Problemet til TS og forholdet hennes er heller at de åpenbart kommuniserer dårlig og ikke har et forhold hvor de vet hva den andre prioriterer og bruker penger på.

Du må lære deg å lese hovedinnlegget. Eller er du bare et troll.. noen burde kontakte admin ..

Endret av Diry72
Ekstra info
  • Liker 26
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis han ikke viser frem mobilspillet sitt frivillig til deg, så hadde jeg prøvd å snoke ved neste anledning! Det er fort gjort å finne ut om kortet hans ligger inne! eller om han eventuelt har gjort kjøp i app :P 

Jeg hadde i alle fall prøvd ganske hardt for å komme til bunns i det.

Og det hjelper ikke å synes synd på seg selv! her må du bare trå til for deg selv, og ta kampen. Finn ut om han har gjort dette her! og om han har, så har du gjort deg selv en stor tjeneste for fremtiden.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles sikkert som en mager trøst nå, men prøv å se det positive i det. Tenk om dere hadde vært gift og hadde barn før du fant ut hvilken dust han er?

Anonymkode: 7e21d...08c

  • Liker 14
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det føles sikkert som en mager trøst nå, men prøv å se det positive i det. Tenk om dere hadde vært gift og hadde barn før du fant ut hvilken dust han er?

Anonymkode: 7e21d...08c

Klarer ikke slutte å gråte. Tenker på alle de fine minnene. Men han har gjort meg mye vondt…. Fatter ikke hvorfor jeg savner han.

Anonymkode: 497f0...365

  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill, slutt å grin og sperr nå dette forb…kortet! Klart det er han. Om ikke er du svindla og må ringe banken.

Føler at vi mangler litt informasjon her til å kunne hjelpe deg… har du latt ham bruke kortet? Apple-Iden din? I så tilfelle er det ikke mye du kan gjøre rent juridisk. 
Om han derimot har tatt og brukt kortet ditt uten samtykke, er det lovbrudd og kan anmeldes. Ring også banken. 
 

Blir sint på dine vegne uansett, og det bør du også bli. Bli forbanna og handlekraftig! 
Tørk tårene. Han der er ikke verd det. 
Menn som roter med økonomi altså.., tror nesten jeg ville foretrukket en som var utro på annet vis, for å sette det på spissen.

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bacteria skrev (På 2.4.2023 den 23.47):

Vær så snill, slutt å grin og sperr nå dette forb…kortet! Klart det er han. Om ikke er du svindla og må ringe banken.

Føler at vi mangler litt informasjon her til å kunne hjelpe deg… har du latt ham bruke kortet? Apple-Iden din? I så tilfelle er det ikke mye du kan gjøre rent juridisk. 
Om han derimot har tatt og brukt kortet ditt uten samtykke, er det lovbrudd og kan anmeldes. Ring også banken. 
 

Blir sint på dine vegne uansett, og det bør du også bli. Bli forbanna og handlekraftig! 
Tørk tårene. Han der er ikke verd det. 
Menn som roter med økonomi altså.., tror nesten jeg ville foretrukket en som var utro på annet vis, for å sette det på spissen.

Om du hadde lest gjennom tråden, så ville du sett at TS har vært i kontakt med banken osv.

Endret av Sydvesta Orkana
Stavefeil
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sperr kortet og anmeld tyveriet. Så kan politiet finne ut hvem som har brukt de pengene.....

Anonymkode: 2fb73...7ba

  • Liker 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anmeld!Er jo tyveri for pokker!!

Anonymkode: 415ec...784

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En voksen mann som bruker 20.000 på mobilspill på en måned er det bare å dumpe. Folk som spiller TV-spill i voksen alder er idiotisk nok, men om man bruker penger på figurer i tillegg er det bare sparke ut vedkommende. Helt på trynet hvor mange patetiske folk som i det hele tatt får seg samboer. 

Anonymkode: 0ebff...892

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En voksen mann som bruker 20.000 på mobilspill på en måned er det bare å dumpe. Folk som spiller TV-spill i voksen alder er idiotisk nok, men om man bruker penger på figurer i tillegg er det bare sparke ut vedkommende. Helt på trynet hvor mange patetiske folk som i det hele tatt får seg samboer. 

Anonymkode: 0ebff...892

Hvorfor er det verre enn å se på TV? Når man spiller er man i hvert fall en aktiv deltaker, og ikke en passivisert grønnsak som bare slenger på sofaen.

Anonymkode: 03bcf...256

  • Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS nå må du holde hodet kaldt!!! Skyv følelsene på avstand for nå må du handle!! Jeg kan love deg at det ikke er noen fremtid med en som med viten og vilje stjeler av deg! Tro meg for jeg har vært i din situasjon, han brukte kortet mitt til å handle for et større beløp. Og det fulgte en endeløs rekke av løgner. 
 

Dette forholdet har ingen fremtid! Det vil bli din store ulykke i livet så nå MÅ du holde hodet kaldt og handle. Selvsagt vil han nekte, gjerne også forsøke å snu situasjonen og vri seg ut, kanskje bli sint.
 

Det er utrolig smertefullt å bli sviktet på den måten av sin nærmeste! Men med et sånt tillitsbrudd får du aldri en god fremtid med denne mannen. Det kan oppstå større og verre situasjoner senere, og du bør gå nå.

IKKE tilgi han dette ts, å bruke andres kort er kriminelt og du kan aldri stole på denne mannen mer.

Anonymkode: d2360...724

  • Liker 3
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Made4u skrev (På 1.4.2023 den 20.21):

Det er kriminelt å bruke andres kort og tappe andres kontoer ja, aldri hevdet annet jeg. Selvfølgelig skal ikke det skje.

Men ser ikke helt for meg at det er hva som har skjedd heller, jeg tror fortsatt at de har en felles økonomi hvor begge parter har tilgang på kontoen som er benyttet.

Klart han ikke skal ha tilgang på å tappe hennes konto, og dersom han har muligheten til det så skal han selvfølgelig ikke gjøre det. Altså tenker jeg at dette må være en felles konto.

Normaliteten er ikke å tømme den de lever med sin konto, klart det ikke er i noens interesse å gjøre,

Ville du sagt '"mitt kort" og "min konto" om dere hadde felles konto? 
Ville du syntes det var greit om partneren din brukte 20 000,- på spill å en måned uten å snakke med deg? 
 

Made4u skrev (10 timer siden):

Dersom han har brukt hennes kort, da er det noe jeg også synes at er helt ugreit, klart det er noe han ikke skal.

Men hvordan livspartnere disponerer egne midler eller midler de innenfor rammene av hva de kan bruke av felles midler, det bør hver av partene stå fritt til å velge selv.

Hvorvidt han har brukt mer enn han skal eller kan, det vet jeg jo ikke, men det var ikke noen voldsom sum og det kan være greit innenfor rammene av hva han burde kunne bruke til ufornuftige ting om han ønsker det. Altså tar jeg utgangspunkt i at det var rom for det i deres økonomi, selv om det jo er litt mye å bruke på noe så meningsløst på kort tid (pengene kunne altså vært bedre disponert av han).

Du har svært god økonomi om det å spille bort 20 000 på en måned ikke er en voldsom sum... 
Og det er ikke "litt mye" å bruke slike summer... 
Det tilsvarer svimlende 240 000 på ett år om det er likt forbruk! Det er like mye som årsinntekten til en ufør. Og du synes det er "litt mye" ? 
Folk flest har ikke mulighet til at en av partene bruker 20 000,- på spill på en måned. 
 

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Han nekter. Det skremmer meg bare mer for jeg vet jo at det er han.. vi har ikke vært sammen i helga, jeg har fått en Haug av stygge meldinger om hvilken drittsekk jeg er osv. skjønner ingenting. Ligger å gråter meg ihjel til jeg besvimer av å gråte. Har heller ingen venninner. Føles som hele verden har rast sammen. Jeg har det ikke bra, og mannen jeg trodde jeg skulle ha en fremtid med har bare knust meg. 
 

TS

Anonymkode: 497f0...365

Da sier du at du faktisk trodde det var han, men at du nå har anmeldt det, siden det er grov svindel, slik at politiet kan spore opp å straffe tyven. 

Og så kontakter du selvfølgelig både bank og politi. 

Anonymkode: a0e6e...2fd

  • Liker 11
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

TS nå må du holde hodet kaldt!!! Skyv følelsene på avstand for nå må du handle!! Jeg kan love deg at det ikke er noen fremtid med en som med viten og vilje stjeler av deg! Tro meg for jeg har vært i din situasjon, han brukte kortet mitt til å handle for et større beløp. Og det fulgte en endeløs rekke av løgner. 
 

Dette forholdet har ingen fremtid! Det vil bli din store ulykke i livet så nå MÅ du holde hodet kaldt og handle. Selvsagt vil han nekte, gjerne også forsøke å snu situasjonen og vri seg ut, kanskje bli sint.
 

Det er utrolig smertefullt å bli sviktet på den måten av sin nærmeste! Men med et sånt tillitsbrudd får du aldri en god fremtid med denne mannen. Det kan oppstå større og verre situasjoner senere, og du bør gå nå.

IKKE tilgi han dette ts, å bruke andres kort er kriminelt og du kan aldri stole på denne mannen mer.

Anonymkode: d2360...724

Jegligger i senga å gråter plutselig. Så vondt. Vil ikke ha mat.. ingenting. Senest for noen dager siden hadde vi det så fint. Er i sjokk. I tillegg ringte han meg igår og slang masse dritt og beskylder meg for å ha vært ute på byen å hatt sex med andre i helga. Noe jeg ikke har gjort. Har grått og vært helt knust. Vi har nettopp forlovet oss og hadde mange planer. Jeg har tidligere blitt ødelagt i timeligere forhold. Dette forholdet ville jeg skulle vare.. han snakker alltid om at han vil bli gammel med meg. Men han har også behandlet meg mye stygt.. slått meg, løyet om andre ting.. samtidig vært sammen så å si hele tiden i 4 år. Han har blitt til en fremmed person.. dette er så smertefullt at jeg bare blir liggende. Føles som et tog har kjørt over meg. Vil aldri noen gang stole på en mann igjen. 😞

Anonymkode: 497f0...365

  • Hjerte 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 1.4.2023 den 15.46):

Kjøper skins da brah. Kjøper du aldri blomster eller noe liknende til deg selv.

Take a chill pill

Anonymkode: 77554...31a

Kjøpe blomster med samboers kort for 20k uten å si det?

Anonymkode: 74dd4...e03

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jegligger i senga å gråter plutselig. Så vondt. Vil ikke ha mat.. ingenting. Senest for noen dager siden hadde vi det så fint. Er i sjokk. I tillegg ringte han meg igår og slang masse dritt og beskylder meg for å ha vært ute på byen å hatt sex med andre i helga. Noe jeg ikke har gjort. Har grått og vært helt knust. Vi har nettopp forlovet oss og hadde mange planer. Jeg har tidligere blitt ødelagt i timeligere forhold. Dette forholdet ville jeg skulle vare.. han snakker alltid om at han vil bli gammel med meg. Men han har også behandlet meg mye stygt.. slått meg, løyet om andre ting.. samtidig vært sammen så å si hele tiden i 4 år. Han har blitt til en fremmed person.. dette er så smertefullt at jeg bare blir liggende. Føles som et tog har kjørt over meg. Vil aldri noen gang stole på en mann igjen. 😞

Anonymkode: 497f0...365

Altså, det er vel mer og mer åpenbart at det ikke er du som «har problemer» (utover problemene en får ved å være sammen med en slik person), men han..

  • Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.4.2023 den 15.39):

Merker at jeg får sammenbrudd. Syns han har oppført seg rart i det siste og er mye hissig. Han spiller med kompiser fra utlandet på mobilen via noe sånn spill. Jeg sier ingenting før han kommer hjem. Men akkurat nå skjelver jeg. Hvem gjør noe sånn????? Han vet i tillegg at jeg er langt nede psykisk.

Anonymkode: 497f0...365

Ooooooh…..

Ring banken først for å sjekke om det kan være svindel.

Om det er ham:

Gjør det slutt på dagen og si summen skal tilbakeføres asap eller du anmelder ham. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AprilLudgate skrev (2 minutter siden):

Ooooooh…..

Ring banken først for å sjekke om det kan være svindel.

Om det er ham:

Gjør det slutt på dagen og si summen skal tilbakeføres asap eller du anmelder ham. 

Jeg vet at det er han… han spiller det spillet som de selger på pubgm. 😪😪😪 

Anonymkode: 497f0...365

  • Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jegligger i senga å gråter plutselig. Så vondt. Vil ikke ha mat.. ingenting. Senest for noen dager siden hadde vi det så fint. Er i sjokk. I tillegg ringte han meg igår og slang masse dritt og beskylder meg for å ha vært ute på byen å hatt sex med andre i helga. Noe jeg ikke har gjort. Har grått og vært helt knust. Vi har nettopp forlovet oss og hadde mange planer. Jeg har tidligere blitt ødelagt i timeligere forhold. Dette forholdet ville jeg skulle vare.. han snakker alltid om at han vil bli gammel med meg. Men han har også behandlet meg mye stygt.. slått meg, løyet om andre ting.. samtidig vært sammen så å si hele tiden i 4 år. Han har blitt til en fremmed person.. dette er så smertefullt at jeg bare blir liggende. Føles som et tog har kjørt over meg. Vil aldri noen gang stole på en mann igjen. 😞

Anonymkode: 497f0...365

Her burde varsellampene ha begynt å blinke for lenge siden. 

Anonymkode: 37a35...18b

  • Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

I tillegg ringte han meg igår og slang masse dritt og beskylder meg for å ha vært ute på byen å hatt sex med andre i helga.

Han manipulerer deg. Han snur situasjonen til å handle om hvor vanskelig du er så han får overtaket og du blir usikker og svak. Dette skal du ikke falle for, bare avfei dette.

Anonymkode: d2360...724

  • Liker 20
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vet at det er han… han spiller det spillet som de selger på pubgm. 😪😪😪 

Anonymkode: 497f0...365

Ja, da vet du at du må ut av forholdet NÅ.

Du sier han er voldelig, manipulerende, trakasserende og nå stjeler penger fra deg.

Så…..hva mer venter du på?

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...