Gå til innhold

Alexandra Joner


bewe

Anbefalte innlegg

Ordner seg nok for the singel ladies i kveld.. Hun og Samantha Skogrand har styla seg, spretta champagnen og er klare..😁

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter dere for alvor og syns synd på en frisk dame i trettiårene som må jobbe for å forsørge seg selv?! Og spekulerer i at hun må finne seg en ny rik mann? 
 

1950 ringte og ville ha kvinnesynet sitt tilbake. 

  • Liker 38
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (6 timer siden):

Sitter dere for alvor og syns synd på en frisk dame i trettiårene som må jobbe for å forsørge seg selv?! Og spekulerer i at hun må finne seg en ny rik mann? 
 

1950 ringte og ville ha kvinnesynet sitt tilbake. 

Jeg synes ikke synd på en frisk kvinne i begynnelsen av 30-årene som må forsørge seg selv.

Jeg synes synd på de som har kjærlighetssorg, og særlig hvis de blir bedratt av den de elsker...

Jeg snakker av erfaring og vet hvor jævlig det er.

Endret av Tough cookie
  • Liker 23
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (6 timer siden):

Sitter dere for alvor og syns synd på en frisk dame i trettiårene som må jobbe for å forsørge seg selv?! Og spekulerer i at hun må finne seg en ny rik mann? 
 

1950 ringte og ville ha kvinnesynet sitt tilbake. 

Det var vel bare noen som kommenterte det, de fleste som har skrevet her syns bare synd på det hun går gjennom nå, ikke at hun må forsørge seg selv, det klarer hun fint. 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litenstjerne skrev (På 9.5.2023 den 12.52):

Det var vel bare noen som kommenterte det, de fleste som har skrevet her syns bare synd på det hun går gjennom nå, ikke at hun må forsørge seg selv, det klarer hun fint. 

Ja, og at det faktisk må være lov å tenke tanken på at det kan være uvant og utrygt å gå fra å ha levd nesten hele voksenlivet og sett for seg framtiden med en mye eldre milliarder til å bli alene. Hun legger ofte ut klipp av at hun er trist, så det virker som om dette var noe hun absolutt ikke ønsket. 

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er 33.

Hvis man som kjæreste til en "riking" ikke har noe å vise til de siste ti årene enn å være kjæreste med en riking samt en Instagram-konto, har en vært lat som ikke har lobbet seg frem til innbringende oppdrag, hvis dette er tilfellet.

Joner er flott, men åpenbart ikke flink til å jobbe på eget initiativ for å sikre seg selv og fremtiden

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (2 timer siden):

Joner er flott, men åpenbart ikke flink til å jobbe på eget initiativ for å sikre seg selv og fremtiden

? Hun eier da både hus og leilighet etter hva jeg skjønner, og det er vel mer enn de fleste 33-åringer. Hun har sikkert også vært på mer fancy ferier enn andre har på et helt liv. 

  • Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at hun har fått kjøpt leilighet!

Og på shoot med Marna idag, er vel til Bloggerne?

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den shooten var også Aurora Gude. Tror jeg da, var hvertfall samme rosa klær… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (På 9.5.2023 den 6.49):

Sitter dere for alvor og syns synd på en frisk dame i trettiårene som må jobbe for å forsørge seg selv?! Og spekulerer i at hun må finne seg en ny rik mann? 
 

1950 ringte og ville ha kvinnesynet sitt tilbake. 

Nei?

Har noen nevnt at det er trist at hun har egen inntekt? 
 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (29 minutter siden):

Nei?

Har noen nevnt at det er trist at hun har egen inntekt? 
 

Har jeg nevnt at noen har sagt at det er trist at hun har egen inntekt? Det er vel ca det stikk motsatte av hva jeg skrev. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her inne som virkelig kjenner hennes private økonomi? 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenelarsen skrev (1 minutt siden):

Er det noen her inne som virkelig kjenner hennes private økonomi? 

Det har vel heller ikke blitt diskutert. Det er mulig det kom av min kommentar om at jeg håpet hun fikk noe etter et langt samliv med en av Norges rikeste mye eldre menn all den tid det virker som om hun ble dumpet. Hun klarer seg sikkert godt selv, men alle vil vel gjerne slippe økonomiske bekymringer. Derfor er min soleklare mening at han godt kunne punget ut med en ok leilighet til henne.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (1 time siden):

Det har vel heller ikke blitt diskutert. Det er mulig det kom av min kommentar om at jeg håpet hun fikk noe etter et langt samliv med en av Norges rikeste mye eldre menn all den tid det virker som om hun ble dumpet. Hun klarer seg sikkert godt selv, men alle vil vel gjerne slippe økonomiske bekymringer. Derfor er min soleklare mening at han godt kunne punget ut med en ok leilighet til henne.

Hvorfor skulle han det? Er dette praksis i alle forhold? At mannen skal kjøpe en leilighet til sin eks-dame? Uansett om man har en lønn på 500k eller er milliarder.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenelarsen skrev (Akkurat nå):

Hvorfor skulle han det? Er dette praksis i alle forhold? At mannen skal kjøpe en leilighet til sin eks-dame? Uansett om man har en lønn på 500k eller er milliarder.

Fordi han kan. Jeg hadde gjerne delt om jeg hadde så god anledning og kanskje i tillegg hadde såret en jeg hadde delt livet med i mange år. 

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

cerruti skrev (Akkurat nå):

Fordi han kan. Jeg hadde gjerne delt om jeg hadde så god anledning og kanskje i tillegg hadde såret en jeg hadde delt livet med i mange år. 

Dårlig svar, du kan jo ikke kreve bolig av en eksmann 🙂 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke Joners privatøkonomi og hvor godt denne Instagram-kontoen hennes kaster av seg (hun er "influencer" etter hva jeg forstår?). Men er det virkelig nok til å kjøpe en leilighet til 6-7 millioner i smørøyet i Oslo sentrum?

Eller har eksen vært snill med henne og gitt en avskjedsgave som plaster på såret? (hvis det var han som gjorde det slutt?)

Jeg spør fordi jeg ikke vet noe særlig om henne. Jeg bare leste en artikkel i en nettavis der det sto at hun hadde kjøpt seg leilighet på St. Hanshaugen tror jeg det var, i en gammel bygård.

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (3 timer siden):

Jeg kjenner ikke Joners privatøkonomi og hvor godt denne Instagram-kontoen hennes kaster av seg (hun er "influencer" etter hva jeg forstår?). Men er det virkelig nok til å kjøpe en leilighet til 6-7 millioner i smørøyet i Oslo sentrum?

Eller har eksen vært snill med henne og gitt en avskjedsgave som plaster på såret? (hvis det var han som gjorde det slutt?)

Jeg spør fordi jeg ikke vet noe særlig om henne. Jeg bare leste en artikkel i en nettavis der det sto at hun hadde kjøpt seg leilighet på St. Hanshaugen tror jeg det var, i en gammel bygård.

Hun har tjent lite, tror det sto 150.000 eller noe i en oversikt over kjendiser ved siste ligning. Så vil anta at han har hjulpet til - uten at jeg vet noe om det selvfølgelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (19 timer siden):

Jeg kjenner ikke Joners privatøkonomi og hvor godt denne Instagram-kontoen hennes kaster av seg (hun er "influencer" etter hva jeg forstår?). Men er det virkelig nok til å kjøpe en leilighet til 6-7 millioner i smørøyet i Oslo sentrum?

Eller har eksen vært snill med henne og gitt en avskjedsgave som plaster på såret? (hvis det var han som gjorde det slutt?)

Jeg spør fordi jeg ikke vet noe særlig om henne. Jeg bare leste en artikkel i en nettavis der det sto at hun hadde kjøpt seg leilighet på St. Hanshaugen tror jeg det var, i en gammel bygård.

Så bilde- ligna veldig på leiligheten til Isabel Raad som nettopp ble solgt. Likt vindu, tak og golv. 
( er ikke den- bare veeldig lik) 

Endret av Zenhouse
Retting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...