Gå til innhold

Alexandra Joner


bewe

Anbefalte innlegg

Tough cookie skrev (1 minutt siden):

Hun sa det ja, men har ikke hørt hele samtalen. Hun mente vel at hun holdt seg pen for partneren, og at han måtte skjønne at hun ikke var født med akrylnegler, sminke og farget hår.

Skjønner ikke hvorfor hun skal farge håret sitt, da hun har nydelig svart hår med fall og krøller i.

I

De fleste pynter seg vel for at andre skal se det om ikke direkte for partner en mest for å føle seg vel selv håper jeg , men reagerte vel litt på at hun omtrent sa at hun hadde jo ikke gidda å gjøre noe hvis det ikke var for partneren. 

Det var vel litt fordi de også var inne på diskusjon om hun var housewive eller ikke - er man det blir man vel finansiert av partneren .

A ser jo veldig bra ut - både med og uten sminke - og synes vel hun kler hårfargen , mer typete da. MEN hun bruker jo da mye tid på sminke og hadde jo ikke behøvd å bruke så mye tid - selv om hun vel ikke alltid sminker seg før hun skal på radiojobben feks. 

Synes jo det generelt er litt skremmende hvor mye utseendefokus det er 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 minutter siden, punkyB said:

De fleste pynter seg vel for at andre skal se det om ikke direkte for partner en mest for å føle seg vel selv håper jeg , men reagerte vel litt på at hun omtrent sa at hun hadde jo ikke gidda å gjøre noe hvis det ikke var for partneren. 

Det var vel litt fordi de også var inne på diskusjon om hun var housewive eller ikke - er man det blir man vel finansiert av partneren .

A ser jo veldig bra ut - både med og uten sminke - og synes vel hun kler hårfargen , mer typete da. MEN hun bruker jo da mye tid på sminke og hadde jo ikke behøvd å bruke så mye tid - selv om hun vel ikke alltid sminker seg før hun skal på radiojobben feks. 

Synes jo det generelt er litt skremmende hvor mye utseendefokus det er 

Jeg syns hun virker ekstremt overflatisk med en lite inspirerende holdning til at menn skal brødfø henne.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (36 minutter siden):

Jeg syns hun virker ekstremt overflatisk med en lite inspirerende holdning til at menn skal brødfø henne.

Kjenner ikke Helle så godt (forsåvidt ikke Alexandra) heller men hun virket jo å være litt overasket/forundret over denne holdningen til A 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

punkyB skrev (5 timer siden):

Kjenner ikke Helle så godt (forsåvidt ikke Alexandra) heller men hun virket jo å være litt overasket/forundret over denne holdningen til A 

Det er forskjell på en norsk oppdragelse og en cubansk mor. Sør-amerikanere er ofte patriakalske samfunn. Selv chilenere som regnes for å være ganske avanserte, regnes for å være ganske "tøffe" ektemenn for norske kvinner, fordi de er vant til å være sjefen i husholdningen.

Så at AJ er en housewife-type er ekstremt lite overraskende på mange plan. Nå vet jeg ingenting spesifikt om Cuba, men regner med hun er datter av sin mor...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en måte har hun jo rett. På den andre siden så kommer det Ann på hva slags man man vil finne... mange menn er fornøyde med mye mindre og det er også ganske mange som ikke er så interesserte i at dama sminker seg.

Jeg hadde personlig ikke giddet å gjøre så mye for en mann. Men jeg er 0 interessert i typer som Runar Vatne. Han er nok helt ok fyr, men jeg hadde ikke gjort ekstra innsats for å bli med ham for å si det sånn.... det handler nok litt og hvor man sikter og hva man setter pris på. Samtidig så er det nok for henne litt tøft nå. Menn må være ganske så tøff for å prøve å sjekke henne ut. Både pga eksen og hennes uttalelser (gjerne hvis han ikke er interessert i slik fokus på sminke og bling).  På den andre siden så er hun  ærlig.  

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

punkyB skrev (9 timer siden):

De fleste pynter seg vel for at andre skal se det om ikke direkte for partner en mest for å føle seg vel selv håper jeg , men reagerte vel litt på at hun omtrent sa at hun hadde jo ikke gidda å gjøre noe hvis det ikke var for partneren. 

Det var vel litt fordi de også var inne på diskusjon om hun var housewive eller ikke - er man det blir man vel finansiert av partneren .

A ser jo veldig bra ut - både med og uten sminke - og synes vel hun kler hårfargen , mer typete da. MEN hun bruker jo da mye tid på sminke og hadde jo ikke behøvd å bruke så mye tid - selv om hun vel ikke alltid sminker seg før hun skal på radiojobben feks. 

Synes jo det generelt er litt skremmende hvor mye utseendefokus det er 

Sminking er jo en del av jobben hennes som en av Beautybloggerne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om hun har fiksa puppene?

Syns de ser mye større ut nå enn under Skal vi danse. Men skjønner ikke når hun skulle hatt tid til det...

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnwife skrev (20 timer siden):

Lurer på om hun har fiksa puppene?

Syns de ser mye større ut nå enn under Skal vi danse. Men skjønner ikke når hun skulle hatt tid til det...

Mulig hun var tynnere da, de trener jo så intenst. Kan være derfor de eventuelt har økt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Frøkenfryden said:

Mulig hun var tynnere da, de trener jo så intenst. Kan være derfor de eventuelt har økt.

Ja fra snap i London nå, så ser de jo naturlige ut, sikkert bare liten, normal vektøkning som hun er velsignet med å legge seg i det området. Hos meg går alt rett på magen 🙄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg må bare si at den teksten hun synger i den nye sangen nå er helt forferdelig! Smakløst rett og slett. Sikkert en tøyse sang. Men likevel. Sexistisk og tacky. Jeg trenger flere influensere som snakker tydelig sunt språk ift seksualitet. Blir like skuffet over Erik og Kriss som er med på dette. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leonaen skrev (På 22.3.2024 den 9.22):

Jeg må bare si at den teksten hun synger i den nye sangen nå er helt forferdelig! Smakløst rett og slett. Sikkert en tøyse sang. Men likevel. Sexistisk og tacky. Jeg trenger flere influensere som snakker tydelig sunt språk ift seksualitet. Blir like skuffet over Erik og Kriss som er med på dette. 

Hvilken sang er dette?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Jolanda said:

Hvilken sang er dette?

Vet ikke. Prøvde å søke, men uten hell. Når det er sagt, så er de aller fleste sangene til Joner vulgære og tacky. Hun hoppet ut i musikkbransjen og forsvant i skyggen til andre artister som faktisk har talent og byr på mer enn naken hud. 

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leonaen skrev (På 22.3.2024 den 9.22):

Jeg må bare si at den teksten hun synger i den nye sangen nå er helt forferdelig! Smakløst rett og slett. Sikkert en tøyse sang. Men likevel. Sexistisk og tacky. Jeg trenger flere influensere som snakker tydelig sunt språk ift seksualitet. Blir like skuffet over Erik og Kriss som er med på dette. 

Enig. Hadde sansen for henne i Skal vi danse. Dette var bare smakløst. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jolanda skrev (2 timer siden):

Hvilken sang er dette?

Søk på Alexandra Joner på Spotify, sangen heter Lighter 2.0 🙄 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leonaen skrev (1 time siden):

Søk på Alexandra Joner på Spotify, sangen heter Lighter 2.0 🙄 

Er hun så blakk og desperat at hun er nødt til å ai ja til hva som helst? Værste jeg har sett og hørt på lenge. Så tacky🤢

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Apekatten said:

Er hun så blakk og desperat at hun er nødt til å ai ja til hva som helst? Værste jeg har sett og hørt på lenge. Så tacky🤢

Tja, er jo hun som står ført opp som tekstforfatter og komponist …

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest casca

Kan jeg spørre hva folk syntes er appellerende med Joner? Er ikke ment som hate er bare nysgjerrig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gakkepus skrev (1 time siden):

Tja, er jo hun som står ført opp som tekstforfatter og komponist …

Hvor ser du det? Jeg finner bare artikler om at det er Morgan Sulele som har laget sangen.  jeg er kanskje dårlig til å lete😅 

https://www.mynewsdesk.com/no/sony-music-norway/pressreleases/morgan-sulele-loefter-frem-en-gammel-klassiker-med-lighter-2-dot-0-3310121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Gakkepus said:

Spotify 

 

IMG_8793.png

Det er det som kommer opp under sangen. Antar at det stemmer? 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...