Gå til innhold

Alexandra Joner


bewe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alexandra var så flink på parketten på lørdag! ♥️ Blir glad av å se det, spesielt når jeg parallelt ser på Bloggerne. FY så trist episode jeg så i går der hun fortalte at det var samlivsbrudd 💔 Alle som noen gang har hatt hjertesorg kan vel kjenne seg igjen i det. Så vondt når det står på!

  • Liker 3
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (32 minutter siden):

Alexandra var så flink på parketten på lørdag! ♥️ Blir glad av å se det, spesielt når jeg parallelt ser på Bloggerne. FY så trist episode jeg så i går der hun fortalte at det var samlivsbrudd 💔 Alle som noen gang har hatt hjertesorg kan vel kjenne seg igjen i det. Så vondt når det står på!

Ja, det er tydelig at dette ikke var ønsket fra hennes side. 

  • Liker 5
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har hun ikke James og Bobby lenger? 

fy flate for en tøff dame! Ser på bloggerne også at dette ikke er noe hun ønsket. Må være tøft å stått i når så mange fulgte med. 
 

heier på henne i skal vi danse🥳

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (På 5.9.2023 den 14.33):

Alexandra var så flink på parketten på lørdag! ♥️ Blir glad av å se det, spesielt når jeg parallelt ser på Bloggerne. FY så trist episode jeg så i går der hun fortalte at det var samlivsbrudd 💔 Alle som noen gang har hatt hjertesorg kan vel kjenne seg igjen i det. Så vondt når det står på!

Hun har vært flink hele tiden og spesielt i slowfox med flowers og i barbie. Jeg har vært litt negativ tidligere i bloggerne med alt det overfladiske og masse tull og veldig enkel og overfladisk skravling og ting  som hun har drevet med den gang som overklasse samboer. Det har endret seg (for meg) etter bruddet og hun gjør det overlegent bra i skal vi danse. Ja, hun kunne danse som ungdom og har kanskje en fordel der, men det hun gjør i SVD er virkelig flott 😊 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Visla skrev (6 timer siden):

Ser på bloggerne også at dette ikke er noe hun ønsket.

Ja, det må være forferdelig når dette var som lyn fra klar himmel og var drømmemannen hennes. Må si jeg blir nysgjerrig på hva som skjedde. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (11 timer siden):

Ja, det må være forferdelig når dette var som lyn fra klar himmel og var drømmemannen hennes. Må si jeg blir nysgjerrig på hva som skjedde. 

I episoden jeg så i går sa hun at de hadde ordnet barnerom og alt 💔 Et brudd er fælt i seg selv, men når man er noen år over 30 og endelig føler seg klar for barn men så blir det ikke likevel så er det temmelig omveltende.

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med den aldersforskjellen og livet hun lever i forhold til Runar var det jo dødsdømt i lengden, men han nytte vel dette så lenge det var mulig. Å ha ei ung jente.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Concert skrev (17 minutter siden):

Med den aldersforskjellen og livet hun lever i forhold til Runar var det jo dødsdømt i lengden, men han nytte vel dette så lenge det var mulig. Å ha ei ung jente.

Tror du det blir ny dame tidlig i 20-årene på ham igjen snart? 🫥

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 time siden):

Tror du det blir ny dame tidlig i 20-årene på ham igjen snart? 🫥

30årene er jo fint for han nå :) Han fyller 50 neste år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/21/2023 at 2:30 PM, Visla said:

Har hun ikke James og Bobby lenger? 

fy flate for en tøff dame! Ser på bloggerne også at dette ikke er noe hun ønsket. Må være tøft å stått i når så mange fulgte med. 
 

heier på henne i skal vi danse🥳

Hun har bare Bobby nå. James er eksen sin.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Har aldri fulgt AJ, men nå blitt obs på henne på grunn av Skal vi danse, og episode i Ida Fladens podcast. Synes hun virker kjernesunn, naturlig, klok, nedpå - og er jo helt nydelig. Hun kommer til å klare seg helt utmerket uten eksen - hun vil ikke trenge ham for å få et spennende liv, eller familie om det er det hun ønsker seg, eller begge deler. 

Endret av O Rakel
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, det ble slutt i januar. Det begynner å bli en stund siden. Hvor lenge skal Alexandra melke dette bruddet? «Morgue i Halloween», «Mitt liv er over, mitt gamle jeg eksisterer ikke lengre» mitt liv jeg hadde er borte osv. Vel mye drama fortsatt og produksjonene elsker det. 
Alt er selvsagt relativt, og et brudd er som regel veldig hardt, spesielt for den ene parten, som får sjokket…Men, de har ingen felles barn og ingen barn som må flyttes, bytte skole og miljø, barn som får mindre rom hos mamma eller må dele rom med et søsken osv fordi mor har trangere økonomi enn far etter skilsmisse, bilen er borte, hytta er borte..»dere får kun bruke det om dere er hos far». Hun skal være glad de ikke hadde felles barn, da er det uten tvil MYE tøffere og langt mere å forholde seg til. Hun kjøpte leilighet til sin mor, i en alder av 23? Eller 24? Og har en helt ny leilighet på nytt nå på St.Hanshaugen. Det er det ikke mange som har, spesielt mtp at hennes bruttoinntekt lå på ca 120K et år. 
Alexandra levde et uhyre privilegert liv i sus og dus, plutselig fortsetter han «dansen», mens hun må ut. Dette kan ha ligget i kortene lenge uten at hun har snappet det opp, også pga de siste nye kontraktene hun fikk m en del reising i forbindelse med opptak osv.  Noen ganger kan man bli litt for komfortabel i den situasjonen man er i og glemmer å ta tempen på vannet. Hun uttalte selv at de ikke hadde vært særlig flinke på på å kommunisere også..
Et brudd etter mange år sammen er alltid tøft, men det virker som hun har mange rundt seg som tar vare på henne, gode, nære venner, familie (både mor og far i byen, og halvsøsken), gode inntekter nå, egen leilighet, har alltid vært en fabelaktig og talentfull danser.

Personlig tror jeg Alexandra vinner hele SVD med en stor heiagjeng i ryggen. Hun er både vittig og vakker med fremtiden foran seg så jeg tror hun kommer godt ut av dette på den andre enden og håper hun treffer en yngre mann hvor de er mere på level. Ikke alt som glitrer er gull og noen ganger er økonomiklasse more fun than business. På tide å legge bruddet i skuffa og move on. 
 

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Fantorangen-Oslo said:

Men, det ble slutt i januar. Det begynner å bli en stund siden. Hvor lenge skal Alexandra melke dette bruddet? «Morgue i Halloween», «Mitt liv er over, mitt gamle jeg eksisterer ikke lengre» mitt liv jeg hadde er borte osv. Vel mye drama fortsatt og produksjonene elsker det. 
Alt er selvsagt relativt, og et brudd er som regel veldig hardt, spesielt for den ene parten, som får sjokket…Men, de har ingen felles barn og ingen barn som må flyttes, bytte skole og miljø, barn som får mindre rom hos mamma eller må dele rom med et søsken osv fordi mor har trangere økonomi enn far etter skilsmisse, bilen er borte, hytta er borte..»dere får kun bruke det om dere er hos far». Hun skal være glad de ikke hadde felles barn, da er det uten tvil MYE tøffere og langt mere å forholde seg til. Hun kjøpte leilighet til sin mor, i en alder av 23? Eller 24? Og har en helt ny leilighet på nytt nå på St.Hanshaugen. Det er det ikke mange som har, spesielt mtp at hennes bruttoinntekt lå på ca 120K et år. 
Alexandra levde et uhyre privilegert liv i sus og dus, plutselig fortsetter han «dansen», mens hun må ut. Dette kan ha ligget i kortene lenge uten at hun har snappet det opp, også pga de siste nye kontraktene hun fikk m en del reising i forbindelse med opptak osv.  Noen ganger kan man bli litt for komfortabel i den situasjonen man er i og glemmer å ta tempen på vannet. Hun uttalte selv at de ikke hadde vært særlig flinke på på å kommunisere også..
Et brudd etter mange år sammen er alltid tøft, men det virker som hun har mange rundt seg som tar vare på henne, gode, nære venner, familie (både mor og far i byen, og halvsøsken), gode inntekter nå, egen leilighet, har alltid vært en fabelaktig og talentfull danser.

Personlig tror jeg Alexandra vinner hele SVD med en stor heiagjeng i ryggen. Hun er både vittig og vakker med fremtiden foran seg så jeg tror hun kommer godt ut av dette på den andre enden og håper hun treffer en yngre mann hvor de er mere på level. Ikke alt som glitrer er gull og noen ganger er økonomiklasse more fun than business. På tide å legge bruddet i skuffa og move on. 
 

Enig! Jeg tror hun sørger over at milliarder livsstilen er over .. 

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nedrig å spekulere at hun melker bruddet. De har vært sammen i 10 år. Det er ikke bare å ta seg sammen og gå videre. 
 

Brudd oppleves forskjellig og for henne var det sikkert vanskelig. Det spiller ingen rolle om han var rik eller ikke, med eller uten barn.

Folk har faktisk begått selvmord/drap etter samlivsbrudd fordi det er et uutholdelig smerte som ikke blir borte på et blunk. 

  • Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (2 minutter siden):

Nja, hvis bruddet var stygt, så tar det såklart 1 til 2 år for noen. 

Det er nå én sak, og ja, det kan godt gå både 1 og 2 år eller enda lengre, men greia er at mange i denne situasjonen har så mye mere å forholde seg til i et brudd, spesielt om det ER barn i bildet. Alt er relativt, men delingen…
Det jeg påpekte er hvor privilegert hun fortsatt er og hvor mye fint som foregår i livet hennes på tross av bruddet. 
Mange blir sykemeldt mens de må forklare barna hva som har skjedd osv. Unger som også er lei seg, må flytte osv. 

Det jeg påpeker er fortsatt uttalelser om bruddet i SoMe, arrangement av Halloween hvor hun igjen må lage drama ut av bruddet som hun kunne allikevel ha arrangert i regi av seg selv uten å dramatisere bruddet på nytt utad. Hun lar bruddet leve permanent i media for å melke det, i stedet for å prøve å la folk se at hun går videre. Hun har masse gode venner i ryggen, god oppbacking, tjener nå godt selv, får positiv PR, fått seg ny leilighet, beholder kjendisstatusen som om mulig er blitt enda større nå grunnet deltagelsen i SVD OG at hun er villig til å blottlegge følelsene mye i den grad hun gjør. Dette er hva media ELSKER og utnytter til det fulle. OG, dess mere penger, kjendiseri, gull og glitter - dess mere oppmerksomhet tiltrekkes. 
Hadde Runar sluppet de til ville de og trampet inn dørene i der, men han er mediesky og ønsker ingen oppmerksomhet og det vet de. 
 

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (4 minutter siden):

Nedrig å spekulere at hun melker bruddet. De har vært sammen i 10 år. Det er ikke bare å ta seg sammen og gå videre. 
 

Brudd oppleves forskjellig og for henne var det sikkert vanskelig. Det spiller ingen rolle om han var rik eller ikke, med eller uten barn.

Folk har faktisk begått selvmord/drap etter samlivsbrudd fordi det er et uutholdelig smerte som ikke blir borte på et blunk. 

Og dét er jeg fullstendig klar over. Men, forutsetningene er veldig bra og hun har det bedre enn de aller fleste. Mange står heeeelt på bar brakke med to tomme hender etter et brudd. Moren går av skaftet på FB, men hva hadde de opplevd og oppnådd uten hans penger? Ville moren sittet med egen leilighet, ville Alexandra det? Se inntektshistorikken og tenk selv. Han fikk sin eyecandy og en sprudlende jente, helt til det ikke lengre var følelser der. Det kan skje den beste. 

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...