Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AprilLudgate skrev (2 timer siden):

Jeg så bare en overskrift, men delte ikke Alex selv live fra sykehuset når fødselen var igang? 

Jo, hun delte ganske mye og siste at de var på sykehuset. Så ble det veldig stille en stund før hun la ut en Tik Tok, men altså det er jo bare en knippe damer på KG som har insinuert at dette var/er et problem 😂 Helle la jo ut her om dagen at hun skulle møte Alex så jeg regner med de har det helt fint! 

• Liker 2
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det et par måneder siden Alex fikk baby, og jeg har ikke fått med meg at hun har vist ett eneste bilde av babyen eller sagt hva babyen heter.

Ikke snakker hun om at hun skal slanke seg eller at hun er misfornøyd med kroppen heller.

Veldig positivt 👏

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Tough cookie skrev (9 minutter siden):

Nå er det et par måneder siden Alex fikk baby, og jeg har ikke fått med meg at hun har vist ett eneste bilde av babyen eller sagt hva babyen heter.

Ikke snakker hun om at hun skal slanke seg eller at hun er misfornøyd med kroppen heller.

Veldig positivt 👏

Jeg tenkte faktisk akkurat på dette da jeg så den siste storyen hennes. Det ble være en lærebok for blant annet Caroline Berg Eriksen som forsvarte eksponering av barna med at hun ikke kunne skjule at hun har barn. Alexandra tar opp utfordringer og erfaringer med å være barselkvinne, med å ha en kropp som har vært gravid og født og utfordringer med hva man kler på baby osv, helt uten å fortelle noe om babyen. Vi vet kjønnet og vi vet at de har bestemt seg for navn, og det er alt. Applaus for en influenser som viser at det går an å sette baby først selv om man lever av å eksponere seg selv. 

• Liker 18
  • Nyttig 4
Skrevet
Solstråle1 skrev (2 timer siden):

Jeg tenkte faktisk akkurat på dette da jeg så den siste storyen hennes. Det ble være en lærebok for blant annet Caroline Berg Eriksen som forsvarte eksponering av barna med at hun ikke kunne skjule at hun har barn. Alexandra tar opp utfordringer og erfaringer med å være barselkvinne, med å ha en kropp som har vært gravid og født og utfordringer med hva man kler på baby osv, helt uten å fortelle noe om babyen. Vi vet kjønnet og vi vet at de har bestemt seg for navn, og det er alt. Applaus for en influenser som viser at det går an å sette baby først selv om man lever av å eksponere seg selv. 

Solstråle1 skrev (2 timer siden):

Og Alexandra viste stolt både mage i god størrelse og nå barsel kropp med stolthet. Ikke ekstreme tynn-mage-raskest-mulig (som enkelte andre ) 

• Liker 7
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...