Granneman82 Skrevet 11. april #401 Skrevet 11. april Viki6 skrev (7 minutter siden): Hun sa i Chit chat med Helle at hun kom til å dele bilder av baby. Hun ville ikke klare å la være. Så det blir nok full eksponering. Det er trist rett og slett......😕 9
Gjest Daniella2026 Skrevet 11. april #402 Skrevet 11. april Synes ikke å ligge på føden er noe å dele på Snapchat. Trodde hun var mere fornuftig og i hennes alder. Ikke noe skal være privat.
Granneman82 Skrevet 12. april #403 Skrevet 12. april Bruker tøff fødsel som clikbait......herre fred på jord.....🫨🫨🫨 11 1
Solstråle1 Skrevet 12. april #404 Skrevet 12. april Når man beklager for dårlig oppdatering - fødselen ble litt hardere/mer dramatisk (husker ikke helt nøyaktig ordlyd) enn forventet… det er så idiotisk at jeg ikke har ord. Det blir dessverre avfølging herfra. Søren også, jeg likte å følge med på oppussingen og syns A er kul. 13 2
Viki6 Skrevet 12. april #405 Skrevet 12. april Altså, hun beklager at det ble lite oppdateringer fra fødestua... Verden har blitt helt sjuk... 17 1 11
Granneman82 Skrevet 12. april #406 Skrevet 12. april Solstråle1 skrev (19 minutter siden): Når man beklager for dårlig oppdatering - fødselen ble litt hardere/mer dramatisk (husker ikke helt nøyaktig ordlyd) enn forventet… det er så idiotisk at jeg ikke har ord. Det blir dessverre avfølging herfra. Søren også, jeg likte å følge med på oppussingen og syns A er kul. Var akkurat det jeg tenkte òg....... Alltid likt A, men dette er ikke greit kjenner jeg 😕🥴 4
Leonaen Skrevet 12. april #407 Skrevet 12. april Viki6 skrev (20 timer siden): Hun sa i Chit chat med Helle at hun kom til å dele bilder av baby. Hun ville ikke klare å la være. Så det blir nok full eksponering. Ja selvfølgelig hu er jo influenser og lever av å få mye oppmerksomhet. Hu er veldig mye og super ekstrovert. Blir vanskelig for henne å la vær. Hu har vel også vært eksponert selv med bilder av henne som barn i magasiner, så ser vel ikke noe problemer med å selv vise frem sin egen baby.
Jaddah123 Skrevet 12. april #408 Skrevet 12. april Det ble en tøff avslutning fordi epiduralen ble skrudd av🙄 3 1
Fenomen Skrevet 12. april #409 Skrevet 12. april Daniella2026 skrev (9 timer siden): Synes ikke å ligge på føden er noe å dele på Snapchat. Trodde hun var mere fornuftig og i hennes alder. Ikke noe skal være privat. Hva forventet du, egentlig? Hun deler jo absolutt alt ellers og influencere som gjør det deler også fødsel. Jeg er 0% overrasket. 4
Fenomen Skrevet 12. april #410 Skrevet 12. april Jaddah123 skrev (3 timer siden): Det ble en tøff avslutning fordi epiduralen ble skrudd av🙄 Epidural fungerer ikke på pressrier uansett. 4 1
Fenomen Skrevet 12. april #411 Skrevet 12. april Granneman82 skrev (6 timer siden): Bruker tøff fødsel som clikbait......herre fred på jord.....🫨🫨🫨 Jeg trodde at det hadde skjedd noe. Type sugekopp eller haste-KS. Fødsel er tøft for alle og vi er mange som ufrivillig føder uten epidural. 2 2
Gjest Daniella2026 Skrevet 12. april #412 Skrevet 12. april Fenomen skrev (32 minutter siden): Hva forventet du, egentlig? Hun deler jo absolutt alt ellers og influencere som gjør det deler også fødsel. Jeg er 0% overrasket. Følger hun ikke. Men å dele fra føden er ikke noe å dele. Min mening.
Maleficenta Skrevet 12. april #413 Skrevet 12. april Fenomen skrev (48 minutter siden): Epidural fungerer ikke på pressrier uansett. Jepp det har jeg og erfart.
Jaddah123 Skrevet 12. april #414 Skrevet 12. april Fenomen skrev (1 time siden): Epidural fungerer ikke på pressrier uansett. Sant det. Opplevde akkurat det samme. 1
Aristokrat1 Skrevet 12. april #415 Skrevet 12. april Jaddah123 skrev (6 timer siden): Det ble en tøff avslutning fordi epiduralen ble skrudd av🙄 Var vel heller fordi morkaka måtte opereres ut vel? 6 7
Jaddah123 Skrevet 12. april #416 Skrevet 12. april Aristokrat1 skrev (3 minutter siden): Var vel heller fordi morkaka måtte opereres ut vel? Ja, så det nå.
Era Vulgaris Skrevet 12. april #418 Skrevet 12. april Axa skrev (17 minutter siden): Hun deler jo det folk vil se. Det er noe creepy ved folk som ønsker å se andres babyer eksponert over hele internett. 13 2
Wilma89 Skrevet 13. april #419 Skrevet 13. april Men ser jo så langt ut som hun ikke deler noe av baby. Fokuset er jo på hennes opplevelse av fødsel og tiden etter. Baby er fremdeles fullstendig skjermet. Veldig godt å se. Håper det fortsetter❤️ 19
Meg.no Skrevet 13. april #420 Skrevet 13. april Wilma89 skrev (1 time siden): Men ser jo så langt ut som hun ikke deler noe av baby. Fokuset er jo på hennes opplevelse av fødsel og tiden etter. Baby er fremdeles fullstendig skjermet. Veldig godt å se. Håper det fortsetter❤️ Hun trenger ikke det ennå. Folk er spente på hvordan det gikk, og intil videre får hun mange seere uansett. Tenker hun sparer det det gullkortet til det trengs. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå