Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Viki6 skrev (På 19.4.2026 den 10.17):

Det er mannen til Helle som gjør det 🙂

Ja det stemmer. De ligner litt på hverandre faktisk🙂

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Viki6 skrev (22 timer siden):

Tro om hun og Helle ikke er venner lenger etter tabben til Helle? Begge to på trilletur på Oslo Vest i dag,men ingen kontakt, ser det ut til.

Jeg henger heller ikke med vennene mine hver dag. 

• Liker 3
Skrevet
Fenomen skrev (3 minutter siden):

Jeg henger heller ikke med vennene mine hver dag. 

Det gjør ikke jeg heller. Men jeg hadde nok ønsket å vise frem babyen min til bestevenninne, om vi trasket rundt på trilletur i de samme gatene 🙂

• Liker 3
Skrevet
Viki6 skrev (23 timer siden):

Tro om hun og Helle ikke er venner lenger etter tabben til Helle? Begge to på trilletur på Oslo Vest i dag,men ingen kontakt, ser det ut til.

Det lurer jeg og litt på. Syntes det var utrolig unødvendig av Helle. 

• Liker 5
Skrevet
Snurrevipp skrev (1 minutt siden):

Det lurer jeg og litt på. Syntes det var utrolig unødvendig av Helle. 

Ikke bare unødvendig, men fryktelig dårlig gjort. Virker ikke som om de har kontakt lenger. Helle nevner jo vanligvis sin bestevenninne Alex i annenhver snap.

• Liker 6
Skrevet
Viki6 skrev (På 20.4.2026 den 16.05):

Hva er den tabben?

Skrevet
hvalstad45 skrev (7 minutter siden):

Hva er den tabben?

Helle annonserte på snap at Alex hadde blitt mamma før Alex hadde sagt noe selv. 

• Liker 3
Skrevet

Nå tror jeg det sees spøkelser på høylys dag her….

• Liker 2
Skrevet
Aristokrat1 skrev (14 minutter siden):

Helle annonserte på snap at Alex hadde blitt mamma før Alex hadde sagt noe selv. 

Det er ikke tabbe det er rævhol, og om det er en helt ukjent som blir mamma

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
hvalstad45 skrev (7 timer siden):

Hva er den tabben?

Helle fortalte at Alexandra hadde født før Alexandra hadde fortalt det selv.

• Liker 2
Skrevet

VIl jo tro at hun prioriterer "kjernefamilien" nå de første ukene . Pappaen har permisjon nå men skal begynne å jobbe neste uke - etter det er det jo tid til å henge sammen med andre . Har jo heller ikke sett moren så mye og de har jo et godt og tett forhold

• Liker 3
Skrevet

Synes det er så overraskende og bra at hun skjermer barnet og ikke utelukkende har blitt en mamma-snapper. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Fenomen skrev (4 timer siden):

Synes det er så overraskende og bra at hun skjermer barnet og ikke utelukkende har blitt en mamma-snapper. 

Jeg er helt enig. Hun balanserer jobben som influenser og det å skjerme baby helt supert. Der ser man at det går an å vise store deler av hverdagen UTEN å eksponere barna. 🤞🏼for at det forsetter slik!

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet
Viki6 skrev (På 20.4.2026 den 16.05):

WOOOOOW! Tenk å følge med på slikt i andre ukjentes liv 😫

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Aristokrat1 skrev (På 21.4.2026 den 21.31):

vel hun hadde jo sagt til alle på Tiktok at hun lå å «pressa ut ungen as we speak» så det stemmer vel ikke helt at hun ikke hadde sagt noe. Legger du to og to sammen skjønner man jo at dama har født. I tillegg så rettet Helle på det hun hadde sagt og sa at «Alex føder og har ikke født. Gå til tik tok’n hennes å se ». For å være helt ærlig skjønner jeg ikke at folk bryr seg om slikt. Hadde min beste venninne lagt ut at jeg hadde blitt mor og født hadde jeg ikke lagt mer i det og bare syntes det var koselig  😅 Men nå lever jeg ikke av å eksponere meg heller da. Hadde i alle fall ikke droppet et helt vennskap over flere år av den grunn! 🤯 Nå tror jeg heller ikke at det har skjedd men

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Lalaland75 skrev (3 minutter siden):

vel hun hadde jo sagt til alle på Tiktok at hun lå å «pressa ut ungen as we speak» så det stemmer vel ikke helt at hun ikke hadde sagt noe. Legger du to og to sammen skjønner man jo at dama har født. I tillegg så rettet Helle på det hun hadde sagt og sa at «Alex føder og har ikke født. Gå til tik tok’n hennes å se ». For å være helt ærlig skjønner jeg ikke at folk bryr seg om slikt. Hadde min beste venninne lagt ut at jeg hadde blitt mor og født hadde jeg ikke lagt mer i det og bare syntes det var koselig  😅 Men nå lever jeg ikke av å eksponere meg heller da. Hadde i alle fall ikke droppet et helt vennskap over flere år av den grunn! 🤯 Nå tror jeg heller ikke at det har skjedd men

Hun skrev jo at Alex hadde blitt mor, så hun sa jo egentlig hun hadde født. Uansett så var det vell ikke opp til Helle og dele det til alle, regner med det var en grunn for Alex ventet selv med og annonsere det 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Sofirus skrev (1 minutt siden):

Hun skrev jo at Alex hadde blitt mor, så hun sa jo egentlig hun hadde født. Uansett så var det vell ikke opp til Helle og dele det til alle, regner med det var en grunn for Alex ventet selv med og annonsere det 

Kan absolutt diskuteres om det var Helle sin plass å si det, men syns da virkelig det er merkelig av Alex å kaste ut fiskesnøret på tik tok og annonserer at hun føder og ikke skjønne at folk da tenker at hun har blitt mor? Hadde jeg vært opptatt av at jeg skulle være den aller første hadde jeg aldri annonsert på tik tok at jeg ligger å presser ut barnet nå..🫠 

• Liker 1
Skrevet
Lalaland75 skrev (2 timer siden):

Helt enig. Skjønnet ikke hva som er så big deal

• Liker 1
Skrevet
Sofirus skrev (2 timer siden):

Ja, penger og klikk

• Liker 1
Skrevet

Jeg så bare en overskrift, men delte ikke Alex selv live fra sykehuset når fødselen var igang? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...