Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er hun så lite opplyst at hun trodde hun kunne bruke stringtruse på sykehuset etter fødsel, eller er det ragebaite? Jeg tenker 50/50

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spyflua skrev (12 minutter siden):

Er hun så lite opplyst at hun trodde hun kunne bruke stringtruse på sykehuset etter fødsel, eller er det ragebaite? Jeg tenker 50/50

Hun trodde vel det da...

Har lest på Kg om damer som skriver at de ikke blødde noe særlig etter fødsel og kunne bruke vanlige bind, og også om damer som hadde sex et par dager etter fødselen.

Alt er kanskje mulig?

• Liker 1
Skrevet
Spyflua skrev (10 timer siden):

Jeg tenker at hun er så lite opplyst. Hun har ikke fremstått som "en skarp kniv i skuffen" før. Intelligensnivået øker ikke proposjonalt med baby i løpet av svangerskap, så hun er på samme uopplyste stadiumet. Noen ganger når hun har formidlet seg i radio eller på tv, kan man jo lure på om hun har fått med seg noe fra skolegangen.

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet
Wilma89 skrev (13 timer siden):

Men ser jo så langt ut som hun ikke deler noe av baby. Fokuset er jo på hennes opplevelse av fødsel og tiden etter. Baby er fremdeles fullstendig skjermet. Veldig godt å se. Håper det fortsetter❤️

Håper hun fortsetter sånn! Men på Chit chat med Helle, sa hun at hun kom til å dele bilder av baby.

Skrevet

Jeg har selv gått gjennom en fødsel der det oppstod en akutt situasjon der morkaken måtte opereres ut, så det ble ganske tøft for meg siden jeg mistet en del blod. Så jeg skjønner hvorfor det ble tøft for Alexandra 😍❤️.

• Liker 6
  • Hjerte 4
Skrevet
Jordbærogfløte skrev (53 minutter siden):

Jeg har selv gått gjennom en fødsel der det oppstod en akutt situasjon der morkaken måtte opereres ut, så det ble ganske tøft for meg siden jeg mistet en del blod. Så jeg skjønner hvorfor det ble tøft for Alexandra 😍❤️.

Jeg er glad jeg var midt i et KS da morkaka satt fast🥹 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Istapp skrev (2 timer siden):

Jeg tenker at hun er så lite opplyst. Hun har ikke fremstått som "en skarp kniv i skuffen" før. Intelligensnivået øker ikke proposjonalt med baby i løpet av svangerskap, så hun er på samme uopplyste stadiumet. Noen ganger når hun har formidlet seg i radio eller på tv, kan man jo lure på om hun har fått med seg noe fra skolegangen.

Så romantisert som fødsel blir så er det jo nesten ikke då rart hun trodde det da. Det framstilles jo omtrent som at en fødsel er enhjørninger og regnbuer og at man spretter tilbake dom seg selv rett etter en fødsel.

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Maleficenta skrev (36 minutter siden):

Så romantisert som fødsel blir så er det jo nesten ikke då rart hun trodde det da. Det framstilles jo omtrent som at en fødsel er enhjørninger og regnbuer og at man spretter tilbake dom seg selv rett etter en fødsel.

De fleste oppegående voksne skjønner jo at det ikke er sånn da😄😄😆 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Granneman82 skrev (21 minutter siden):

De fleste oppegående voksne skjønner jo at det ikke er sånn da😄😄😆 

Joa

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Joner er jo en distré type med ekstremt mange baller i lufta. De flyttet for typ 1 uke siden, samme uke som de kjøpte vogn og bilstol. Fødebagen pakket hun for bare noen dager siden. Jeg personlig hadde hatt dette på plass for 6 måneder siden og lest meg opp på svangerskap, fødsel, barseltid osv. Men hun er ikke den typen. Hun har tatt alt under svangerskapet som det kom og tenkt at det ordner seg. Hun har jo heller ikke klaget et sekund, hun lo når hun innså at stringtruser var skivebom og hun har ikke klaget på fødselen, kun konstatert fakta. Så lenge hun ikke klager og er fornøyd selv så er det vel samme for oss hvor mye hun har satt seg inn i ting på forhånd. 

Hittil har hun postet overraskende lite generelt, ergo hun har vært tilstede i nuet og prioritert barnet, og hun har verken delt bilde, navn, vekt osv. Det overrasker meg positivt. Håper hun holder det sånn. 

• Liker 32
  • Hjerte 2
  • Nyttig 15
Skrevet

Jeg liker Alexandra jeg 💃

• Liker 13
Skrevet
Fenomen skrev (3 timer siden):

Joner er jo en distré type med ekstremt mange baller i lufta. De flyttet for typ 1 uke siden, samme uke som de kjøpte vogn og bilstol. Fødebagen pakket hun for bare noen dager siden. Jeg personlig hadde hatt dette på plass for 6 måneder siden og lest meg opp på svangerskap, fødsel, barseltid osv. Men hun er ikke den typen. Hun har tatt alt under svangerskapet som det kom og tenkt at det ordner seg. Hun har jo heller ikke klaget et sekund, hun lo når hun innså at stringtruser var skivebom og hun har ikke klaget på fødselen, kun konstatert fakta. Så lenge hun ikke klager og er fornøyd selv så er det vel samme for oss hvor mye hun har satt seg inn i ting på forhånd. 

Hittil har hun postet overraskende lite generelt, ergo hun har vært tilstede i nuet og prioritert barnet, og hun har verken delt bilde, navn, vekt osv. Det overrasker meg positivt. Håper hun holder det sånn. 

Sa ikke Barbra at babyen heter Lola? Eller hørte jeg helt feil?

Skrevet

Og da var første reklame innlegg postet på snap ja. 

• Liker 2
Skrevet
Aristokrat1 skrev (1 time siden):

Sa ikke Barbra at babyen heter Lola? Eller hørte jeg helt feil?

Lola= bestemor 

• Liker 2
Skrevet
Anonym Frøken skrev (12 minutter siden):

Det er jo en stor del av det hun lever av? Hvorfor er det kritikkverdig? 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Lily7 skrev (48 minutter siden):

Lola= bestemor 

Hahaha😂😂 Jaja. Da hørte jeg riktig😆🤭 

Skrevet
Anonym Frøken skrev (1 time siden):

Reklame for Voksipose? Hun har ikke brukt ungen i reklamen da, så… 

Vi får se hvor lenge det varer. Men enn så lenge har hun faktisk skjerma ungen, og håper det fortsetter. 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet

Alexandra Joner er deilig. Nuff said ;)

• Liker 1
Skrevet

Synes det er veldig forfriskende, jeg, at hun viser barseltiden akkurat som den. Ingen fasade eller polering i SoMe. Hun viser at hun fremdeles har mage, at det å komme seg ut av huset med baby tar hundre år, at underlivet gjør vondt, at ammetåka er reell osv. Hun har overrasket meg veldig positivt hittil. 

• Liker 30
  • Nyttig 6
Skrevet
Fenomen skrev (2 timer siden):

Synes det er veldig forfriskende, jeg, at hun viser barseltiden akkurat som den. Ingen fasade eller polering i SoMe. Hun viser at hun fremdeles har mage, at det å komme seg ut av huset med baby tar hundre år, at underlivet gjør vondt, at ammetåka er reell osv. Hun har overrasket meg veldig positivt hittil. 

Jeg er enig, og også veldig glad. Hun skjuler ikke at hun har baby, men referere kun til bebis, pølsa osv og deler kun det man kan forvente i en barseltid. Håper inderlig at det fortsetter, for dette er innfor av en som lever av sosiale medier, synes jeg. 

Hun har en energi av en annen verden og virker svært laid back til å være førstegangsmor. 

• Liker 18
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...