Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mannen tok en trilletur og handlet en liten hverdagslunsj til 2000 spenn. De gærne har det godt. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Zooli skrev (9 timer siden):

Mannen tok en trilletur og handlet en liten hverdagslunsj til 2000 spenn. De gærne har det godt. 

De har jo penger til det så hvorfor ikke. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Hva jobber/ eller driver mannen hennes med egentlig? 

• Liker 1
Skrevet
Solstråle1 skrev (På 17.4.2026 den 11.13):

Jeg er enig, og også veldig glad. Hun skjuler ikke at hun har baby, men referere kun til bebis, pølsa osv og deler kun det man kan forvente i en barseltid. Håper inderlig at det fortsetter, for dette er innfor av en som lever av sosiale medier, synes jeg. 

Hun har en energi av en annen verden og virker svært laid back til å være førstegangsmor. 

Er nok cubaneren i henne 😄

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
S0lstraalen skrev (1 time siden):

Tror han jobber i bilbransjen

• Liker 1
Skrevet
Zooli skrev (På 18.4.2026 den 8.34):

Lov å kose seg i barselbobla 😇

Andre bruker kjapt 2k på en tur på byen med taxi hjem.

Jeg brukte liknende sum hver måned på kaffe i lange tider 😬🫢 Var dagens høydepunkt i barselperm 😅

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
S0lstraalen skrev (12 timer siden):

Han er sjef i Tjuvholmen Property. Pluss at han sitter i mange styrer. Heter Joachim Lindbom.

Endret av Viki6
Skrevet
Tough cookie skrev (10 timer siden):

Tror han jobber i bilbransjen

Det er mannen til Helle som gjør det 🙂

Skrevet

Ser man hva Tjuvholmen Property driver med så er det detaljhandel med motorvogner - så virker jo som om det er også noe med bil 

• Liker 2
Skrevet

Joachim Lindbo.

Skrevet

Han ble kalt bruktbilselgeren i P5 i lang tid. 

• Liker 2
Skrevet

Hva er rart med det? Vi spiste lunsj på restaurant i går, to stykker; en rett hver a 400,-, ett glass champagne hver, to desserter pluss to kaffe; 1800,-. 

• Liker 4
Skrevet

I grunn litt fascinerende, men det viser vel forskjellen på folk 

• Liker 2
Skrevet

Når vi ikke kan ta henne på eksponering av baby, får vi finne noe annet vi kan ta henne på..... 🤷🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ 

• Liker 14
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)

Hvor folk legger 2000 kr har ingen noe med. Jeg hadde elsket å kunne kjøpe fresh, lokal mat som er sunn og næringsrik, samtidig som jeg støtter lokalmiljøets kjøpmenn. For en kjærlighetserklæring fra hennes mann tenker jeg. Sunn og vakker mat til moren til hans barn. Han tar virkelig vare på flokken sin. 

Og som noen har nevnt. En tur på byen får lappene til å fly. Dyre, teite merkeklær, verktøy man aldri kommer til å bruke. Sportsutstyr likeså. Mat som kastes fordi man ikke følger med på dato.  I mine øyne var dette noe av det mer fornuftige jeg har sett et overskudd av penger gå til. Ekte næring og en fest for både øyne,nese og kjeft :)

Endret av Mrs.Brain Vacation
  • Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Mrs.Brain Vacation skrev (6 minutter siden):

Hvor folk legger 2000 kr har ingen noe med. Jeg hadde elsket å kunne kjøpe fresh, lokal mat som er sunn og næringsrik, samtidig som jeg støtter lokalmiljøets kjøpmenn. For en kjærlighetserklæring fra hennes mann tenker jeg. Sunn og vakker mat til moren til hans barn. Han tar virkelig vare på flokken sin. 

Og som noen har nevnt. En tur på byen får lappene til å fly. Dyre, teite merkeklær, verktøy man aldri kommer til å bruke. Sportsutstyr likeså. Mat som kastes fordi man ikke følger med på dato.  I mine øyne var dette noe av det mer fornuftige jeg har sett et overskudd av penger gå til. Ekte næring og en fest for både øyne,nese og kjeft :)

Hadde jeg hatt pengene til det, så kunne nok jeg også fort brukt 2000kr på en god lunsj. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Mrs.Brain Vacation skrev (6 minutter siden):

Enig. Folk er forskjellige. Jeg bruker mye penger på restaurant for meg og familien, men er overhode ikke interessert i merkeklær, sko, vesker, sminke etc. Så «sparer» mye på det 😊

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Smurf26 skrev (Akkurat nå):

Hadde jeg hatt pengene til det, så kunne nok jeg også fort brukt 2000kr på en god lunsj. 

Unner virkelig alle å ha den muligheten. 💜 Er man en matelsker så blir det gjerne en lidenskap og en hobby. Følger ikke med på noen influensere, men titter innom denne kanalen innimellom. God energi og farger gir meg glede.  😀 virker som om de spiser ofte ute og mye forskjellig godt. Jeg vil heller se det en "sofaprater" om nothing. Tørrprat og dype samtaler foretrekkes med mine ekte mennesker  i toveisdur :)

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Mrs.Brain Vacation skrev (1 time siden):

Det legges nok ut for å få content , derfor diskuteres det også her inne. og det er lov med forskjellige meninger.:)

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Tro om hun og Helle ikke er venner lenger etter tabben til Helle? Begge to på trilletur på Oslo Vest i dag,men ingen kontakt, ser det ut til.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...