Gå til innhold

Alexandra Joner


bewe

Anbefalte innlegg

Tough cookie skrev (48 minutter siden):

Hvordan vet du at hun er nedfor?

Hun la ut gråtevideo på snap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Breakeven skrev (11 minutter siden):

Hun la ut gråtevideo på snap.

🙁 uff kjærlighetssorg er noe dritt 

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (48 minutter siden):

Bare for å ta opp det med makeup:

Kan du noe som helst om tematikken? 😅🤷‍♀️

Ja, hun bruker innimellom falske vipper - og har sitt eget løsvippemerke.

Og hun er kjemt for fargerike looks. 
Men ikke heldekkende sparkel nei. 
 

Altså - alvorlig talt fra denne SVfeministen som ikke tar fem øre for å vurdere noen som dårlige forbilder:

Alexandra Joner når ikke opp på noen nominasjon til årets Gullbarbie ever. 
 

Vanessa Rudjord….well, der kan man nok si ett og annet generelt - jeg skal si at jeg personlig avstår fra å kjøpe hennes ullkåper selv om de unektelig er lekre. Fordi jeg synes hun fra tid til annen har litt ugreie holdninger og henger igjen i fortiden slik vi alle gjør. 

Men Joner? Nei, rull inn. 
 

Hun stiller jo fullstendig sminkefri overalt og er transparent på makeupdelen. Hun fronter makeup som GØY, ikke et usunt skjønnhetsideal. Da hadde hun valgt en helt annen fremtoning.

Jeg har kun sett henne med vanvittige mengder sminke . Og hår og negler som må ta flere timer. Ikke sett på den reality serien hun er med i, mulig hun er usminket det? Det er i så fall bra det da og kanskje jeg tar feil. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg virker hun kjempeslitsom som person det jeg har sett i media. Og apropos sminke er hun veldig oversminket alltid. Og med løshår, løsvipper og hele pakken. Sangene hennes synes jeg er kjedelig. Hun var veldig god til å danse og så henne første gang i en dansekonkurranse som venninnen Mona vant.
 

Hun har hatt ti år hvor hun har levd i sus og dus med en milliardær. Det har vært mange ferieturer til eksotiske steder og lite jobbing for hennes del. Hun virket ikke spesielt interessert i barn og utsatte det hele tiden. Antar hun blir sittende igjen i huset på Frogner til 40-50 millioner. Han har kjøpt et mye dyrere hus for en stund siden. Så hun klarer seg nok med noen småjobber her og der om hun får huset.

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (16 timer siden):

Hvordan vet du at han ikke ønsker barn ? Det har jo ikke hun heller ønsket før nå i siste del av bloggerne. De andre sesongene har vi jo hørt svigermor mase om at hun skal slutte på prevensjon. Ene episoden drar hun jo til svigermor for å sette p sprøyta å da sier svigermor håper dette er siste sprøyta jeg må sette på deg nå. Kommer tydelig frem at svigermor ønsker seg barnebarn, hvor Joner sier hun ikke er klar før om mange år. 

Hun har vært ute i mediene og snakket om ønske om både bryllup og barn, og vært frustrert rundt dette. Hun er vel samtidig en moderne kvinne som tar hensyn til mannens ønske, og dermed ikke prøver å lure mannen til noe han ikke vil.

Bloggerne har jeg aldri sett, men det spilles vel inn i god tid før det sendes på tv? Og det er nok såpass regissert og planlagt at hun ikke glipper ut med slike ting uten at det er planlagt. Kanskje var det ment som press mot Vatne?

Alexanda Joner er sikkert sosialt smart. Om svigermor er tydelig på ønsket om barnebarn, sier man at man ikke er klar dersom man som par har blitt enig om å vente med prøvingen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkkalei skrev (9 timer siden):

Jeg har kun sett henne med vanvittige mengder sminke . Og hår og negler som må ta flere timer. Ikke sett på den reality serien hun er med i, mulig hun er usminket det? Det er i så fall bra det da og kanskje jeg tar feil. 

Men so fucking what, hun skal jo ikke ligge med deg? Hun driter jo i hva slags damer du liker eller ei. 

Hun har en IGkonto med diverse tutorials lagt ut.

Slå deg løs og lær litt om makeup.

  • Liker 13
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grønt blad skrev (3 timer siden):

Hun har vært ute i mediene og snakket om ønske om både bryllup og barn, og vært frustrert rundt dette. Hun er vel samtidig en moderne kvinne som tar hensyn til mannens ønske, og dermed ikke prøver å lure mannen til noe han ikke vil.

Bloggerne har jeg aldri sett, men det spilles vel inn i god tid før det sendes på tv? Og det er nok såpass regissert og planlagt at hun ikke glipper ut med slike ting uten at det er planlagt. Kanskje var det ment som press mot Vatne?

Alexanda Joner er sikkert sosialt smart. Om svigermor er tydelig på ønsket om barnebarn, sier man at man ikke er klar dersom man som par har blitt enig om å vente med prøvingen.

Å ja. Det har ikke jeg fått med meg. Der jeg har sett hun har hun alltid vært «negativ» til barn.  Ikke vært klar å heller ikke vært sikker på om hun vil ha barn. Sakt bland annet at hundene er hennes barn.  Ble derfor ganske øverasket da hun sa i siste episode av bloggerne som ble spilt inn nå i vinter (november-januar)  At hun hadde sluttet på prevensjon.   Må jo ha skjedd noe da. Ettersom det bare en noen mnd siden de begynte å prøve å få barn, ikke så lenge siden han kjøpte leilighet til moren hennes heller. (Da trodde folk det var slutt siden de då Joner på leilighetsjakt) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (1 time siden):

Å ja. Det har ikke jeg fått med meg. Der jeg har sett hun har hun alltid vært «negativ» til barn.  Ikke vært klar å heller ikke vært sikker på om hun vil ha barn. Sakt bland annet at hundene er hennes barn.  Ble derfor ganske øverasket da hun sa i siste episode av bloggerne som ble spilt inn nå i vinter (november-januar)  At hun hadde sluttet på prevensjon.   Må jo ha skjedd noe da. Ettersom det bare en noen mnd siden de begynte å prøve å få barn, ikke så lenge siden han kjøpte leilighet til moren hennes heller. (Da trodde folk det var slutt siden de då Joner på leilighetsjakt) 

Var det RV som kjøpte leiligheten til moren til AJ da?

Trodde det var Alexandra som kjøpte den?

 

Link til kilde med uttalelse fra AJ:

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/dnboWJ/alexandra-joner-kjoepte-hus-til-mamma

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (1 time siden):

Å ja. Det har ikke jeg fått med meg. Der jeg har sett hun har hun alltid vært «negativ» til barn.  Ikke vært klar å heller ikke vært sikker på om hun vil ha barn. Sakt bland annet at hundene er hennes barn.  Ble derfor ganske øverasket da hun sa i siste episode av bloggerne som ble spilt inn nå i vinter (november-januar)  At hun hadde sluttet på prevensjon.   Må jo ha skjedd noe da. Ettersom det bare en noen mnd siden de begynte å prøve å få barn, ikke så lenge siden han kjøpte leilighet til moren hennes heller. (Da trodde folk det var slutt siden de då Joner på leilighetsjakt) 

Har lest at det hun var hun som kjøpte leilighet til moren

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (1 time siden):

Var det RV som kjøpte leiligheten til moren til AJ da?

Trodde det var Alexandra som kjøpte den?

 

Link til kilde med uttalelse fra AJ:

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/dnboWJ/alexandra-joner-kjoepte-hus-til-mamma

 

Tough cookie skrev (50 minutter siden):

Har lest at det hun var hun som kjøpte leilighet til moren

Det er mulig. Gikk bare ut i fra at det var han.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren hennes skriver masse om en ond narsissist som er utro på Facebook og Instagram. går ut fra hun snakker om eksen til datteren.

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss~Audrey skrev (45 minutter siden):

Moren hennes skriver masse om en ond narsissist som er utro på Facebook og Instagram. går ut fra hun snakker om eksen til datteren.

Heter moren Barbara?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (3 minutter siden):

Heter moren Barbara?

Jepp:)

 

Heftige saker hun skriver🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alexandra joner er superflott, men har ingenting å komme med utover å være influenser. Mistenker golddigging her, uten ar jeg skal være bastant. 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss~Audrey skrev (1 time siden):

Moren hennes skriver masse om en ond narsissist som er utro på Facebook og Instagram. går ut fra hun snakker om eksen til datteren.

😅

Så det nå.

Tenkte sånn «kanskje hun selv har en eks som var det og er opptatt av temaet».

Så bilder av Alex, en løvemamma&baby (🥺🥰), og bare «ikke la noen tro at de kan ta fra deg retten til å få det du ønsker» eller noe i den duren.

Mora er jo på den ene siden megaeksentrisk - på den andre siden «Jeg river ut hjertet på den som skader ungen min RAWR» 😅🐆

Hadde dauet om mora mi la ut sånne tekster om meg 🐙

  • Liker 16
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (18 minutter siden):

😅

Så det nå.

Tenkte sånn «kanskje hun selv har en eks som var det og er opptatt av temaet».

Så bilder av Alex, en løvemamma&baby (🥺🥰), og bare «ikke la noen tro at de kan ta fra deg retten til å få det du ønsker» eller noe i den duren.

Mora er jo på den ene siden megaeksentrisk - på den andre siden «Jeg river ut hjertet på den som skader ungen min RAWR» 😅🐆

Hadde dauet om mora mi la ut sånne tekster om meg 🐙

Hvor legger hun ut dette. Ble nysgjerrig. Digga hun i bloggerne, var jo hun (moren) som gjorde hele bloggerne egentlig. Burde fått egen serie hu der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mio-lio skrev (23 minutter siden):

Hvor legger hun ut dette. Ble nysgjerrig. Digga hun i bloggerne, var jo hun (moren) som gjorde hele bloggerne egentlig. Burde fått egen serie hu der. 

Det ligger på BJ's facebook. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (23 minutter siden):

Hvor legger hun ut dette. Ble nysgjerrig. Digga hun i bloggerne, var jo hun (moren) som gjorde hele bloggerne egentlig. Burde fått egen serie hu der. 

Jeg søkte henne opp på FB 😅

Så et klipp fra en podcast hvor Alexandra beskriver moras oppførsel:

»Blabla, og så skal jeg innom legen og» Mora bare «jeg vet det, jeg skal være med»

Alex: «Du skal ikke være med nei»

Mora: «Jo, jeg blir med datteren min til legen» 

😆😆😆😆😆😆

Asså. Jeg hadde jo blitt gal av en sånn mor, samtidig som jeg synes hun virker som hun stiller veldig opp for dattera si. Og visa versa. Veldig søte 😅😆😅

Løvinne senior og junior. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (21 minutter siden):

Jeg søkte henne opp på FB 😅

Så et klipp fra en podcast hvor Alexandra beskriver moras oppførsel:

»Blabla, og så skal jeg innom legen og» Mora bare «jeg vet det, jeg skal være med»

Alex: «Du skal ikke være med nei»

Mora: «Jo, jeg blir med datteren min til legen» 

😆😆😆😆😆😆

Asså. Jeg hadde jo blitt gal av en sånn mor, samtidig som jeg synes hun virker som hun stiller veldig opp for dattera si. Og visa versa. Veldig søte 😅😆😅

Løvinne senior og junior. 

Hu er herlig 🫶🏼  Tydelig å se ut i fra Facebook profilen hennes at hun lever og ånder for datteren sin. Tidenes fan page 🤣🥰  Stolt mor med stor S 😍 

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex er utrolig vakker og håper hun finner seg noe bedre enn RV. 
 

Håper tv2 lager en serie om mor og datter Joner. De er herlige☺️

 

  • Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...