Gå til innhold

Alexandra Joner


bewe

Anbefalte innlegg

Hønemor91 skrev (Akkurat nå):

Du høres ut som et forferdelig dømmende menneske. Håper ikke du lærer barna dine at man snakker sånn om andre. 

Men hva med Vanessa Rudjord? Hva driver hun med? Shamer kvinner som ikke vil løpe på salong for å oppgradere seg selv med tullebehandlinger. Er det idioter som deg som kommer løpende for å oppgradere deg fra Toyota til Ferrari? 

  • Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hønemor91 skrev (3 minutter siden):

Du høres ut som et forferdelig dømmende menneske. Håper ikke du lærer barna dine at man snakker sånn om andre. 

Det vittige er at hvis du har hørt på podden  til Vanessa og Synnøve, så høres Vanessa *akkurat* ut som personen du siterer 😄 Virkelig! Samme harselerende, direkte måte.

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkkalei skrev (2 minutter siden):

Men hva med Vanessa Rudjord? Hva driver hun med? Shamer kvinner som ikke vil løpe på salong for å oppgradere seg selv med tullebehandlinger. Er det idioter som deg som kommer løpende for å oppgradere deg fra Toyota til Ferrari? 

Jeg har verken behov for oppgradering eller å dømme andre ut og bort. 
 

På seg selv kjenner man andre , er det noe som heter. 

kokkos skrev (Akkurat nå):

Det vittige er at hvis du har hørt på podden  til Vanessa og Synnøve, så høres Vanessa *akkurat* ut som personen du siterer 😄 Virkelig! Samme harselerende, direkte måte.

Jeg vet ikke hvem noen av de er. Men ser jo inne her hvor dømmende enkelte kan være og hvor ufin folk er mot hverandre. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor91 skrev (1 minutt siden):

Jeg har verken behov for oppgradering eller å dømme andre ut og bort. 
 

På seg selv kjenner man andre , er det noe som heter. 

Jeg vet ikke hvem noen av de er. Men ser jo inne her hvor dømmende enkelte kan være og hvor ufin folk er mot hverandre. 

Ufin? 
 

Sett begge disse damene i Oslo. Joner to ganger, en gang på løkka og en gang ved barcode. Siste gangen ved barcode gikk hun kledd i et antrekk som var så fargerikt at hun kunne forveksles med en klovn. Hun gikk med trutmunn og hadde ufattelig mye sminke på seg. Veldig lav og ikke noe flott i mine øyner i det hele tatt. Og Rudjord som sagt på Majorstua, avmagret og uten sminke. Må være lov å påpeke at ett menneske du legger merke til først og fremst fordi hun ser så vraket ut ikke er den rette til å fronte skjønnhet. 
 

jeg synes de er nobodies. Altså de er vanlige mennesker som ikke har noe spes å komme med og ikke burde ha de rollene de har, såkalte forbilder. Og Joner sin musikk, husker noen den? Neppe, utenom den lille prosenten som var fan. 
dømmende? 
nei bare ærlig 

  • Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkkalei skrev (4 minutter siden):

Ufin? 
 

Sett begge disse damene i Oslo. Joner to ganger, en gang på løkka og en gang ved barcode. Siste gangen ved barcode gikk hun kledd i et antrekk som var så fargerikt at hun kunne forveksles med en klovn. Hun gikk med trutmunn og hadde ufattelig mye sminke på seg. Veldig lav og ikke noe flott i mine øyner i det hele tatt. Og Rudjord som sagt på Majorstua, avmagret og uten sminke. Må være lov å påpeke at ett menneske du legger merke til først og fremst fordi hun ser så vraket ut ikke er den rette til å fronte skjønnhet. 
 

jeg synes de er nobodies. Altså de er vanlige mennesker som ikke har noe spes å komme med og ikke burde ha de rollene de har, såkalte forbilder. Og Joner sin musikk, husker noen den? Neppe, utenom den lille prosenten som var fan. 
dømmende? 
nei bare ærlig 

Du har nok et rimelig forvrengt syn på deg selv. Tenk å lire ut av seg så mye dritt om andre menneskers utseende… 

  • Liker 25
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor91 skrev (3 minutter siden):

Du har nok et rimelig forvrengt syn på deg selv. Tenk å lire ut av seg så mye dritt om andre menneskers utseende… 

Ikke utseende. Sier for mye sminke og for tynn. Har ikke sagt de er stygge en eneste gang. 

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møkkalei skrev (1 minutt siden):

Ufin? 
 

Sett begge disse damene i Oslo. Joner to ganger, en gang på løkka og en gang ved barcode. Siste gangen ved barcode gikk hun kledd i et antrekk som var så fargerikt at hun kunne forveksles med en klovn. Hun gikk med trutmunn og hadde ufattelig mye sminke på seg. Veldig lav og ikke noe flott i mine øyner i det hele tatt. Og Rudjord som sagt på Majorstua, avmagret og uten sminke. Må være lov å påpeke at ett menneske du legger merke til først og fremst fordi hun ser så vraket ut ikke er den rette til å fronte skjønnhet. 
 

jeg synes de er nobodies. Altså de er vanlige mennesker som ikke har noe spes å komme med og ikke burde ha de rollene de har, såkalte forbilder. Og Joner sin musikk, husker noen den? Neppe, utenom den lille prosenten som var fan. 
dømmende? 
nei bare ærlig 

Alle er vanlige mennesker

Du sier at det ikke er fint å være lav eller tynn? skal vi begynne å si slikt om dine trekk også? Takk for ditt bidrag til å få lave og tynne folk til å føle seg dritt

Mye sminke- FY skam! Ingen sminke- FY skam! 

Du er dømmende

  • Liker 22
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkkalei skrev (3 minutter siden):

Ikke utseende. Sier for mye sminke og for tynn. Har ikke sagt de er stygge en eneste gang. 

Lav, ikke flott, tynn, avmagret, og ser vraket ut. Det var ordene du brukte. 

  • Liker 19
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkkalei skrev (54 minutter siden):

Ikke utseende. Sier for mye sminke og for tynn. Har ikke sagt de er stygge en eneste gang. 

Må si at selv om jeg syns det var dømmende, så har jeg tenkt litt på hvordan der er for foreksempel deg å få høre det også, når noen som meg sier ifra. Du er møkkalei, det er forståelig det, du skal vite at selv om jeg ikke syns noe om utsende krittisering så har jeg ikke noen imot resten av deg 

Endret av Rosakatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper han har vært utro, sikkert over lang tid med mange. I tillegg er han ikke interessert i hverken bryllup eller barn. Jeg håper han har vært tydelig på dette hele veien, og ikke bare har holdt henne på pinebenken i alle disse årene. Tipper han har holdt henner for narr. Kanskje har det først den siste tiden virkelig gått opp for  henne at det mest sannsynlig aldri blir bryllup og barn med Vatne.

Håper hun finner en snill, trofast mann som setter pris på henne, og som er interessert i både eksteskap og barn.

 

Sånn ellers. Jeg synes, i likhet med @Møkkalei, at det er penest å ikke snøre på tjukke lag med sminke, uavhengig av om man er lav eller høy, tykk eller tynn. Jeg liker heller ikke ansikt hvor huden er dratt bakover i en operasjon, eller hvor man har sprøytet inn ting for å få store lepper, glatt mimikkløs hud e.l.. Men man må dog bare akseptere at andre har andre preferanser.

Det som derimot ikke er greit, er at Rudjord kaller andre (kvinner) for bilvrak fordi de ikke brukes tusenvis på såkalte skjønnhetsbehandlinger. Det er forskjell på privat prat og å legge det ut i offentligheten, spesielt når man har en talerstol slik hun har.  Jeg synes det er helt greit at @Møkkalei påpeker at hun egentlig ser helt normalt sliten ut når hun ikke poserer for fotografene gjennomstylet og i designklær, absolutt ingen Ferrari bak fasaden.

  • Liker 30
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke Joner en annen tråd her inne?

Synes å huske noen som spurte tidligere i år om det var slutt mellom dem siden Joner var observert på leilighets visning.

Brudd er alltid trist, men Joner virker som ei sprudlende morsom dame som har mer behov for noen som matcher personligheten bedre.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes uansett at det er flott at både Alexandra Joner og Vanessa Rudjord viser seg offentlig uten sminke mtp at de lever av utseendet sitt.

  • Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møkkalei skrev (12 timer siden):

Det er vel ingen som aner. Jeg kjenner jo ikke Alexandra Joner, men hun hadde jeg blitt sliten av å være sammen med over tid. Virker som hun prater non stop og med veldig høy stemme, hadde gått meg på nervene. Men så er vi forskjellige og takk Gud for det.  Noe supermodell og så voldsomt vakker er hun ikke, men det som en gang ble ansett som vakker ( 90 talls modellene f.eks) er bytta ut med lave kvinner med store rumper og lepper og ti tonn sminke. Alexandra Joner er jo nok en kardashian wannabe. Når du føler du kan bruke malingsskrape for å fjerne sminken er det ikke fint. 
Denne finansmannen likte henne vel da over flere år, de hadde jo ikke barn, så de var vel sammen fordi de trivdes sammen. Så dabbet det vel av for en av dem, mest sannsynlig den godt voksne finansmannen. Hun var jo verpeklar, men det skjønte nok han at kom i veien for forretningene. Har ikke han en unge med den helt vanvittig oppskrytte vanessa Rudjord? Så henne i tights og uten sminke på Majorstuen, la først merke til henne fordi hun så ut som et vrak. Var det ikke det hun kalte andre kvinner som ikke tok vare på seg selv? Vel uten sminken og med den avmagra kroppen må hun nok gå i seg selv først. Hun var definitivt ikke noe Ferrari eller Lamborghini. 
 

denne finansmannen har dårlig smak i damer. Ønsker de begge to lykke til videre med prosjektene sine, Joner som promper og bæsjer på tv. Og Vatne som kjører i ruset tilstand. Flotte folk. 

Du er godt informert til å ha så lite til overs for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudd er aldri gøy. Får håpe bonusdatter og Joner, har et godt forhold :nikke: Til å være i entertainment bransjen og såpass ung, har hun fremdeles tid til å finne lykken. Sånn sett har hun tiden på sin side ❤️

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønt blad skrev (7 timer siden):

Jeg tipper han har vært utro, sikkert over lang tid med mange. I tillegg er han ikke interessert i hverken bryllup eller barn. Jeg håper han har vært tydelig på dette hele veien, og ikke bare har holdt henne på pinebenken i alle disse årene. Tipper han har holdt henner for narr. Kanskje har det først den siste tiden virkelig gått opp for  henne at det mest sannsynlig aldri blir bryllup og barn med Vatne.

Håper hun finner en snill, trofast mann som setter pris på henne, og som er interessert i både eksteskap og barn.

 

Sånn ellers. Jeg synes, i likhet med @Møkkalei, at det er penest å ikke snøre på tjukke lag med sminke, uavhengig av om man er lav eller høy, tykk eller tynn. Jeg liker heller ikke ansikt hvor huden er dratt bakover i en operasjon, eller hvor man har sprøytet inn ting for å få store lepper, glatt mimikkløs hud e.l.. Men man må dog bare akseptere at andre har andre preferanser.

Det som derimot ikke er greit, er at Rudjord kaller andre (kvinner) for bilvrak fordi de ikke brukes tusenvis på såkalte skjønnhetsbehandlinger. Det er forskjell på privat prat og å legge det ut i offentligheten, spesielt når man har en talerstol slik hun har.  Jeg synes det er helt greit at @Møkkalei påpeker at hun egentlig ser helt normalt sliten ut når hun ikke poserer for fotografene gjennomstylet og i designklær, absolutt ingen Ferrari bak fasaden.

Hvordan vet du at han ikke ønsker barn ? Det har jo ikke hun heller ønsket før nå i siste del av bloggerne. De andre sesongene har vi jo hørt svigermor mase om at hun skal slutte på prevensjon. Ene episoden drar hun jo til svigermor for å sette p sprøyta å da sier svigermor håper dette er siste sprøyta jeg må sette på deg nå. Kommer tydelig frem at svigermor ønsker seg barnebarn, hvor Joner sier hun ikke er klar før om mange år. 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mulig han har fått kalde føtter når hun også sier hun er klar for barn osv. 

det kan være mange mange grunner. 
Men hun virker jo veldig nedfor så er nok en mulighet for at han ville ut. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bewe skrev (54 minutter siden):

Mulig han har fått kalde føtter når hun også sier hun er klar for barn osv. 

det kan være mange mange grunner. 
Men hun virker jo veldig nedfor så er nok en mulighet for at han ville ut. 

Hvordan vet du at hun er nedfor?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker:

»Hun ble seriøst på barneønske og ekteskap, han vil ikke».

Å fremstille han som rasshøl er jeg usikker på om er helt 100% sannhet heller, Vanessa Rudjord var jo åpen om at hun forsøkte få full (?) omsorgsrett uten grunn og at han måtte ta henne til retten.

At det ble et stygt brudd sånn pga henne/hun angrer nå på oppførselen osv.

Så min teori:

- Han brant seg i relasjonen med Vanessa Rudjord og fordeling av omsorg for barn = redd for reprise

Så traff han ultralekre, morsomme og lekne Alexandra Joner som rett og slett er en vandrende ultraheit energibombe. Hun var helt uinteressert i Voksenlivet AS - supert for ham! Bare forelskelse, digg sex og reiser i aleneuker uten barn.

Joner viser seg (ifølge Rudjord) å komme supert overens med kiddo - enda bedre. 
 

Joner liker livsstilen også, så slik har man det fint sammen uten å planlegge så veldig fremtid.

Hun hinter til frieri for noen år siden, nå sier hun «det blir barn ja - vi har snakket om det / jeg har planlagt kjolen og alt, han bare er så jævlig treg med den ringen».

Han har the cake and eats it too, hun innser at han ikke er med på barn/ekteskap eventuelt han sier det.

AKA slutt. 
 

Hun kan få seriøst omtrent hvemsomhelst, og kommer til å få det bra.

Han og, han har jo allerede barn og det står sikkert en haug modelldamer i kø for å date en kjekk fyr med masse penger. Meeeeen han finner ikke ei som henne igjen. 
 

Hun er den sjeldne kombinasjonen av «elsker snobberi» samtidig som hun er oppvokst med lite og klarer være jordnær og lite selvhøytidelig. De damene i kø elsker bare snobberi punktum. 
 

Synes hun virker som ei genuint bra dame. Og hun hadde ikke postet bilde av dem som par i «sluttposten» om han var en fæl fyr. 
 

  • Liker 25
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkkalei skrev (22 timer siden):

Har fått høre hele livet at jeg er pen. Men så er jeg sunn og naturlig også, liker ikke fake skjønnhet. Det har jeg aldri gjort. Og jeg idealiserer hverken avmagra damer ( som Rudjord) eller oversminka damer (som Joner). Jeg synes de er skammelige forbilder. Hadde aldri sagt at noen er stygge basert på sitt naturlige utseende. Men jeg synes Vanessa Rudjord burde være litt forsiktig med å gå ut og oppfordre til å bruke tusenvis på skjønnhetssalong , når sannheten er at jeg faktisk helt ærlig sperret opp øynene da jeg så henne først og fremst fordi hun så ut som et veldig slitent menneske og var så tynn at det var vondt å se på. Avmagret. Ikke noe forbilde i mine øyner. Gidder ikke holde tilbake

Bare for å ta opp det med makeup:

Kan du noe som helst om tematikken? 😅🤷‍♀️

Ja, hun bruker innimellom falske vipper - og har sitt eget løsvippemerke.

Og hun er kjemt for fargerike looks. 
Men ikke heldekkende sparkel nei. 
 

Altså - alvorlig talt fra denne SVfeministen som ikke tar fem øre for å vurdere noen som dårlige forbilder:

Alexandra Joner når ikke opp på noen nominasjon til årets Gullbarbie ever. 
 

Vanessa Rudjord….well, der kan man nok si ett og annet generelt - jeg skal si at jeg personlig avstår fra å kjøpe hennes ullkåper selv om de unektelig er lekre. Fordi jeg synes hun fra tid til annen har litt ugreie holdninger og henger igjen i fortiden slik vi alle gjør. 

Men Joner? Nei, rull inn. 
 

Hun stiller jo fullstendig sminkefri overalt og er transparent på makeupdelen. Hun fronter makeup som GØY, ikke et usunt skjønnhetsideal. Da hadde hun valgt en helt annen fremtoning.

  • Liker 22
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...