Gå til innhold

Alexandra Joner


bewe

Anbefalte innlegg

Pippi Lotta skrev (1 time siden):

Men hun lever jo av å dele hva som skjer i live hennes.... Om hun sørger over et brudd så er det jo det som skjer nå og det hun har å dele.... Om hun ikke snaket om det ville noen kritisert henne for å ikke være ærlig også sikkert. Tullete ting å kritisere for. Om du ikke liker influensere, la være og se på influensere. Ingen grun til å gå rundt å irritere seg over at de gjør jobben sinn...

Jeg er ikke 14 år. Jeg leser nyheter og ser TV. Får mer enn nok av «influencere» uten å følge noen eller laste ned apper. Capiche? 
 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bonsaijenta skrev (7 timer siden):

Gleder meg til fortsettelsen.

Og navnet til hennes fremtidig barn håper jeg blir Millie hvis det blir jente og Bill hvis det blir gutt😉

Ja, slik er det jo når våre kjære influencere blir gravide og venter barn. Vi får vær så god være med på hele reisen fra graviditetstest, UL til fødsel uansett om vi couldn’t care less or not. Som om de var de eneste på jord som videreførte verden. Håper for din del at du får dine ønsker innfridd. Før du blir 20? Hva om det blir Ken eller Barbie? 

Endret av Fantorangen-Oslo
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantorangen-Oslo skrev (22 minutter siden):

Jeg er ikke 14 år. Jeg leser nyheter og ser TV. Får mer enn nok av «influencere» uten å følge noen eller laste ned apper. Capiche? 
 

Jeg har en liten svakhet selv for å trykke på influenser overskrifter i avisene. Tror på tros av dette at jeg har fått med meg to saker om dette brudet. Så om du har lagt merke til at hun "melker" brudet så tenker jeg du må være mer en bare litt intresert. Jeg er litt intresert og har hørt om det to ganger....

Poenget mit var uansett ikke om vi er intresert i influensere eller ikke. Poenget mitt var at det er veldig snålt og kritisere folk som jobber med å dele om live sit, for å dele om live sit. Det synes jeg fremdeles, capiche? 😜 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (7 timer siden):

Jeg er ganske sikker på at Turid på Toten har skrevet uttallige fb-statuser om bruddet. Leser man kommentarfeltet om kjendispar som går fra hverandre, er det flere der som relaterer samlivsbrudd de opplevde for 10-20 år siden. 
 

Det er én ting man lærer dess lengre man lever. Hva man KAN fortelle eller ikke om en annen uten at det kan få følger. Et kjendispar kan til en viss grad slenge bittelitt, men uten at det går på æreskrenkelser eller utover privatlivets fred, spesielt når det er barn med i bildet, det være seg både egne, andres eller bonusbarn. Det er milevis forskjell på  f eks Carola & Runar S@rgård eller R@kke & Co, V@tne m flere. 
Begynner du som x å utbrodere om diverse fra livet med de i høyeste liga kan det slå hardt i mot. 
Du fanger ingenting med eddik, med honning derimot. 
Da er det bedre å sitte med eget hus eller leilighet et sted med munnen helt eller mer enn halvveis lukket. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantorangen-Oslo skrev (8 timer siden):

Ja, slik er det jo når våre kjære influencere blir gravide og venter barn. Vi får vær så god være med på hele reisen fra graviditetstest, UL til fødsel uansett om vi couldn’t care less or not. Som om de var de eneste på jord som videreførte verden. Håper for din del at du får dine ønsker innfridd. Før du blir 20? Hva om det blir Ken eller Barbie? 

Hva det blir får det bli opp til AJ. Jeg regner med du oppdaterer tråden om hva det er med AJ som frustrerer deg da☺️ 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det handlet om at de aldri egentlig har snakket/kommunisert om dype ting,og dermed et noe overfladisk forhold🙈 Hørte bare hun nevnte dette i en reklame podcast (aner ikke hvilken podcast).

Med tanke på Runar som fremstår som en sossete rik mann så er det ikke sjokkerende. Han falt vel for en  yngre sprek  sexy dame,og hun for pengene og "sjarmen".....Så var det gjerne til slutt mye som manglet😉 Tipper jeg...

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Ganske irriterende person? Man merker hvordan visse personer ønsker å selge seg til media for å oppnå C-kjendisstatus og kunne leve av utlevering. Joner er definitivt på den vogna.

Dette er å gå i stiene som Paris Hilton og Kim Kardashian har tråkket opp. Man slipper ihvertfall å gå på kontoret 9-5! Dessverre har jeg trykket på 4 slike artikler 🙄

https://www.seher.no/kjendis/forste-gang-pa-ti-ar/80723190

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke hun er irriterende, jeg. At media har tatt tak i hver minste ting er jo deres problem. 

Opplever henne som ei med bena greit plantet på jorda. Hun har tatt tak i livet etter en stor livskrise, at hun derfor jobber mer er jo on point. 

Endret av EllaSays
Skriveleif
  • Liker 15
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (11 timer siden):

Synes ikke hun er irriterende, jeg. At media har tatt tak i hver minste ting er jo deres problem. 

Opplever henne som ei med bena greit plantet på jorda. Hun har tatt tak i livet etter en stor livskrise, at hun derfor jobber mer er jo on point. 

Jobber? 😅

Jobben er å skape blest om egen podcast i media, slik at annonseinntektene blir høye.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (3 timer siden):

Jobber? 😅

Jobben er å skape blest om egen podcast i media, slik at annonseinntektene blir høye.

Så du mener at programleder i radio hver ukedag fra 06-10 ikke er jobb?

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballmamma skrev (52 minutter siden):

Så du mener at programleder i radio hver ukedag fra 06-10 ikke er jobb?

Dette har hun gjort i 6 mnd. Hyll, hyll 🥳

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (På 23.12.2023 den 8.31):

Opplever henne som ei med bena greit plantet på jorda 

Greit plantet på jorda? Har du hørt henne på Frokostshowet? De kravene hun har til gaver og når de snakker om vanlige årslønnen  så er hun jo helt på bærtur. Noen syns sikkert at hun er sjarmerende, men for meg er hun bare ekstremt  masete og lite sjarmerende å høre på

Endret av baremeg
  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

baremeg skrev (På 24.12.2023 den 11.42):

Greit plantet på jorda? Har du hørt henne på Frokostshowet? De kravene hun har til gaver og når de snakker om vanlige årslønnen  så er hun jo helt på bærtur. Noen syns sikkert at hun er sjarmerende, men for meg er hun bare ekstremt  masete og lite sjarmerende å høre på

Med beina på jorda mener jeg at hun har tatt tak i eget liv, forstår at hun selv må skape noe å leve for og av. Hun skjønner at livsstilen må endres nå som hun ikke lever med en millionær. Andre som har levd som henne i 10 år ville kanskje ikke greid å ta tak slik Alex har gjort. 

Ja, hun er absolutt bevandret i en livsstil de fleste bare drømmer om, og hun er jo surrete og mangler gangsyn på enkelte "normale" ting fordi hun har levd i luksus hele sitt voksne liv. Men nå tar hun tak, og jeg mener at det er å ha beina på jorda. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HerKommerMummi skrev (På 30.10.2023 den 18.09):

Det vil alltid være noen i verden som har det verre! Alexandera har lov til å ha det vondt, og hun har lov til å snakke om det. Selv om Turid på Toten ble dumpet med tre barn, som hun nå må dele 50% av tiden, med Knut Kåre. 

 

Men Turid har de barna, og Alexandra ikke. Turid er kanskje ferdig med barn og slipper at klokken tikker etter 10 år lang forhold.  Tror bruddet hadde vært mye enklere hvis de hadde hatt barn sammen.  Hun er like gammel som meg og har ingen barn, jeg har to. Og vet du hva, jeg hadde vært veldig lei meg hvis det hadde vært slutt mellom meg og mannen,  men jeg har den roen at jeg har barn og kan sette kryss på den delen av livet mitt.... 10 år langt forhold i hennes beste år og Ingen barn hvis hun hadde lyst på er veldig kjipt.... 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, Trilili said:

Men Turid har de barna, og Alexandra ikke. Turid er kanskje ferdig med barn og slipper at klokken tikker etter 10 år lang forhold.  Tror bruddet hadde vært mye enklere hvis de hadde hatt barn sammen.  Hun er like gammel som meg og har ingen barn, jeg har to. Og vet du hva, jeg hadde vært veldig lei meg hvis det hadde vært slutt mellom meg og mannen,  men jeg har den roen at jeg har barn og kan sette kryss på den delen av livet mitt.... 10 år langt forhold i hennes beste år og Ingen barn hvis hun hadde lyst på er veldig kjipt.... 

Veldig godt poeng! OM  hun har hatt lyst på barn, må det der føles som enormt mye bortkastet tid. Han hadde jo fra før og har sikkert ikke pushet på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trilili skrev (1 time siden):

Men Turid har de barna, og Alexandra ikke. Turid er kanskje ferdig med barn og slipper at klokken tikker etter 10 år lang forhold.  Tror bruddet hadde vært mye enklere hvis de hadde hatt barn sammen.  Hun er like gammel som meg og har ingen barn, jeg har to. Og vet du hva, jeg hadde vært veldig lei meg hvis det hadde vært slutt mellom meg og mannen,  men jeg har den roen at jeg har barn og kan sette kryss på den delen av livet mitt.... 10 år langt forhold i hennes beste år og Ingen barn hvis hun hadde lyst på er veldig kjipt.... 

Hun ville ikke ha barn før nylig. Hun har sikkert opplevd mye mer enn de fleste andre og kan fortsatt få barn i mange år til. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Litt usikker på om jeg hørte rett - men reagerte litt på noe Alexandra sa i samtale med Helle - det var fra reklame for podcasten de har. 

Alexandra forteller om at det er tidkrevende og  dyrt  å se bra ut - man må stelle hår , negler ++ OG dette er jo noe som en partner må skjønne og (delvis) bekoste - hørte jeg rett da ? 

Endret av punkyB
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

punkyB skrev (29 minutter siden):

Litt usikker på om jeg hørte rett - men reagerte litt på noe Alexandra sa i samtale med Helle - det var fra reklame for podcasten de har. 

Alexandra forteller om at det er tidkrevende og  dyrt  å se bra ut - man må stelle hår , negler ++ OG dette er jo noe som en partner må skjønne og (delvis) bekoste - hørte jeg rett da ? 

Hun sa det ja, men har ikke hørt hele samtalen. Hun mente vel at hun holdt seg pen for partneren, og at han måtte skjønne at hun ikke var født med akrylnegler, sminke og farget hår.

Skjønner ikke hvorfor hun skal farge håret sitt, da hun har nydelig svart hår med fall og krøller i.

I

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...