Gå til innhold

Alexandra Joner

bewe

Anbefalte innlegg

Fantorangen-Oslo skrev (24 minutter siden):

Det er nå én sak, og ja, det kan godt gå både 1 og 2 år eller enda lengre, men greia er at mange i denne situasjonen har så mye mere å forholde seg til i et brudd, spesielt om det ER barn i bildet. Alt er relativt, men delingen…

Ser poenget ditt! Det er vel kanskje en liten hevn å la det sirkulere. 

Så avisene spekulerte mye i bruddet her om dagen. Da tenker vel folk at Runar har vært ufin og det er meningen hennes? Økonomisk motivert også sikkert 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fantorangen-Oslo skrev (23 minutter siden):

Og dét er jeg fullstendig klar over. Men, forutsetningene er veldig bra og hun har det bedre enn de aller fleste. Mange står heeeelt på bar brakke med to tomme hender etter et brudd. Moren går av skaftet på FB, men hva hadde de opplevd og oppnådd uten hans penger? Ville moren sittet med egen leilighet, ville Alexandra det? Se inntektshistorikken og tenk selv. Han fikk sin eyecandy og en sprudlende jente, helt til det ikke lengre var følelser der. Det kan skje den beste. 

Hva så om hun er privilegert? Det betyr ikke at hun er uten følelser. Det er hennes liv og hvordan HUN takler samlivsbruddet er opp til henne selv. Det er vel ingen som tvinger deg til å følge henne på SoMe? 

Jeg har ingen interesse i å vite inntekten til verken AJ, moren eller eksen. Ei heller noen av de på sosiale medier. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O Rakel skrev (På 28.10.2023 den 20.40):

Har aldri fulgt AJ, men nå blitt obs på henne på grunn av Skal vi danse, og episode i Ida Fladens podcast. Synes hun virker kjernesunn, naturlig, klok, nedpå - og er jo helt nydelig. Hun kommer til å klare seg helt utmerket uten eksen - hun vil ikke trenge ham for å få et spennende liv, eller familie om det er det hun ønsker seg, eller begge deler. 

Kan man virkelig være de tingene og influencer?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (8 minutter siden):

Hva så om hun er privilegert? Det betyr ikke at hun er uten følelser. Det er hennes liv og hvordan HUN takler samlivsbruddet er opp til henne selv. Det er vel ingen som tvinger deg til å følge henne på SoMe? 

Jeg har ingen interesse i å vite inntekten til verken AJ, moren eller eksen. Ei heller noen av de på sosiale medier. 

Jeg følger ikke AJ på noen kanaler gitt. Er lite på disse appene. Men tenker at det er mye rop i media, - rop og drama. Noen har det faktisk mye verre i brudd. Dessuten har hun kun seg selv å tenke på, ingen andre. Det er mye verre for de som må selge hus og hjem og barn som flyttes frem og tilbake. Synes hun melker det for alt det er verdt og lager drama rundt et brudd som de aller fleste bortsett fra henne har lagt bak seg. 
Når det gjelder morens FB var det noen andre her inne som skrev om hennes innlegg gjentatte ganger så jeg måtte se om det var tilfelle, og det var det. Merkelig at en fyr kan gå fra å være mors beste svigersønn og potensiell far til et eventuelt barnebarn den ene dagen til å bli et monster natten over også. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantorangen-Oslo skrev (5 minutter siden):

Jeg følger ikke AJ på noen kanaler gitt. Er lite på disse appene. Men tenker at det er mye rop i media, - rop og drama. Noen har det faktisk mye verre i brudd. Dessuten har hun kun seg selv å tenke på, ingen andre. Det er mye verre for de som må selge hus og hjem og barn som flyttes frem og tilbake. Synes hun melker det for alt det er verdt og lager drama rundt et brudd som de aller fleste bortsett fra henne har lagt bak seg. 
Når det gjelder morens FB var det noen andre her inne som skrev om hennes innlegg gjentatte ganger så jeg måtte se om det var tilfelle, og det var det. Merkelig at en fyr kan gå fra å være mors beste svigersønn og potensiell far til et eventuelt barnebarn den ene dagen til å bli et monster natten over også. 

Det vil alltid være noen i verden som har det verre! Alexandera har lov til å ha det vondt, og hun har lov til å snakke om det. Selv om Turid på Toten ble dumpet med tre barn, som hun nå må dele 50% av tiden, med Knut Kåre. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantorangen-Oslo skrev (7 minutter siden):

Noen har det faktisk mye verre i brudd. Dessuten har hun kun seg selv å tenke på, ingen andre. Det er mye verre for de som må selge hus og hjem og barn som flyttes frem og tilbake.  

Det kan strengt tatt gå andre veien: Jeg kjenner ikke noen foreldre som ønsker å være uten barn, men vi er mange uten barn som ønsker det.

Få ting er så "oppløftende" som å ha ansvar for egne barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HerKommerMummi skrev (5 minutter siden):

Det vil alltid være noen i verden som har det verre! Alexandera har lov til å ha det vondt, og hun har lov til å snakke om det. Selv om Turid på Toten ble dumpet med tre barn, som hun nå må dele 50% av tiden, med Knut Kåre. 

Men Turid på Toten går ikke til media og melker det og arrangerer fester hvor hun agerer en Morgue. Der ligger forskjellen. Det er litt «move on» og gå til neste tema. Nå er det gått så langt at det nesten blir patetisk..

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare flaut for hu så mye som hun snakker om bruddet overalt! NOK nå!!Folk får hu bare opp i halsen og hu mister troverdighet! Super slitsom og sutrete dame! 

Hvorfor være så lei seg over bruddet når det var et så dårlig forhold hvor ting ikke funket og fyren visst nok er en dritt? 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HerKommerMummi skrev (2 timer siden):

Dette👏 Blir helt merkelig å sette det opp mot andre for ja noen vil alltid ha der verre

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (16 minutter siden):

Dette👏 Blir helt merkelig å sette det opp mot andre for ja noen vil alltid ha der verre

Ja, nå får vi bare vente på nytt oppslag i VG hvor hun tar på diademet på nytt og går til alters alene sammen med mor på slep samtidig som hun (mor) oppdaterer FB. Bryllupet som ikke ble noe av. (Nå fikk vi jo sett hun «hun begravde sitt tidligere jeg i form av å være et morgue» i helga i forbindelse med sitt Halloween-party).. Eller vent, time hos gynekologen hvor beina står rett til værs med kamera på slep hvor spiralen blir satt inn. Eller en filmsnutt hvor kameraene zoomer inn når p-staven blir satt inn igjen samtidig som det er på repeat at hun ønsket seg barn. Får vi navnet og?  This is a never ending story. Hvor patetisk kan det bli når typen tilsynelatende var en douche iflg diverse? 
Nei, her hadde Turid på Toten tatt beina fatt og fått mekket møter med NAV, ordnet opp i papirer, familievernkontoret og pakket eskene over til nytt rede. Uten kameraene på slep på jakt etter nye klikk og oppmerksomhet. Og det uten deltagelse på TV og masse oppmerksomhet og sympati. Litt dignity er greit å ha etter snart et år, selv med en ‘grenseløs’ kjærlighetssorg. 

Endret av Fantorangen-Oslo
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker at Turid på Toten lever videre 😆 Synes det er bra at Alexander snakker om hvordan hun har det.  Hun har jo bare Runar å ta hensyn til. Og Runar fortjener nok å være litt lengre i rampelyset. Ser for meg at han ikke er så fornøyd med dette 😇

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun egentlig har sagt lite og skjermet eksen mye. Det samme gjorde vel Vanessa Rydjord - kanskje naturlig når de har barn. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (1 time siden):

Jeg synes hun egentlig har sagt lite og skjermet eksen mye. Det samme gjorde vel Vanessa Rydjord - kanskje naturlig når de har barn. 

Det er noe med at visse ting ikke kan sies i media, uten at det kan få følger..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantorangen-Oslo skrev (12 timer siden):

Men Turid på Toten går ikke til media og melker det og arrangerer fester hvor hun agerer en Morgue. Der ligger forskjellen. Det er litt «move on» og gå til neste tema. Nå er det gått så langt at det nesten blir patetisk..

Jeg er ganske sikker på at Turid på Toten har skrevet uttallige fb-statuser om bruddet. Leser man kommentarfeltet om kjendispar som går fra hverandre, er det flere der som relaterer samlivsbrudd de opplevde for 10-20 år siden. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantorangen-Oslo skrev (10 timer siden):

Ja, nå får vi bare vente på nytt oppslag i VG hvor hun tar på diademet på nytt og går til alters alene sammen med mor på slep samtidig som hun (mor) oppdaterer FB. Bryllupet som ikke ble noe av. (Nå fikk vi jo sett hun «hun begravde sitt tidligere jeg i form av å være et morgue» i helga i forbindelse med sitt Halloween-party).. Eller vent, time hos gynekologen hvor beina står rett til værs med kamera på slep hvor spiralen blir satt inn. Eller en filmsnutt hvor kameraene zoomer inn når p-staven blir satt inn igjen samtidig som det er på repeat at hun ønsket seg barn. Får vi navnet og?  This is a never ending story. Hvor patetisk kan det bli når typen tilsynelatende var en douche iflg diverse? 
Nei, her hadde Turid på Toten tatt beina fatt og fått mekket møter med NAV, ordnet opp i papirer, familievernkontoret og pakket eskene over til nytt rede. Uten kameraene på slep på jakt etter nye klikk og oppmerksomhet. Og det uten deltagelse på TV og masse oppmerksomhet og sympati. Litt dignity er greit å ha etter snart et år, selv med en ‘grenseløs’ kjærlighetssorg. 

Gleder meg til fortsettelsen.

Og navnet til hennes fremtidig barn håper jeg blir Millie hvis det blir jente og Bill hvis det blir gutt😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg har skrevet før her, så har jeg stor forståelse for at et slikt brudd blir veldig vanskelig. Det er stor maktforskjell og særlig når hun ble sammen med han så ung. Når du har levd med en milliarder hele ditt unge voksenliv er det naturlig at du får noen vaner og en viss livsstil. Samtidig kan han fortsette den etter bruddet og hun ikke. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Møkkalei skrev (På 1.4.2023 den 1.25):

Ufin? 

Sett begge disse damene i Oslo. Joner to ganger, en gang på løkka og en gang ved barcode. Siste gangen ved barcode gikk hun kledd i et antrekk som var så fargerikt at hun kunne forveksles med en klovn. Hun gikk med trutmunn og hadde ufattelig mye sminke på seg. Veldig lav og ikke noe flott i mine øyner i det hele tatt. Og Rudjord som sagt på Majorstua, avmagret og uten sminke. Må være lov å påpeke at ett menneske du legger merke til først og fremst fordi hun ser så vraket ut ikke er den rette til å fronte skjønnhet. 

jeg synes de er nobodies. Altså de er vanlige mennesker som ikke har noe spes å komme med og ikke burde ha de rollene de har, såkalte forbilder. Og Joner sin musikk, husker noen den? Neppe, utenom den lille prosenten som var fan. 
dømmende? 
nei bare ærlig 

Så lav er synonymt med ikke pen? 🤔

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig Joner kjent for, bortsett fra reality? hun har da aldri hatt noen særlig popkarriere før hun begynte å være med på alt mulig annet?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantorangen-Oslo skrev (19 timer siden):

Det er nå én sak, og ja, det kan godt gå både 1 og 2 år eller enda lengre, men greia er at mange i denne situasjonen har så mye mere å forholde seg til i et brudd, spesielt om det ER barn i bildet. Alt er relativt, men delingen…
Det jeg påpekte er hvor privilegert hun fortsatt er og hvor mye fint som foregår i livet hennes på tross av bruddet. 
Mange blir sykemeldt mens de må forklare barna hva som har skjedd osv. Unger som også er lei seg, må flytte osv. 

Det jeg påpeker er fortsatt uttalelser om bruddet i SoMe, arrangement av Halloween hvor hun igjen må lage drama ut av bruddet som hun kunne allikevel ha arrangert i regi av seg selv uten å dramatisere bruddet på nytt utad. Hun lar bruddet leve permanent i media for å melke det, i stedet for å prøve å la folk se at hun går videre. Hun har masse gode venner i ryggen, god oppbacking, tjener nå godt selv, får positiv PR, fått seg ny leilighet, beholder kjendisstatusen som om mulig er blitt enda større nå grunnet deltagelsen i SVD OG at hun er villig til å blottlegge følelsene mye i den grad hun gjør. Dette er hva media ELSKER og utnytter til det fulle. OG, dess mere penger, kjendiseri, gull og glitter - dess mere oppmerksomhet tiltrekkes. 
Hadde Runar sluppet de til ville de og trampet inn dørene i der, men han er mediesky og ønsker ingen oppmerksomhet og det vet de. 

Men hun lever jo av å dele hva som skjer i live hennes.... Om hun sørger over et brudd så er det jo det som skjer nå og det hun har å dele.... Om hun ikke snaket om det ville noen kritisert henne for å ikke være ærlig også sikkert. Tullete ting å kritisere for. Om du ikke liker influensere, la være og se på influensere. Ingen grun til å gå rundt å irritere seg over at de gjør jobben sinn...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...