Gjest lillelou Skrevet 30. mai 2006 #1321 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Har sendt deg en pm angående operakoret, så nå blir det saaaaker! Håper grisen var god! Takk for pm! Gleder meg til du finner mailadressen til Farbror Melker,og jeg får motet meg opp til å skrive noe konstruktivt til han. Håper alle her inne er heiagjeng! Og grisen ble god,den. Nå har det minste barnet og jeg syklet til byen og hjem, for første gang (ikke min altså). Nå skal jeg: Vaske gjesterom, re opp, vaske begge badene (det trengs!!!!!!! - uverdig nå!) og så kan jeg lene meg tilbake og vente på mann og gjest, og såååå blir det ostefondue. Fullt program for kvelden,ser jeg! Flink Olava! Ostefondue hørtes velidg sosialt og deilig og avslappende ut. Hvis man da ikke sovner med hodet i osten eller noe... Har bare ett problem: Må både slutte å røyke og slanke meg, men begge deler samtidig er en utopi. Hva gjør jeg??? ← Hadde jeg visst det,hadde jeg vært zillionær nå. Sjøl har jeg sklidd litt ut den siste måneden,men driver og klemmer meg inn på rett spor igjen nå. Hvordan får du lyst å avokado egentlig?? Og hvordan spiser du den liksom? Mauler man avokado som et eple? Jeg spør av uvitenhet her og regner med å få et klokt og godt svar altså . Jeg tager avocadoen, deler den i to (den må være ganske myk,altså,og så tar jeg ut steinen og grver ut fruktkjøttet.Moser og smaker til med salt,pepper og sitronsaft. Deilig på ristet brød. Endelig får du sett!! Så flott!! Jeg har så lyst til å gifte meg at jeg holder på å dø på meg, jeg har liksom alltid hatt lyst til det da, men nå som drømmemannen er på plass så har giftesyken kommet snikendes på. Kanskje jeg må slutte å lese bryllupsforumet, det hjelper ikke akkurat . Håper det ordner seg med koret, du kan jo ikke klare prøvesangen og så feige ut!! ← Jaaaaa! Jeg gleder meg villt til torsdag- håper lokalet er like fint som jeg tror det er, og ikke minst, at det er ledig den datoen vi vil ha det. Ellers blir det nok litt sipping torsdag kveld. Giftesyke er farlige greier, pusla,men det er jo deilig også,når man har den rette personen på plass,og føler at det er riktig. Håper kortene faller på plass raskt for deg også ,pusla, sånn at vi kan henge sammen i bryllupsforumet. Håper også det ordner seg med koret. Blir for pingle å gi seg en gang til,liksom, og det etter at den skumle prøvesyngingen er overstått og alt. Men NÅ er det frustrerte fruer som basker rundt på skjermen,og jeg klistrer meg i sofaen med et glass rosè.... Jadda, det ER det 2. glasset mitt i dag... Endret 30. mai 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 30. mai 2006 #1322 Del Skrevet 30. mai 2006 Giftesyke er farlige greier, pusla,men det er jo deilig også,når man har den rette personen på plass,og føler at det er riktig. Håper kortene faller på plass raskt for deg også ,pusla, sånn at vi kan henge sammen i bryllupsforumet. Ja og når skulle dere gifte dere, sa du?? 2014?? Håper du koser deg med de frustrerte fruene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. mai 2006 #1323 Del Skrevet 30. mai 2006 Neeeeei,ikke i 2014! Og ikke du heller i 2014,men leeeenge før det! Fruene er alltid underholdende, til O med O er i ferd med å innrømme det. Nå driver han og skrur opp stenger til gardinene som skal komme opp i forbindelse med "gjør hva du kan for et fortapt kjøkken"-opplegget vårt. De hvite skapdørene ble myyyye finere enn den gusjefargen de hadde før-så han KAN være handyman når han VIL. *og jeg liker det*...... Kjenner jeg begynner å bli litt smådøsig. Kanskje på tide å finne senga snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. mai 2006 #1324 Del Skrevet 30. mai 2006 "Smådøsig" rimte ikke helt med de grisete tankene jeg nettop tenkte. Tror det er vinen som snakker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 31. mai 2006 #1325 Del Skrevet 31. mai 2006 halloooo,her er jeg igjen! Der var den onsdagen over. I dag har jeg hatt skikkelig mange irriterende kunder- jeg har kanskje ikke vært verdens solstråle i dag,men jammen meg har det ikke vært mange kverulantiske surtryner der. Av en eller annen grunn to stykk som skulle furte noe så enormt over prisen på pakninger meg store konvolutter....kjenner jeg blir litt av sånt. Man kan ikke ha toppdag alltid. Ellers: Trøtt som en dupp,både fordi jeg hadde sting i øret i natt og ikke sov så godt, og ellers en eller annen form for generell vårslapphet. Pinny er ikke trøtt som en dupp,men akkurat nå så driiiiiiter jeg i det. Jeg gidder IKKE å leke,samme hva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 31. mai 2006 #1326 Del Skrevet 31. mai 2006 Neeeeei,ikke i 2014! Og ikke du heller i 2014,men leeeenge før det! Takk for trøsten du, men det er faktisk bare 8 år til 2014, så jeg tror det er ganske realistisk . Jeg vil leke!!! Du får sende Pinny ned hit en tur . Dårlige dager på jobb har vi vel alle av og til. Jeg halvsov omtrent over pulten etter kl 12 i dag også fikk jeg så mange telefoner fra folk som bare sier "hei, jeg lurte på....". Er ikke det ganske uhøflig når man ringer til et offentlig kontor??? På sånne dager irriterer det meg rimelig mye . Håper kvelden blir bra . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 31. mai 2006 #1327 Del Skrevet 31. mai 2006 Tjohoi! Du behøver neppe å skrive noe konstruktivt til Farbror Melker, han er nok bare glad for en sopran! Det er nok å melde seg på, så treffer du jo Farbror på neste prøve, og han kommer til å hilse deg velkommen. Så enkelt er det. Den Skumle Prøvesangen er jo over, så du er jo veiet og funnet passe tung/lett/lett. Fondueen var smekkgod, vi har begynt å udelukkende bruke grottelagret (hvorfor i heiteste må de lagre den i ei grotte??) gruyere. Men etter all vaskinga rakk jeg sannelig en tur til Bakklandet hvor to pils fristet sammen med røkedamene. A propos, røkning, så har jeg kuttet nå. Vi får håpe det holder en stund. Motivasjonen er Det Høye C uten å besvime av angst allerede FØR innpust. Derfor ble det kveite i dag, med seterrømme og smør. Nam nam nam! I morgen bærer det avsted til Oslo med meg. Der skal jeg treffe min nye tyske sangpedagog og min gamle venn fra studietida som lager verdens beste mat og serverer verdens beste viner til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. juni 2006 #1328 Del Skrevet 1. juni 2006 hællæis, Olava! Høres ut som en glimrende fondue, du! Grottelagret høres seriøst ut. Og grotter er vel ganske uffne,kalde og klamme,er de ikke? Høres ikke ut som noe kan bli godt av å lagres der,men tydeligvis tar jeg feil,for osten motbeviser jo det. Håper du får en bra Oslotur- et positivt møte med sangpedagogen og et enda bedre mat-og vinmøte med din venn. Denne dagen startet med at jeg følte meg relativt rufsete, og så hadde jeg en fæl Åge Alexandersen-sang på hjernen, den hadde sneket seg inn i løpet av natten (sangen,ikke hjernen...) . Men nå, etter frokost,dusjings og Pinnytur,begynner jeg å bli mitt gamle jeg igjen. Hurraaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. juni 2006 #1329 Del Skrevet 1. juni 2006 Nå fyker jeg straks nedover til byen, for å kjøpe hårfarge,og for å treffe O for å se på lokaler! Det blir artig,det! Og så er det jo snart langhelg igjen,og etter det er det bare en drøy uke til jeg og O drar til Bergen! Yehaaa,som jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. juni 2006 #1330 Del Skrevet 1. juni 2006 Og mens jeg er borte,kan dere jo more dere med å skrive navnet deres på russisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 1. juni 2006 #1331 Del Skrevet 1. juni 2006 Og mens jeg er borte,kan dere jo more dere med å skrive navnet deres på russisk. ← Morsom Hvordan var lokalet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. juni 2006 #1332 Del Skrevet 1. juni 2006 Tjihi. Lokalene er fine,de,men bakdelen er at det bare er "et rom". Man må begi seg ut av lokalet på jakt etter toaletter etc,og forholdene for å henge av seg tøy var ikke gode,så...eh...njaaa...jeg vet liksom ikke. Foreløbig er Sponhuset best. Fordelene med Festningen er at de faktisk har et lite kapell hvor man kan ha vielsen, evt utendørs,med HEF-vigsler,ig at de tilbyr mottagelse med jordbær&champagne i tårnet etterpå. Lekkert. Men jeg er glad i "fjæra",jeg altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 1. juni 2006 #1333 Del Skrevet 1. juni 2006 Da blir det fjæra da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. juni 2006 #1334 Del Skrevet 1. juni 2006 Fjæra ligger absolutt best an foreløbig,ja. Nå har jeg kooost meg med deilige oster,pære,kjeks og et glass vin,og nå skal jeg ha gjørme (farge) i håret. O er på jobb og fikser noe før et møte han skal på i morra tidlig. Dakar O som må sitte på kontoret så seint på kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. juni 2006 #1335 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Jeg så forresten en alldeles nyyydelig liten jente på jobb i går. Hun kan vel ha vært 3 år, og adopetert fra Kina (tror jeg). Utrolig nydelig,med pasjeklipp og kullsort hår og de vakreste mandeløyne. Og så pratet hun høyt og skingrende med den ferske stemmen sin,mens hun slepte med seg en liten lekekoffert hun hadde funnet på butikken. *smelt* Lille dukka! *smelt igjen * Endret 1. juni 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. juni 2006 #1336 Del Skrevet 2. juni 2006 Hello sunshine Innom med kaktushalsen min og sier hei jeg! Har egentlig masse hybelkaniner som hopper rundt og ber om å bli fanget, men den leken synes jeg er så utroooolig kjedelig! Egentlig roper alle kjølene fra oppvaskmaskinen og kjøkkenbenken også, og klærne på vaskerommet roper "vask meg", "stryk meg"og "legg meg sammen" Men jeg bare lukker ørene. Magen roper også hørere jeg etter mat, og da er det vel bare å finne fram noe å spise Håper du får en strålende pinsehelg snuppa mi. Her blir det ikke gjort så mye spennende annet enn å pleie syke kropper.Skal ha meg en liten tur til byen i morgen da for å shoppe litt sånn at jeg ikke får helt abstinenser aldeles. Klem Pinnysnuskelusken min DIGER klem fra Charmisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. juni 2006 #1337 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Halloooo, Charmis! :kys_2: og og og og kake og en liten samt Håper du blir snart frisk igjen,og Martinemor og Charmøren også,selvsagt! Ikke noe artig at dere må plages og være så dårlige. God,god,god bedring! Håper pinsehelgen tar knekken på basseluskene! Her er det skikkelig vær i dag. Det er vått,vått,vått, og atter vått. Jobbdagen var bra,til tross for EN skikkelig skummel kunde,og en fullstendig absurd telefonsamtale med verdens grundigste pennekjøper. Nå skal jeg gå og slenge meg på sofaen sammen med Pinny,som allerede ligger der. O kommer snart hjem,og da må vi vel tenke ut noe smart middag også,regner jeg med, selv om jeg egentlig bare har lyst på trashy takeaway... Endret 2. juni 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. juni 2006 #1338 Del Skrevet 2. juni 2006 Her, litt fredagsunderholdning *husk å ha på lyd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. juni 2006 #1339 Del Skrevet 2. juni 2006 Jippi jai! Nå har jeg gått amokkas på sommersalget til la Redoute og shoppet bursdagsgave til O,som har bursdag 3.juli. Resultatet av mitt "raid" : * 3 skjorter, to langermede (en ensfarget grå i bomull, en hvit/blåstripet i lin) og en kortermet (brun,bomull) * 2 bukser (en chinos, beige, og en brun/offwhite-stripete i lin) * et par superkule sko,som ser litt "mafioso" ut Fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 2. juni 2006 #1340 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg så forresten en alldeles nyyydelig liten jente på jobb i går. Hun kan vel ha vært 3 år, og adopetert fra Kina (tror jeg). Utrolig nydelig,med pasjeklipp og kullsort hår og de vakreste mandeløyne. Og så pratet hun høyt og skingrende med den ferske stemmen sin,mens hun slepte med seg en liten lekekoffert hun hadde funnet på butikken. *smelt* Lille dukka! *smelt igjen * ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg