Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Høres ut som en aldeles fortreffelig bursdag :) Og du, kjolen kan passe alikavel den ;) Jeg hadde en gravidekjole engang og det syntes ikke at det var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

:vinke: Cata og Sunnis!

Jaaaa,Sunnis...jeg lyster etter den kjolen,så kanskje jeg bare bestiller den? Tror den er sånn skråskjært/biascut, og da er den jo gaaanske tøyelig,uten at det nødvendigvis er en hengende magepose av stoff på den. ;)

Rosafargen var nyyydelig,og den lille blomsten helt skjønn. :hjerte:

Cata, jeg skrangler ikke nå for tida-har skjerpet meg. :ler::sjenert:

Har vært på IKEA og kjøpt gardinstenger til de nye kjøkkengardinene, puter, prismer til vinduet og lite annet. Knall! :hoppe:

Så var vi innom OBS Lade før vi dro hjem og laga middag.Skikkelig poetisk mat i dag-Toros "Bali kyllinggryte". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:Gjesp:

Ååååå,jeg er trøtt...:Gjesp:

Har stått alene i butikken store deler av dgen,og det var jo selvsagt DA alle skulle dit..hihi...Har knapt fått spist,og ikke vært på do i det hele tatt. :ler:

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke: hei,Sunnis!

Nei,det er ikke så gøy når det blir travelt,nei. I dag var det helt villt altså-hvis jeg har sittet to minutter sammenhengende,så er det maks.

*puh* :sprettoy:

Og så har jeg og svigerfrø vært med en gedigen sekk med tomflasker og pantet,og så shoppet jeg inn grønnsaker til pastasaleten vi skal ha til middag, og så var det :eeeh: helt til O kom hjem. Han måtte snu omtrent i døra og dra tilbake igjen,for det var en livsviktig nøkkel han hadde vimset bort. :redd:

Men i morra er det friiii! :hoppe: Og da skal vi ha vårrengjøring på kjøkkenet,henge opp nye gardiner og male skapdører og vaske hyller. Det blir knall.Og svigerfrøet har invitert på middag,så det slipper vi å tenke på. :hoppe:

Og så blir det natt,og så er det buuuuursdaaaaaaag! :bursdag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Olava

Hulluuuuuu!!!!

Jeg våger meg innom en liten tur, etter å ha vært fraværende fra hele KG i several måneder, av diverse årsaker.

Og nå MÅ jeg bare prøvesprette ei flaske i anledning moregendagen: :perebrus::dagens-rose:

Dessverre har man slettet e-postadressen OOOOG mobilnummeret (ved to stoooore feiltagelser) til Madame Lillelou, men jeg har IKKE glemt deg.

Tilbake innen tre måneder, kanskje allerede i morgen, den dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

næmmen....:sjokkbla:

Nå står ikke verden til st.hans!

Olava, det var et hyggelig gjensyn! :klem:

Koselig at du kom tilbake igjen. :) Hadde ikke glemt deg heller,nemlig.

Den o store dagen er ikke før fredag,men å sprette bubblyflasker i god til er lov. Jo mere bubbly,jo bedre! :hoppe:

Nå er jeg helt potetmos i hodet av denne lange dagen,så jeg tror bare jeg stikker og finner dyna. :sjenert:

:sove: Natta,folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:klem: Sunnis!

Juhuuuuu på min siste dag i 20-årene. :grine:

Har sovet og daffet leeenge,og nå ser jeg en skikkelig dårlig serie på svensk tv om Josef,stefaren til Jesus. Fytti,for noen ubrukelige skuespillere! :hoho:

De har gjort Josef til en slags superjosef som slåss mot urettferdighet og er forstååååeligheten selv,og Maria er bare en mutt tenåring med 1/2 ansiktsuttrykk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Takk, Cata. :klem:

Nå skrubber jeg kjøkkenskap med salmiakkvann....det er gaaanske dunstete og litt deilig også. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Fy fl...som kjøkkenet ser ut nå! Og enda har vi bare skrubbet ned halvparten... :ler:

Men så er vi grundige også,og skrubber hver millimeter,kaster gammel te og står på. :klappe: Klapper litt for oss selv.

Har spist middag hos svigerfrøet,og nå ser vi en dokumentar på tv2.Dagen er snart slutt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

Ja, jeg OGSÅ!!! :sur:

Jeg har fått vite hva som kommer til å skje i morgen:

1: Jeg våkner opp med et uforklarlig sug etter kappegardiner

2: Gubben mekker noe kaffe,og slenger til meg en pakke

3: Jeg står opp, slår på "Glamour", og får plutselig en uforklarlig lyst til å p*** Ridge :humpe:

4: Bestemmer meg for å dra en tur på bingo, er der hele ettermiddagen.

5: Drar hjem og steker fiskepinner til gubben. Kjøper med meg en danseband-cd,og Heidi Hauges samlede verker

6: Vi ser tv, grynter budskap til hverandre og spiser digre poser med potetgull

7: Gubben legger seg, jeg slår på danseband-swish på nrk2. Syns plutselig Rune Rudberg er et hot sexsymbol.

:redd:

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...