Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Sånn, nå skal jeg lage en liste over :husarbeid: sånn at jeg kan skryte velfortjent av meg selv til slutt:

* støvsuget,vasket gulv og tørket støv

* levert selvangivelsen

Gjenstår:

* ture bikkja

* rydde og perfeksjonere stua

* rydde kjøkken

* vaske bad

*vaskje do

* bytte sengetøy og ordne soverom

Men hvem sa at Rom ble bygd på en dag? Så heller ikke den o store Rengjøringen av Hus. Hvis jeg får gjort ferdig stua og kjøkkenet, samt fiksa badet i dag, skal jeg være nøgd. Og så kan O få lov til å bytte sengetøy.Fordi det,atte! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

gjort:

*støvsuge/vaske gulv

*ture bikkje

* levert selvangivelse

* ryddet stua, tørket støv

* planlagt middag

* vasket bad

:tommel: Fornøyd!

Nå føler jeg meg ikke helt topp,så da laller jeg litt sammen med dyna mi. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har gjort alt det der i dag, så fortjener du absolutt å sløve på sofaen mens sengetøy skiftes! Flink har du vært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:klem: hei, folkens!

Ja,Cata, lillelou er tilbake! :hoppe:

Og jeg er VELDIG fornøyd med alt jeg har fått gjort i dag,og skal storkose meg når O skal legge på sengetøy. :sjarmor:

Nå har jeg laget klar deigen til ekstra chilifiserte fetaburgere.Jeg er så ekkelt slimete i luftveiene, og har lyst til å se om chilien kan rydde litt opp. Og så blir det sløving,og Frustrerte Fruer etter hvert. I morgen jobbings som vanlig, og så skal jeg på massasje med de noe stive skuldrene mine. Det blir deilig. :hjerte:

Men først: Maaaaaaat !!!!! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Jeg er heldig, for jeg har en søøøt kjæreste. :hjerte:

Og nå har jeg alts oppdaget Ranheim kirke. Seeempefin gammel kirke som ligger nede ved vannet (nesten). Er såpass mange fine kirker i denne byen at jeg bør gifte meg i alle. :ironi:

Foreslo Ranheim for O,men foreløbig sier han bare "Over my dead body", men det sier han til så mye rart. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en flink jente!!!!!!! :klem:

Kan du ikke komme her og ordne litt også.....jeg er så langt unna ordne modus som jeg kan komme nemmelig!!!!!

Måtte le av O og kommentaren hans. Men det er jo sånn disse søte mennene våre sier innimellom, men så vet vi jo at som regel blir det nå sånn som vi ønsker alikevel ;) vi må bare mykgjøre de litt først :sjarmor:

Ladestien sier jeg ellers som ett hint...............se inn i boka mi du sweetharten min :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:klem: Ladestien er et glimrende sted, Charmis!

Morgenstund med kosehund! Pinny skjønner alltid at jeg er i ferd me då gå fra henne,og da blir hun ekstreeemt kosete og bamsete,og skal sitte helt inntil meg og kose. Søøøte vovven! :hjerte:

Men nå er det ingen bønn- jobbings om kun få minutter. Får se hvor lenge jeg holder,for jeg føler meg alldeles ikke tipptopp,og kunne egentlig tenkt meg å holde senga. :sur: Men jeg gjør et forsøk,ihvertfall. :)

Ha en fin dag! Nå skal jeg ta på meg et ansikt og komme meg avgårde! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hjemme fra jobb,men bæsj, hvordan jeg føler meg! Skikkelig forkjølelesesekkel og vondt i hodet som ekstra bonus. Namnam! Tror jeg slenger meg ned og laller litt siden jeg er uten hund. Pinny er hos dagmamma svigerfrøet. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:sur: <------ Sur lillelou som er lei av å være sjuk.

Har sovet etpar timer, våknet av at svigerfrøet kom på døra og leverte Pinny. Jeg var helt bortevekk,og hadde putemønster i ansiktet. Stailich! Men det får hun bare leve med. :ler:

Nå har jeg lyst på pizza! jeg tror pizza er akkurat det som skal til for å få de ekle basseluskene til å si babbai til kroppen min. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Oppe og hoster! :hoppe:

Utenfor synger en liten pip-pip som besatt, den høres akkurat ut som et av pipedyrene til Pinny. :roll: Håper han får napp snart,for den synginga hans er mer slitsom enn sjarmerende. Lille desperate fjærballen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Go`pia mi :klem:

Håper du ikke blir skikkelig syk nå da, skulle vært der og tullet deg inn i teppe og gitt deg et digert krus med nylaget rabarbrasuppe (skal snart lage litt skjønner du).

Og mens du da lå under teppet og koste deg kunne jeg gått en laaaaang tur med Pinny.

God Bedring lille venn

Klem fra Charmisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ååååå, det hadde vært fantastisk koselig, Charmis! :hjerte:

Og rabarbrasuppe som er så godt! :sikle:

Jeg er ikke skikkelig sjuk-sjuk,men slimete så det holder. Har sånn artig bøttestemme,og hører meg selv "utenfra". :ler: Men jeg skal pøse på med te og vann og anna drikke utover dagen,og se om jeg ikke klarer å skylle vekk noen av de små svinene. ;)

Nydelig vær,så egentlig skulle jeg og Pinny bare sittet ute i solveggen,men ikke foooreløbig,nei! Bare ikke jalla-turen vår på hotell i Sweden går åt skogen nå. :sur: Jeg VIL spise svenskmat og gå på Indiska. :sur:

Hvis jeg er flink i dag får jeg:

*ryddet og støvsugd soverommet

* ryddet og ordnet kjøkkenet

Men det er godt mulig jeg bare kollapser ett eller annet sted med en bok. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

aaaaAAAAAAAtsjOOOOOOO!

Jeg har vært flink,og har ryddet og støvsuget soverommet. Nå skal jeg tørke støv ,og så kan det atter bli "den romantiske oasen" det er ment å være. :sjarmor:

Men fy,så mye støv det var der inne! Hundehår og gud vet hva...så nå nyser jeg som bare det. :sur:

Pinny vil på tuuuuuur, og ser miserabel ut, jeg får bare kvinne meg opp og komme meg ut med henne. En kort tur blir det, så hun får bare gjøre det hun må gjøre fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...