Gå til innhold

lous lille gledesbok

Fremhevede innlegg

Skrevet
Krølla? Hårtufsa? Kakemonsteret?

Eller.....Prinsesse ett-eller-annet....?

Må bli "KakeCurly" det da :ler::ler::ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest lillelou
Skrevet

:ler: Ser det for meg.... :ler:

Tror jeg må sove på det, og vel så det. :)

Skrevet

Lillelou da uansett hvor mange som kaller seg for noe med lille så er det nå bare en lillelou da - og hun er verdens søteste. Synes du skal holde på det jeg for det navnet er nå liksom deg det da! Jeg er så glad i lillelouen min at jeg nekter henne å skifte til noe annet.

Hmmmmm kanskje jeg skulle starte en underskriftskampanje med tema

SIGNER OM DU IKKE VIL AT LILLELOU SKAL BYTTE NAVN :sjarmor:

Charmina

Martine

Henrik

Charminamannen

Tjjiihiii der ser du. Allerede 4 underskrifter der ja :Hehe::Hehe::Hehe:

Gjest lillelou
Skrevet

Charmina, du er så søt!!! :ler:

For et utrolig koselig innlegg. :hjerte:

Okei da, så skal jeg ikke bytte nick. Ikke finner jeg på noe nytt genialt noe,heller. :) Og hvem ved sine fulle fem kunne finne på å bytte nick etter en så søt underskriftskampanje? :hjerter:

I dag er jeg sykelpleier for Verdens Sykeste Mann, aka O som sutrer og er på bedringens vei. Nesten frisk,men liiiiitt for syk for jobb. :sjenert:

Så jeg har nå vært og kjøpt:

*bananer

*boller

*blåbærsuppe from Sweden

*sviskekompott & fløte

* mer suppe, for han eeeelsker suppe

*et kolibriegg, og hvis han ikke snart slutter å bråke der inne på stua,så spiser jeg det SELV. :ler:

Gjest lillelou
Skrevet

MadameLou var ikke så verst, Sunnis......da trenger jeg ikke å endre navn på boka,heller! :hoppe:

Gjest lillelou
Skrevet

Eller....siden jeg ikke er madame ennå, så kanskje MademoiselleLou, og så MadameLou ,for så å bli MamaLou etter hvert? :hoppe:

Gjest lillelou
Skrevet (endret)

Sånn! Nytt navn! Foreløbig føles der herrrrrrrlig...men det kan jo hende jeg våkner klam av anger og panikk en gang i natt og vil ha lillelouen tilbake. :sjenert:

Vært ute og gått tur med Tuppehøna Pinny i skikkelig møkka drittvær, det både snødde,hagla,regna og sludda mens vi gikk, og det var den ekleste turen på lenge.Deeeeeeilig å komme inn igjen!

I morra er det jobb, etter å ha vært borte i nøyaktig 14dager. Blir sikkert litt rart,men litt godt også, jeg må bare komme i gjenge igjen. :)

Nå skal jeg ta meg en after eight, og så skal jeg plage O,som sitter og spiller det o hellige spillet Oblivion. :sjarmor:

Endret av mademoiselle Lou
Gjest lillelou
Skrevet

Åneiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!

Jeg har brutt løftet mitt til Charmina!!! Og det FØR det en gang hadde gått 24 timer! For et svin jeg er!

:klaske::murvegg:

:perebrus: <------tyr til flaska

Skrevet

Jeg er bare dypt sjokkert :overrasket::overrasket::overrasket::overrasket::overrasket::overrasket::overrasket::overrasket::overrasket::overrasket::overrasket::overrasket::overrasket::overrasket::overrasket::overrasket::overrasket:

:grine:

:grine:

Tyr til flaska tvert :perebrus:

Gjest lillelou
Skrevet

:grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine:

Neeeei......!

Ikke gråt og drikk deg smekkens på pærebrus, Charmis! Da må jeg også gjøre det!

:perebrus: <----spretter en ny flaske

Skrevet

:tunge1:

:flekke:

Bare markerer hva jeg mener om en viss sak..................... :sjenert:

Skrevet

og må på møte i APBDF*

*anonymepærebrusdrikkendes forening

Gjest lillelou
Skrevet

:digge: Ignorerer Charmina så godt jeg kan,og gauler ivei på sangen min: "Blodhawaii,i mitt eget blodhawaii....blodhawaaaaaiiiii,nanana, blodhawaaaaaiI" :sjarmor:

:sjenert:

Gjest lillelou
Skrevet

Bra møte i APBDF, forresten? Jeg rakk desverre ikke fram- så liten tid, så mye pærebrus.... :sjarmor:

Skrevet

:riste: :riste: :riste: :riste: :riste: :riste: :riste:*ser seg rundt*

Hvor eeeeeeeeeeeeeer lillelou ?

Gjest lillelou
Skrevet (endret)

OK, OK, OK! :ler:

Jeg skjønner at navnebyttet ikke var spesielt poppis, og at jeg kanskje bør bli gamle meg igjen.Men ikke før i morra,folkens- ellers blir sikkert Hege irritert på meg... :redd:

I mellomtida, kos dere med DENNE .Jeg holder på å le meg beint ihjel...:hoho:

Endret av mademoiselle Lou
Skrevet

Jeg og savner Lillelou, men man venner seg til alt da.

God helg til deg, O og Pinny. :klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...