Sun Mei Skrevet 13. april 2006 #981 Del Skrevet 13. april 2006 Kos dere på Harrytur da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. april 2006 #982 Del Skrevet 13. april 2006 Takk på duuu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. april 2006 #983 Del Skrevet 13. april 2006 I stedet for å dra på den turen,kunne jeg bare heller ha lått meg selv HARDT i hodet med en spade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 13. april 2006 #984 Del Skrevet 13. april 2006 Uffda! Var det en dårlig tur? Lite Harry? Er på jobb, veldig kjedelig i dag. Skal til svigers hytte på lørdag., men vi reiser ikke hvis det er sånt vær det er i dag...surt, vind og iskalde, store, tunge dråper som kommer sidelengs.... Tenk deg å være stuck på en hytte med sukkerhøye unger......uff.. Vil hjem! Vil marsipanegg og smågodt!! Vil varm kakao med krem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. april 2006 #985 Del Skrevet 13. april 2006 Skjønner godt at den typen hyttetur ikke frister noe sæææærlig,ja. Myyye bedre hjemme med marsipan og kakao. Joa,turen ble bra harry ,den, nå kan jeg ramse opp noe av det vi møtte på: * En gedigen politikontroll som stoppa enorme mengder biler * En skokk dritharry bygdetrøndere i biler som ikke ville passert noen som helst sikkerhetskontroll på vei mot jallafest i Åre (skisted)...de hadde allerede begynt å fåååårsje, og hadde problemer med å finne bildørene.... * Lassevis av skigåere * Hissige pensjonister som bøllet ned folk inne på butikken for å få fatt i "sidderen sin"... Må bare le av hele greia. Dette gjør vi IKKE neste år,for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 13. april 2006 #986 Del Skrevet 13. april 2006 Nei, Skjærtorsdag er pyton Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. april 2006 #987 Del Skrevet 13. april 2006 Ja ,det var helt :blaaruss: Hvor har det blitt av den lille rumpesmileyen,forresten? Den trengte jeg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 13. april 2006 #988 Del Skrevet 13. april 2006 Rumepsmileyen har visst tatt påskeferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. april 2006 #989 Del Skrevet 13. april 2006 *gaule* Kooooom tilbake, rumpesmiley! Jeg trenger deg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 13. april 2006 #990 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Litt vel mye harry kanskje ja... Her er den nye Plu-sangen, melodi; Jeg vet en deilig have: 1.vers Du er en deilig Plu du Du er en deilig Plu En deilig Plu du er du Å sånn en deilig Plu 2.vers En deilig Plu du er du En deilig Plu du er En Plu så deilig som du Ja du, du er en Plu 3.vers Deilig som en Plu du Som en deilig Plu Ja du og du en Plu du Javisst du er en Plu Endret 13. april 2006 av Hildegard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 13. april 2006 #991 Del Skrevet 13. april 2006 Plu?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. april 2006 #992 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Er Pluen død????????????????????????? Sun Mei: Pluen er Hildegards supersøte lille jenteilder. Endret 13. april 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 13. april 2006 #993 Del Skrevet 13. april 2006 Ok. Er den død? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. april 2006 #994 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Vet ikke ennå. Får inderlig ikke håpe det, selv om jeg vet den har vært syk i det siste. Endret 13. april 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. april 2006 #995 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Nå har jeg tatt på meg gummihansker, og skal overfalle Kjøleskapet. Der inne gjemmer det seg skumle ting, også kjent som O's utallige glass med rødbeter og sylteagurker. Og vet dere hvor mange glass med sennep (av forskjellig slag) vi har? 6 glass Endret 13. april 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. april 2006 #996 Del Skrevet 13. april 2006 Og hvis noen lurer: Ja, det ER heslig å skrive på data mens man har på gummihansker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 13. april 2006 #997 Del Skrevet 13. april 2006 Neida, Pluen er ikke død! Hun er fortsatt blek, men fattet. Skal ta ny blodprøve etter påsken . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. april 2006 #998 Del Skrevet 13. april 2006 *puh* Nå ble jeg skikkelig engstelig et øyeblikk. Tror jeg hengte meg litt opp i setningen "du var en deilig Plu".... Hopper litt for at Pluen fortsatt er blant oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 13. april 2006 #999 Del Skrevet 13. april 2006 Sånn, har byttet ut var med er nå Det var en sånn deilig sang for en Pluuu! Når det blir tørt i været skal vi ut på luftetur, og snuse og rulle i gresset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 14. april 2006 #1000 Del Skrevet 14. april 2006 Shempedeilig sang for en Pluuu! Æsj,jeg føler meg litt småkvalm i dag...kan da umuuuuuulig være sjokkisen jeg spiste i går? :klø: Ekkel vag kvalme: Gå vekk! Går og setter meg litt på trappa og får litt sooool! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg