Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

:vinke: *trøttvink* hei,folkens!

Åååå,jeg er trøtt! O har hatt en elendig natts søvn,og når han er våken klarer ikke jeg heller å sove.Dette blir en morsom jobbedag. :sjenert:

Ha en fin dag,alle sammen, nå skal jeg velge klær...det kan bli interessant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du har en udmerket dag der ute i yrkeslivet!

Tror du har rett, jeg må gjenåpne bryllupsdagbok pga forestående brudeklimaks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hei folkens :hjerte:

Jeg ser dere er her,jeg setter stooor pris på det :klem: , men akkurat nå har jeg så vondt i hodet at jeg bare må kveile meg litt inn.

I'll be back :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*innom og jager lillelous hodepine*

Simsalabim, husj! Verk vekk :ler: . Hmmm, kan jeg begynne å gå Harry Potter i næringa nå :klø: ?

For sikkerhets skyld er det kanskje best med en Dispril.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Takk skal du ha,Cata-det hjalp, nå er hodepinen borte! :kyss:

Du er visst bedre enn Harry Potter du, tror jeg. ;)

Jeg har vært flink jente og gymmet på ballen, så jeg har bitteliten god samvittighet.I morra venter en større utmarsj med hårballen Pinny- det skal gjøre oss begge godt. :)

O har vært på bokse/sirkeltrening, og er en vridd,men fornøyd klut. Tror det hjelper mot stress å få brukt litt annen energi og ta ut litt frustrasjoner fysisk.Håper han får hjelp av det.

Men nå venter Fruene! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger du med på Frustrerte Fruer du også, ja? Fin serie, men jeg savner å se Gabrielles gartner litt oftere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

hei,Lipstick! :)

Jahaaa,han kunne godt ha dukket opp en god del oftere. :sjarmor:

Det er blåsedag i dag! Og det vil også si at det er den perfelte dagen for sitronkylling med mos, og med banankake til dessert.Namnam.Skal teste ut Elphabas oppskrift, og så skal jeg lage en Philadelphiaglasur på toppen,men ikke den som Elphaba anbefaler-jeg har en som er myyyye bedre. :sikle:

Egentlig skulle det jo være fyfy med kake midt i uka, men akkurat nå syns jeg vi fortjener det. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa, kake! Vil også ha!!!

Har en brokkfremmende dag på jobb, ikke en pasient under 130 kg.

Handlet lunsj med magen i dag, så det venter både lasagne og gratinerte pottiser i kylen. Jeg er blitt potetkvinnen!!!! Men det er et stykke igjen til kokt potet og potetstappe likevel da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Jaaaa, kake! Vil også ha!!!

Har en brokkfremmende dag på jobb, ikke en pasient under 130 kg.

Handlet lunsj med magen i dag, så det venter både lasagne og gratinerte pottiser i kylen. Jeg er blitt potetkvinnen!!!! Men det er et stykke igjen til kokt potet og potetstappe likevel da.

:ler: Stakkars deg.Ikke få brokk!

Kom hit,så kan du få kaaake i stedet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke:

Det er ikke brokk-krav for å få kake i min bok :sjarmor: , så selvsagt skal du få! Værsjegooo: :gratulerer:

:)

Plærkh...så vondt jeg har i tåa....sparket den i kanten på dusjkabinettet i morges, og nå er den bare helt merkelig og ekkel og vond. Stakkars tå!Slemme dusjkabinett! Men jeg får snart min hevn: Kabinettet skal hives når vi skal pusse opp badet....babbai,onde kabinett.... :sjarmor::danse::heiajente:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppa mi :kyss:

Endelig er jeg tilbake,og gjett om du fortjener en klem for å holde dagboka mi i live da vennen :klem:

Og gjett om jeg har kjedet meg............føler jo snart at veggene kommer mot meg jeg! Blir helt deppa av å bare være inne hele tiden.

I dag skal min sønn ha vennegruppe her så jeg får vel tusle ned på kjøkkenet og lage noen muffinser tenker jeg! Best å få i de litt sukker vet du sånn at støynivået ikke blir for lavt :ler:

Håper dere i blåser bort der oppe i trøndelagen.

Klem fra Charmis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
*griper førstehjelpsskrinet, styrter inn og bandasjerer tå - og stikker avsted med kakebit*  :rosaengel:

Takk skal du ha,Cata! Kake er deg vel unt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou
Hei snuppa mi :kyss:

Endelig er jeg tilbake,og gjett om du fortjener en klem for å holde dagboka mi i live da vennen :klem:

Og gjett om jeg har kjedet meg............føler jo snart at veggene kommer mot meg jeg! Blir helt deppa av å bare være inne hele tiden.

I dag skal min sønn ha vennegruppe her så jeg får vel tusle ned på kjøkkenet og lage noen muffinser tenker jeg! Best å få i de litt sukker vet du sånn at støynivået ikke blir for lavt :ler:

Håper dere i blåser bort der oppe i trøndelagen.

Klem fra Charmis :klem:

Charmis! :):klem:

Så godt å se at du er på beina igjen- delvis ihvertfall.Den lungebetennelsen din høres IKKE god ut,og hvordan du orker å passe dagmammmaunger i tillegg til Martine, OG lage muffins til vennegruppa til Henrik, er mer enn jeg fatter. Du er jo bare beundringsverdig! :blomst:

Her holder vi faktisk PÅ å blåse bort. Utrolig ekkel vind,og iskald snø som pisker mot oss hvis vi våger oss utenfor ytterdøra. Til og med Pinny syns det er greit å være inne nå,men hun går nå rundt med den rosa gummielefanten med de lilla prikkene,som hun fikk til jul, og maser om leking i stedet. Hun er et syn. :ler:

Har vært på jobb i dag,og det gikk greit.Gleder meg til jeg har kommet såpass langt at jeg syns det er gøy-foreløbig er det ganske slitsomt, sånn rent mentalt.

Merker også at jeg burde kommet meg mer ut og vært sosial også-treffe nye mennesker og sånt, men på samme tid er dørstokkmila enormt lang,og sofaen utrolig god. :sjenert:

Fant en film på Platekompaniet som jeg har lett lenge etter, min yndligsfilm, som dere kan lese mer om her, den er bare utrolig god,varm og morsom,og da den gikk på kino gikk jeg og så den 4 (tror jeg det var) ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Kanskje dèt,kanskje? :)

Nå har vi hatt besøk av mora til O-og jeg hadde på meg mitt fineste "snill og blid lou"-ansiktsuttrykk hele tiden.Flinke meg! :klappe:

Begynner å bli litt småtrøtt,kjenner jeg.Skal ganske tidlig opp i morra også,for jeg skal en tur til legen.Men så er det helg! :sjarmor: *sa hun fornøyd,etter å ha jobbet to små dager...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...