Sun Mei Skrevet 23. mai 2006 #1261 Del Skrevet 23. mai 2006 Høres ut som en aldeles fortreffelig bursdag Og du, kjolen kan passe alikavel den Jeg hadde en gravidekjole engang og det syntes ikke at det var det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 23. mai 2006 #1262 Del Skrevet 23. mai 2006 Cata og Sunnis! Jaaaa,Sunnis...jeg lyster etter den kjolen,så kanskje jeg bare bestiller den? Tror den er sånn skråskjært/biascut, og da er den jo gaaanske tøyelig,uten at det nødvendigvis er en hengende magepose av stoff på den. Rosafargen var nyyydelig,og den lille blomsten helt skjønn. Cata, jeg skrangler ikke nå for tida-har skjerpet meg. Har vært på IKEA og kjøpt gardinstenger til de nye kjøkkengardinene, puter, prismer til vinduet og lite annet. Knall! Så var vi innom OBS Lade før vi dro hjem og laga middag.Skikkelig poetisk mat i dag-Toros "Bali kyllinggryte". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. mai 2006 #1263 Del Skrevet 24. mai 2006 Det snør!!!! Helt absurd.... Og ellers.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. mai 2006 #1264 Del Skrevet 24. mai 2006 Ååååå,jeg er trøtt... Har stått alene i butikken store deler av dgen,og det var jo selvsagt DA alle skulle dit..hihi...Har knapt fått spist,og ikke vært på do i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 24. mai 2006 #1265 Del Skrevet 24. mai 2006 Ikke noe morsomt å ha det sååå travelt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. mai 2006 #1266 Del Skrevet 24. mai 2006 hei,Sunnis! Nei,det er ikke så gøy når det blir så travelt,nei. I dag var det helt villt altså-hvis jeg har sittet to minutter sammenhengende,så er det maks. *puh* Og så har jeg og svigerfrø vært med en gedigen sekk med tomflasker og pantet,og så shoppet jeg inn grønnsaker til pastasaleten vi skal ha til middag, og så var det helt til O kom hjem. Han måtte snu omtrent i døra og dra tilbake igjen,for det var en livsviktig nøkkel han hadde vimset bort. Men i morra er det friiii! Og da skal vi ha vårrengjøring på kjøkkenet,henge opp nye gardiner og male skapdører og vaske hyller. Det blir knall.Og svigerfrøet har invitert på middag,så det slipper vi å tenke på. Og så blir det natt,og så er det buuuuursdaaaaaaag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 24. mai 2006 #1267 Del Skrevet 24. mai 2006 Sjelden jeg ser noen være så glad for å fylle tredve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. mai 2006 #1268 Del Skrevet 24. mai 2006 Prøver å ikke tenke så mye på dèt...Fokuserer bare blindt på pakker og kake og anna moro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 24. mai 2006 #1269 Del Skrevet 24. mai 2006 Gjør det du, men å bli tredve var ikke så verst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 24. mai 2006 #1270 Del Skrevet 24. mai 2006 Hulluuuuuu!!!! Jeg våger meg innom en liten tur, etter å ha vært fraværende fra hele KG i several måneder, av diverse årsaker. Og nå MÅ jeg bare prøvesprette ei flaske i anledning moregendagen: Dessverre har man slettet e-postadressen OOOOG mobilnummeret (ved to stoooore feiltagelser) til Madame Lillelou, men jeg har IKKE glemt deg. Tilbake innen tre måneder, kanskje allerede i morgen, den dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. mai 2006 #1271 Del Skrevet 24. mai 2006 næmmen.... Nå står ikke verden til st.hans! Olava, det var et hyggelig gjensyn! Koselig at du kom tilbake igjen. Hadde ikke glemt deg heller,nemlig. Den o store dagen er ikke før fredag,men å sprette bubblyflasker i god til er lov. Jo mere bubbly,jo bedre! Nå er jeg helt potetmos i hodet av denne lange dagen,så jeg tror bare jeg stikker og finner dyna. Natta,folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 25. mai 2006 #1272 Del Skrevet 25. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 25. mai 2006 #1273 Del Skrevet 25. mai 2006 Sunnis! Juhuuuuu på min siste dag i 20-årene. Har sovet og daffet leeenge,og nå ser jeg en skikkelig dårlig serie på svensk tv om Josef,stefaren til Jesus. Fytti,for noen ubrukelige skuespillere! De har gjort Josef til en slags superjosef som slåss mot urettferdighet og er forstååååeligheten selv,og Maria er bare en mutt tenåring med 1/2 ansiktsuttrykk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 25. mai 2006 #1274 Del Skrevet 25. mai 2006 Juhuuuuu på min siste dag i 20-årene. ← "Life begins at thirty" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 25. mai 2006 #1275 Del Skrevet 25. mai 2006 Takk, Cata. Nå skrubber jeg kjøkkenskap med salmiakkvann....det er gaaanske dunstete og litt deilig også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 25. mai 2006 #1276 Del Skrevet 25. mai 2006 Fy fl...som kjøkkenet ser ut nå! Og enda har vi bare skrubbet ned halvparten... Men så er vi grundige også,og skrubber hver millimeter,kaster gammel te og står på. Klapper litt for oss selv. Har spist middag hos svigerfrøet,og nå ser vi en dokumentar på tv2.Dagen er snart slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 25. mai 2006 #1277 Del Skrevet 25. mai 2006 Er det dokumentaren om bestefaren til Monica Csango? Fy flate den var intressant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 25. mai 2006 #1278 Del Skrevet 25. mai 2006 Jepp,det er den. Utrolig bra dokumentar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 25. mai 2006 #1279 Del Skrevet 25. mai 2006 Den var råbra Men, jeg vil vite mere - NÅ!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 25. mai 2006 #1280 Del Skrevet 25. mai 2006 Ja, jeg OGSÅ!!! Jeg har fått vite hva som kommer til å skje i morgen: 1: Jeg våkner opp med et uforklarlig sug etter kappegardiner 2: Gubben mekker noe kaffe,og slenger til meg en pakke 3: Jeg står opp, slår på "Glamour", og får plutselig en uforklarlig lyst til å p*** Ridge 4: Bestemmer meg for å dra en tur på bingo, er der hele ettermiddagen. 5: Drar hjem og steker fiskepinner til gubben. Kjøper med meg en danseband-cd,og Heidi Hauges samlede verker 6: Vi ser tv, grynter budskap til hverandre og spiser digre poser med potetgull 7: Gubben legger seg, jeg slår på danseband-swish på nrk2. Syns plutselig Rune Rudberg er et hot sexsymbol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg