Gå til innhold

Støttetråd for oss som ikke får solgt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Tvist skrev (2 timer siden):

Har du gått ned i pris? Vi fikk solgt etter 8 mnd, for 300.000 mindre enn vi kjøpte for.

Ja gått ned 600 000 kr

Anonymkode: d03a5...36b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan går det med dere? Har mitt hus ute nå, første visning på onsdag. Sitter og henger over finn-statistikken og håper....

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
colasolo skrev (22 minutter siden):

Hvordan går det med dere? Har mitt hus ute nå, første visning på onsdag. Sitter og henger over finn-statistikken og håper....

Ikke solgt ennå. Lykke til! Mitt tips er å droppe å se på den statistikken. Den er kun kilde til stress..

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke solgt her heller. Holdt på i syv måneder nå, gått ned over 600 000. Helt håpløst 

Anonymkode: b6f75...29f

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
colasolo skrev (8 timer siden):

Vi har første visning i morgen! Jeg henger også over den finn-statistikken konstant, men har også også god dialog med megler. 16 har meldt seg på visning, så jeg krysser fingrene! 

Anonymkode: fbc0e...c95

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lykke til med visning. Jeg håper du snart får solgt. Jeg skal selv ikke selge på en god stund, men min mor strevde lenge med å få solgt huset sitt. Her tok det vel et år tror jeg før det ble solgt til en lavere sum enn vi skulle ønske.

Anonymkode: 3d0ee...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vi la ut vår bolig i slutten av februar og i går ble den endelig solgt! Under takst, men for mer enn vi kjøpte for, for tre år siden. Så er overlykkelig over å endelig bli ferdig med noe som ble en helt forferdelig prosess 😅 

Så krysser fingrene for dere alle!

Anonymkode: 12308...f99

• Hjerte 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er så godt å ha denne tråden ❤️ jeg skammer meg så fælt i denne situasjonen. Er det nor galt med huset mitt? Hvorfor vil ingen kjøpe det? Har jeg tatt dårlig vare på det? Det er vondt. Og i tillegg er det grusomt at alle får se hvor dårlig jeg takler situasjonen. Det er pinlig når kolleger ser på meg med medynk. Jeg har på de samme klærne i dagesvis fordi alt av klær er pakket bort. Samme med sminke. Alt er så fælt akkurat nå.

• Hjerte 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er så godt å ha denne tråden ❤️ jeg skammer meg så fælt i denne situasjonen. Er det nor galt med huset mitt? Hvorfor vil ingen kjøpe det? Har jeg tatt dårlig vare på det? Det er vondt. Og i tillegg er det grusomt at alle får se hvor dårlig jeg takler situasjonen. Det er pinlig når kolleger ser på meg med medynk. Jeg har på de samme klærne i dagesvis fordi alt av klær er pakket bort. Samme med sminke. Alt er så fælt akkurat nå.

Tipper prisen er for høy. Ellers helt umulig å vite hva folk reagerer på uten å ha sett annonsen. 

Anonymkode: cb278...5a1

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har satt ned med 1,200 000. Er prisen fortsatt for høy?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det kommer an på hva prisen var i utgangspunktet. Om den var 17 mill, så kan prisen enda være for høy. Var den 5 mill så kan ikke prisen være for høy nå.

Anonymkode: 8388e...6cb

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Spørs jo helt hva du kjøpte for, når du kjøpte, hva kvm prisen er nå, hva den er for lignende leiligheter i området ect. 

Anonymkode: cb278...5a1

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts her!

Måtte bare oppdatere.. nå har vi solgt! Hipp hurra! Og det til prisantydning!!! Hold ut dere andre i samme situasjon ❤️ det er lys i tunellen!!!

• Liker 9
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ts her!

Måtte bare oppdatere.. nå har vi solgt! Hipp hurra! Og det til prisantydning!!! Hold ut dere andre i samme situasjon ❤️ det er lys i tunellen!!!

Gratulerer så mye! Det var gøy å høre! ❤️

Anonymkode: fbc0e...c95

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer 😊🤩. Har første visning på onsdag 😬

Endret av colasolo
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenk at vi gikk fra 0 bud til over prisantydning! Det er så deilig! Takk til alle som har støttet meg!

• Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Gratulerer TS!! Så herlig 🥰 kan du si litt om prosessen? Hva gjorde at det endelig ble solgt?
Vi har prøvd siden oktober og har gått med 600 000, null bud. Det føles helt håpløst, godt å få høre en solskinnshistorie ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo, vi gikk ned i pris ca det samme som deg. Så malte vi de fleste rommene i påsken. Leide inn stylist. Sørget for å ta de nye bildene på en ordentlig solfylt dag. Og vi ryddet bort svært SVÆRT mye. Satte nesten alt vi eier på lager.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jo, vi gikk ned i pris ca det samme som deg. Så malte vi de fleste rommene i påsken. Leide inn stylist. Sørget for å ta de nye bildene på en ordentlig solfylt dag. Og vi ryddet bort svært SVÆRT mye. Satte nesten alt vi eier på lager.

Gjorde det at dere fikk mange nye på visning? Solgte du i by eller på bygd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja vi gikk fra 0 på visning til 14 stykk! Tettsted 15 min fra Oslo.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...