Gå til innhold

Trenger litt perspektiv på forholdet og livet mitt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Anonym-bruker skrev (6 minutter siden):

Npæå er det faktisk ikke sånn at jeg ikke har snakket med han om det 

det er bra❤️👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sofie Maria skrev (3 minutter siden):

det er bra❤️👍🏻

Jeg prøver så godt jeg kan å finne en løsning. Men det er ikke lett når vi har så ulike behov i forhold til sex. Og jeg blir stressa med tanke på barn, for hat man ikke sex er det vanskelig å få til barn 🙈 

Jeg vet at jeg kommer til å bli ekstremt bitter mot han om jeg sitter som 40- åring og aldri prøvde få barn, for han ikke ville ha sex med meg. Det vet jeg ikke om jeg kunne levd med. Å vite jeg ikke engang prøvde pga det 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du bør være litt realistisk her. Du er 36 år og barnløs. Du et ikke lykkelig. Om noe skal endre seg i livet ditt må det nesten skje nå. Om to år er du 38 år, om fire år er du 40 år. 

NÅ har du fremdeles mulighet til å finne en mann du kan være lykkelig med, og stifte familie med, men dette vinduet lukkes. Om få år vil det være for sent å gå videre. 

Anonymkode: 2097f...428

  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med det mente jeg selvfølgelig at det vil være for sent å få alt med en annen mann. Kanskje du da har fått et barn med din nåværende samboer, men han vil fremdeles være seg, og et godt sexliv og familie vil du ikke få i en og samme mann. For å få muligheten til det må du videre snarest. 

Anonymkode: 2097f...428

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Med det mente jeg selvfølgelig at det vil være for sent å få alt med en annen mann. Kanskje du da har fått et barn med din nåværende samboer, men han vil fremdeles være seg, og et godt sexliv og familie vil du ikke få i en og samme mann. For å få muligheten til det må du videre snarest. 

Anonymkode: 2097f...428

Jeg tror det hadde hjulpet med et barn. Og ja, jeg vet barn ikke fikser et forhold. Men hverdagen vår er veldig fin, og vi er veldig glad I hverandre. Tror det er det som stresser meg mest, og som ødelegger mye i tankene mine. At det snart kanskje er for sent å få barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg synes du bør være litt realistisk her. Du er 36 år og barnløs. Du et ikke lykkelig. Om noe skal endre seg i livet ditt må det nesten skje nå. Om to år er du 38 år, om fire år er du 40 år. 

NÅ har du fremdeles mulighet til å finne en mann du kan være lykkelig med, og stifte familie med, men dette vinduet lukkes. Om få år vil det være for sent å gå videre. 

Anonymkode: 2097f...428

barne vinduet muligens lukkes ja, men kjærligheten har vel ingen agelimit? 🙂

Endret av Sofie Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym-bruker skrev (54 minutter siden):

Jeg prøver så godt jeg kan å finne en løsning. Men det er ikke lett når vi har så ulike behov i forhold til sex. Og jeg blir stressa med tanke på barn, for hat man ikke sex er det vanskelig å få til barn 🙈 

Jeg vet at jeg kommer til å bli ekstremt bitter mot han om jeg sitter som 40- åring og aldri prøvde få barn, for han ikke ville ha sex med meg. Det vet jeg ikke om jeg kunne levd med. Å vite jeg ikke engang prøvde pga det 

Dette er nesten identisk tråd som en annen her inne.. men anyways😉 Hva mener han om dette? Han er OK med å være barnløs og ha sex en gang i året ? Hørtes litt rart ut spør du meg .  Ikke for å være dum, men kan det være han har truffet noen ? håper jo ikke det på dine vegne, men pilene peker litt den veien ? uansett håper jeg det løser seg❤️

Endret av Sofie Maria
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie Maria skrev (4 minutter siden):

Dette er nesten identisk tråd som en annen her inne.. men anyways😉 Hva mener han om dette? Han er OK med å være barnløs og ha sex en gang i året ? Hørtes litt rart ut spør du meg .  Ikke for å være dum, men kan det være han har truffet noen ? håper jo ikke det på dine vegne, men pilene peker litt den veien ? uansett håper jeg det løser seg❤️

Nei det har han ikke. Han sier han har lyst på barn, men ikke enda. Passer ikke nå.. og han har ikke behov for oftere sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym-bruker skrev (1 time siden):

Jeg tror det hadde hjulpet med et barn. Og ja, jeg vet barn ikke fikser et forhold. Men hverdagen vår er veldig fin, og vi er veldig glad I hverandre. Tror det er det som stresser meg mest, og som ødelegger mye i tankene mine. At det snart kanskje er for sent å få barn. 

Ja om det var tilstrekkelig kunne vi alle droppe vår jakt på kjærligheten, og flytte sammen med vår beste venn/venninne. 

Du er jo ikke lykkelig, og da hjelper det lite at dere samarbeider godt, har en hyggelig tone og er glad i hverandre. 

Anonymkode: 2097f...428

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym-bruker skrev (44 minutter siden):

Nei det har han ikke. Han sier han har lyst på barn, men ikke enda. Passer ikke nå.. og han har ikke behov for oftere sex. 

Okai så når er enda? Hvor lenge skal du holdes på ventebenken ? Du må nok bli litt mer kynisk og mer kalkulert tror jg. 

Endret av Sofie Maria
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie Maria skrev (7 minutter siden):

Okai så når er enda? Hvor lenge skal du holdes på ventebenken ? Du må nok bli litt mer kynisk og mer kalkulert tror jg. 

Nei jeg vet ikke. Han sier ikke mer, sier at han har sagt nei ikke enda, og da er det ikke mer å si. For begge må være enig. Som er helt sant. Men jeg syns ikke det er rettferdig jeg skal bare sitte å vente til han skal bli klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
Anonym-bruker skrev (9 minutter siden):

Nei jeg vet ikke. Han sier ikke mer, sier at han har sagt nei ikke enda, og da er det ikke mer å si. For begge må være enig. Som er helt sant. Men jeg syns ikke det er rettferdig jeg skal bare sitte å vente til han skal bli klar.

Så ikke sitt og vent da? 

Han kommer aldri til å bli klar. Og du kaster bort dine siste fertile år med en fyr som ikke gidder bli med til familien din, som ikke vil snakke med deg, ha sex med deg osv. Som ikke kompromisser på en drit. Men som du fremdeles kaller fantastisk ... 

Hvorfor tror du ikke du fortjener bedre? 

Endret av supernova_87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supernova_87 skrev (10 minutter siden):

Så ikke sitt og vent da? 

Han kommer aldri til å bli klar. Og du kaster bort dine siste fertile år med en fyr som ikke gidder bli med til familien din, som ikke vil snakke med deg, ha sex med deg osv. Som ikke kompromisser på en drit. Men som du fremdeles kaller fantastisk ... 

Hvorfor tror du ikke du fortjener bedre? 

Han er jo en veldig fin person. Han sier ofte han ikke vil miste meg, jeg er alt for han. Jeg ser jo på han at han er oppriktig. Syns hele situasjonen er forferdelig vanskelig. Jeg vil jo ikke leve uten han 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87
Anonym-bruker skrev (7 minutter siden):

Han er jo en veldig fin person. Han sier ofte han ikke vil miste meg, jeg er alt for han. Jeg ser jo på han at han er oppriktig. Syns hele situasjonen er forferdelig vanskelig. Jeg vil jo ikke leve uten han 

Men hvis han ikke vil miste deg så må jo han på banen, gå i parterapi, ta tak i seg selv, bidra til forholdet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supernova_87 skrev (7 minutter siden):

Men hvis han ikke vil miste deg så må jo han på banen, gå i parterapi, ta tak i seg selv, bidra til forholdet. 

Ja, jeg må nok være tydeligere. Jeg har ikke turt vært så tydelig, for er redd jeg mister han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym-bruker skrev (4 timer siden):

Jeg er ikke et søppel menneske. Og jeg er ikke utro

Hva om dere gjør forholdet deres åpent?

Du elsker mannen din, men du savner sex. Du kan finne sex uten å være utro, dere må bare gjøre en avtale.

Har dere vurdert dette?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snok1 skrev (24 minutter siden):

Hva om dere gjør forholdet deres åpent?

Du elsker mannen din, men du savner sex. Du kan finne sex uten å være utro, dere må bare gjøre en avtale.

Har dere vurdert dette?

Det er helt uaktuelt. Og jeg vil ikke ha sex med andre, men med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym-bruker skrev (1 minutt siden):

Det er helt uaktuelt. Og jeg vil ikke ha sex med andre, men med han.

Ok. Da vet du hva du må jobbe med.

Det er et godt utgangspunkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (2 minutter siden):

Ok. Da vet du hva du må jobbe med.

Det er et godt utgangspunkt!

Jada, vet det. Men føler jeg må fikse det alene. 

Siden han strengt tatt ikke ser det som et problem, er det vel kanskje mest mitt ansvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg blir 36 år om noen uker. Og jeg føler på en slags midtlivskrise. 

Har en samboer, eier hus. Ingen barn.

Kjæresten min er en flott mann, snill, omtenksom, stiller alltid opp. Får meg til å le. Egentlig ingenting å utsette på. Bortsett fra sexlivet. 

Har snakket litt med en tidligere flamme, ja jeg vet det er ufint. Han har gitt utrykk for at han ønsker møtes.. jeg har så klart sagt nei, vil ikke gjøre det. Men har skrevet litt med han. 

Nå sitter jeg her og vet ikke opp og ned på meg selv. Jeg ønsker ikke gjøre det slutt med samboer, han er virkelig fantastisk. Men jeg syns det er vanskelig å ha så sjelden sex. Men jeg ønsker få det til å fungere med han.

Overdrive jeg? Er det sånn livet blir i et etablert forhold?

Trenger ingen kritikk for å skrive med han andre, jeg vet det ikke er bra, og jeg har avslutta det.

 

Anonymkode: d9b05...f18

Klassisk kvinner. Vi hadde nettopp en samme tråd her for noen dager siden

Kvinne som var usikker på mannen etter hun hadde snakket med en tidligere date/flamme

Det heter emosjonell utroskap!

skam dere. Helvete så mange av dere kvinner som holder på slik

Virker som at forskning har rett. At over 50 prosent av alle kvinner i forhold har en backup mann. Skam deg

Anonymkode: e252c...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...