Gå til innhold

Hva tenker dere om når brystvortene synes gjennom klærne på damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Husker jeg lo av noen folk i statene som ville forby en gallionsfigur(!) på en båt fordi man så hennes nakne trebryst. Det virker jo nesten sånn her nå BD047420-7A80-44BE-8371-AF92289A3626.gif.8ccee14d564a941df47af302a45c31b8.gif 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns egentlig både menn, standup og feminismen er helt på bærtur her. Ingen av dem har pupper i str -A tipper jeg. Jeg forsøkte BH etter ammingen, men ble så sår utpå tuppen av puppen at jeg måtte gå tilbake til ulltrøye. Hvis noen ønsker å refse meg, fordømme meg eller se ned på dem, så tenker jeg at velkommen, men jeg gjør det som passer meg og mine brystvorter best, og det er ulltrøye. Faen ta dere alle!

Anonymkode: f7b3a...815

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

https://www.google.com/search?q=nipple+covers&client=ms-android-samsung-rvo1&prmd=isvn&sxsrf=APwXEdePJfeBQElc-eHXLs8NBiXtpf2f1w:1679911385003&source=lnms&tbm=shop&sa=X&ved=2ahUKEwiuru3K7fv9AhWESvEDHfopDawQ_AUoAnoECAMQAg

 

Jeg liker best slike:

https://www2.hm.com/no_no/productpage.1037026001.html

... Men jeg bruker stort sett alltid myke, gode sportsbh'er av litt tykkere stoff. Gravitasjonen hjelper ingen, og pupper som henger løst blir slappe og hengete flere tiår før de som støttes opp av bh. Jeg er 41 og kan fremdeles legge en penn under brystene uten at den blir sittende fast. 

Anonymkode: b3c34...a64

Makan! Snakk om å skape et marked for egne produkter. Er denne tråden initiert av de som delger slike "Secret covers"?  Jeg er flatbrystet men kommer ALDRI til å kjøpe dette drittet! Skjønner dårlig sammenligningen mellom pupper som strutter på grunn av kulde og en erigert penis. Det er virkelig ingenting felles mellom disse to tingene. Tenk om alle kunne brukt like mye energi på å forsøke å skape fred rundt seg, som dere bruker på å tenke på "blotting" av brystvorter UNDER t-skjorten. Dette er i sannhet en idiotisk tråd!!!

Anonymkode: f7b3a...815

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas
2 hours ago, AnonymBruker said:

Likestilling har ingenting med å blotte seg i det offentlige rom å gjøre. Begge kjønn har brystvorter men det er forskjell og begge kjønn har også underliv men det er også forskjellig. Likestilling har ingenting med at kvinner skal bli menn å gjøre. Kroppen vår er ulik og en trenger ikke være muslim for å skjønne dette, bare ha normal oppegående fornuft.

Anonymkode: 987f4...526

Hvis du mener at fravær av bh er blotting er det faktisk ganske ekstreme holdninger du har. 

Støtter dere slike holdninger mot synlige ankler også? Bare skuldre? Synlig hår på hodet? Støtter dere at kvinner ikke selv får velge hvilke deler av kroppen sin de vil vise fordi det kan hisse opp menn? Støtter dere at  kvinner utsettes for hets og stygge ord når de viser kroppsdeler som kulturen har bestemt er seksuell? 

Norsk likestilling går baklengs inn i fremtiden på enkelte områder. Trist, men ikke minst skremmende. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss en vil unngå slutshamming, ikle vær en slut. Enkelt og ganske greit

Anonymkode: 987f4...526

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, skreppamedleppa said:

Så en standup sketsj på Instagram for en stund siden der en mann sa at han elsket feminisme: vi kvinner ønsket å ligge med alle uten å bli dømt for det: flott det ønsket han også. Vi kvinner ønsket å gå uten bh og gå toppløs: flott det ønsket han også... Var det feminisme eller å være fuck Boys vi ønsket oss? 

Regner med at det er første minutt av klippet nedenfor du har sett?  Takk for at du fikk meg til å søke det opp. :) Første minutt er gull! 😂

 

Endret av LuOiOO
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

drk3 skrev (19 timer siden):

Jepp. de fleste mens syns det samme, tacky

ser lite proffesjonelt ut og ser ut som du selger sex. Klær du deg som en hore blir du også behandlet derreter aka null respekt

Helt enig. Jeg vil ikke se slik, det blir dessuten for invaderende å tvinge meg til å se. 

Anonymkode: 44b05...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Makan! Snakk om å skape et marked for egne produkter. Er denne tråden initiert av de som delger slike "Secret covers"?  Jeg er flatbrystet men kommer ALDRI til å kjøpe dette drittet! Skjønner dårlig sammenligningen mellom pupper som strutter på grunn av kulde og en erigert penis. Det er virkelig ingenting felles mellom disse to tingene. Tenk om alle kunne brukt like mye energi på å forsøke å skape fred rundt seg, som dere bruker på å tenke på "blotting" av brystvorter UNDER t-skjorten. Dette er i sannhet en idiotisk tråd!!!

Anonymkode: f7b3a...815

Tenker det samme om deg som hisser seg så veldig opp over andres meninger. 

Anonymkode: a3d8f...9dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Viss en vil unngå slutshamming, ikle vær en slut. Enkelt og ganske greit

Anonymkode: 987f4...526

Man er ikke en slut fordi man dropper bh. Min bestemor brukte aldri bh, dette med at alle må dekke til og skjule puppene er en moderne måte å undertrykke kvinner på. 

Nipple covers, liksom, hva faen. 

Anonymkode: 241be...4b0

  • Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tenker det samme om deg som hisser seg så veldig opp over andres meninger. 

Anonymkode: a3d8f...9dc

DUST!!

Anonymkode: f7b3a...815

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva er det neste? Hijab? 

Sjokkert over svarene i denne tråden!

Om brystvorten synes litt gjennom er da null stress!

Anonymkode: 47e64...ac4

Jeg også, jeg er veldig sjokkert! Enkelte folk svarer i en aggressiv tone, og andre har virkelig utbroderende meninger om temaet.. 

Går forøvrig med tynne BH'er, brystvortene syns gjennom, og har egentlig ikke tenkt noe annet enn at graviditet/amming har endret form og størrelse på dem 🙈 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Helt enig. Jeg vil ikke se slik, det blir dessuten for invaderende å tvinge meg til å se. 

Anonymkode: 44b05...2fa

Bare å ha øynene et annet sted det, eller flytt til Gokk D30ACDD3-1E07-47B5-9CCC-D7F67CE386B4.gif.34d3dd03ed8f7189aca2ed23ccff05ad.gif

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

At vedkommende går uten BH, og man ser konturer av brystvortene gjennom? 

Bryr dere dere ikke om det, eller tenker dere at det er trashy?

Anonymkode: 3c65c...cca

Tenker egentlig : tusen takk for titten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

DUST!!

Anonymkode: f7b3a...815

Nettopp. 

Anonymkode: a3d8f...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Gi meg gjerne link til en komfortabel stroppløst BH 😊 jeg vil jo helst gå med, men de stroppløse BH’ene jeg har, er såpass ubehagelig at jeg heller dropper dropper overdelen jeg hadde tenkt til å bruke. Og det plager meg litt.

Jeg bruker nipplecovers en del, men under spesielt hvitt, kan også disse synes gjennom.

Ts

Anonymkode: 3c65c...cca

Noe som sitter perfekt på meg og som jeg kan synes er behagelig er det ikke sikkert at du synes er behagelig og vica versa, vi har forskjellige pupper og behov men det finnes sånn ca en million stroppløse bh'er ++ så at alle skal være like ubehagelig for deg å gå med er lite trolig. 

Bh'er finnes i så mange variasjoner nå at det skal godt jobbes å finne alle ubehagelig. Også synes jeg kanskje det er litt snodig at du selv synes en hvit/hudfargen nippel cover er værre at synes konturen av enn en brystvorte. 

LuOiOO skrev (1 time siden):

Regner med at det er første minutt av klippet nedenfor du har sett?  Takk for at du fikk meg til å søke det opp. :) Første minutt er gull! 😂

 

Jepp😅 Jeg kommer nok alltid til å være feminist på min hals men her tok han mye av nyfeminismen (og således også mye av de kommentarene i denne tråden) så til de grader på kornet og jeg lo en del av det første minutte ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

skreppamedleppa skrev (20 timer siden):

Jeg tenker at folk gjør som de vil. Men jeg kommer aldri til å gå slik. Og jeg kan synes det er rart at feminisme har ført oss hit, hvor de viktige kampsakene er #freethenipple. Så en standup sketsj på Instagram for en stund siden der en mann sa at han elsket feminisme: vi kvinner ønsket å ligge med alle uten å bli dømt for det: flott det ønsket han også. Vi kvinner ønsket å gå uten bh og gå toppløs: flott det ønsket han også... Var det feminisme eller å være fuck Boys vi ønsket oss? Og hva var forskjellen?  (Sketsjen var selvsagt spissformulert..) Også kan en selvfølgelig si at vi kvinner bør gå akkurat slik vi ønsker uten at noen bør se på oss kun som seksuelle objekter, eller at andre kvinner skal dømme oss som trashy, slutty, horete og andre minde pene utrykk.. Men vi forteller noe til andre mennesker med hva og hvordan vi kler oss! Vi kan like det eller ikke men sånn er det! Jeg ser ikke på kvinner som går uten bh som verken slutty eller trashy men det kommer aldri til å bli meg, og jeg synes det ser mindre pent ut. Og jeg forstår også hvorfor noen ikke liker at kvinner iikke har på seg bh f.eks på en arbeidsplass.  #freethenipple kommer aldri til å bli min kampsak for å si det sånn

Enig i dette. Synes også at en kvinner i den vestlige verden har en forvridd syn på hva feminisme er. Er det virkelig feminisme å gå med brystvortene synlig eller å ikke barbere seg under armene? Det er kvinner andre steder i verden som blir klådd på, voldtatt, giftet bort, utsatt for trafficking og har generelt ingen verdi i en del kulturer.  Og så har vi brystvorter og armhule-hår som vår kampsak?! Blir helt matt. 

Anonymkode: 4dd9d...2a0

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

drk3 skrev (4 timer siden):

Trenger ikke være bibelrytter for å ha moral, respekt for seg selv eller normal selvtillit

Vil ikke ha billige damer rundt i samfunnet som skal påvirke min datter

Du har gitt din datter en elendig oppdragelse, om hun ender opp som "billig", fordi kvinner går ut av huset sitt, fullstendig påkledd, men uten bh. 

At du kaller andre kvinner for billig, viser at du selv har lav selvtillit.

Anonymkode: fac0f...cd9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (1 time siden):

Bare å ha øynene et annet sted det, eller flytt til Gokk D30ACDD3-1E07-47B5-9CCC-D7F67CE386B4.gif.34d3dd03ed8f7189aca2ed23ccff05ad.gif

Hva? Er jeg synsk? Folk er så forutsigbare i uttalelser, slik som du nå. For at jeg ikke skal se slik må jeg jo unngå å møte folk da, det er ikke aktuelt. Jeg vet jeg ikke kan bestemme over folk men jeg kan helt klart mene hva jeg vil om måten de opptrer. 

Anonymkode: 44b05...2fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig i dette. Synes også at en kvinner i den vestlige verden har en forvridd syn på hva feminisme er. Er det virkelig feminisme å gå med brystvortene synlig eller å ikke barbere seg under armene? Det er kvinner andre steder i verden som blir klådd på, voldtatt, giftet bort, utsatt for trafficking og har generelt ingen verdi i en del kulturer.  Og så har vi brystvorter og armhule-hår som vår kampsak?! Blir helt matt. 

Anonymkode: 4dd9d...2a0

Holdninger og prioriteringer henger ikke på grep.

Vestlig nyfeminisme:

Feminist: Vi kjemper for likestilling. Kvinner over hele verden sliter. De blir voldtatt, objektifisert og opplever så mye urett.

Kvinne: Oi... Så fælt. Om jeg slutter meg til dere. Hva skal vi gjøre for å bedre dette?

Feminist: Vel, vi jobber primært med lokale holdningskampanjer slik at kvinner skal kunne oppføre seg like gale som de værste og mest forhatte fuckboysa - om ikke verre. Helt uten skam! :yvonne:

Kvinne: 🙄

Anonymkode: b2e22...b21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...