Gå til innhold

Hva tenker dere om når brystvortene synes gjennom klærne på damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At vedkommende går uten BH, og man ser konturer av brystvortene gjennom? 

Bryr dere dere ikke om det, eller tenker dere at det er trashy?

Anonymkode: 3c65c...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at folk gjør som de vil. Men jeg kommer aldri til å gå slik. Og jeg kan synes det er rart at feminisme har ført oss hit, hvor de viktige kampsakene er #freethenipple. Så en standup sketsj på Instagram for en stund siden der en mann sa at han elsket feminisme: vi kvinner ønsket å ligge med alle uten å bli dømt for det: flott det ønsket han også. Vi kvinner ønsket å gå uten bh og gå toppløs: flott det ønsket han også... Var det feminisme eller å være fuck Boys vi ønsket oss? Og hva var forskjellen?  (Sketsjen var selvsagt spissformulert..) Også kan en selvfølgelig si at vi kvinner bør gå akkurat slik vi ønsker uten at noen bør se på oss kun som seksuelle objekter, eller at andre kvinner skal dømme oss som trashy, slutty, horete og andre minde pene utrykk.. Men vi forteller noe til andre mennesker med hva og hvordan vi kler oss! Vi kan like det eller ikke men sånn er det! Jeg ser ikke på kvinner som går uten bh som verken slutty eller trashy men det kommer aldri til å bli meg, og jeg synes det ser mindre pent ut. Og jeg forstår også hvorfor noen ikke liker at kvinner iikke har på seg bh f.eks på en arbeidsplass.  #freethenipple kommer aldri til å bli min kampsak for å si det sånn

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går bare med sånne myke sportslignende BH-er uten spiler. Ofte synes brystvortene mine gjennom disse. Det driter jeg i!

  • Liker 15
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komfortabelt. Beundringsverdig å droppe ukomfortable, men akk så konvensjonelle plagg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme svar om du spør meg om hva jeg synes om at kvinner viser nakken sin, litt kløft, har bare legger osv:

Det bryr jeg meg veldig lite om. Synes jeg hun er tiltrekkende så kikker jeg diskret. Synes jeg ikke at hun er tiltrekkende så ignorerer jeg det.

M34

Anonymkode: aa144...b80

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri tenkt over det nok til å ha sett det. Glemmer at mine syns når jeg bruker slike bh topp saker. Er mer skamfull over selve puppene enn om brystvortene syns.

Tenker ikke at det er trashy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Hmm. Jeg tenker ikke gå uten BH for å poengtere noe (feminisme), for oppmerksomhet eller lignende. Mer av komfortable og praktiske grunner. Enkelte topper er vanskelig å finne BH som ser pen ut under. Jeg har for eksempel enda til gode å finne en komfortabel stroppløs BH, så da frister det gjerne å gå uten, i overdeler som ikke ser pene ut med vanlig BH. Men må innrømme jeg er redd for hva folk rundt meg tenker..

Ts

Anonymkode: 3c65c...cca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

At vedkommende går uten BH, og man ser konturer av brystvortene gjennom? 

Bryr dere dere ikke om det, eller tenker dere at det er trashy?

Anonymkode: 3c65c...cca

tenker at dette er billige damer som er desperat etter oppmerksomhet, man går ikke rundt med nipplene ute. Men vi lever i 2023, alt av moral og hjernekraft er ut vinduet

Anonymkode: e4f40...f2c

  • Liker 8
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

tenker at dette er billige damer som er desperat etter oppmerksomhet, man går ikke rundt med nipplene ute. Men vi lever i 2023, alt av moral og hjernekraft er ut vinduet

Anonymkode: e4f40...f2c

Jepp. de fleste mens syns det samme, tacky

ser lite proffesjonelt ut og ser ut som du selger sex. Klær du deg som en hore blir du også behandlet derreter aka null respekt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trashy og tacky, ser bare vulgært ut 

Anonymkode: 05151...4ed

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk for svar!

Hmm. Jeg tenker ikke gå uten BH for å poengtere noe (feminisme), for oppmerksomhet eller lignende. Mer av komfortable og praktiske grunner. Enkelte topper er vanskelig å finne BH som ser pen ut under. Jeg har for eksempel enda til gode å finne en komfortabel stroppløs BH, så da frister det gjerne å gå uten, i overdeler som ikke ser pene ut med vanlig BH. Men må innrømme jeg er redd for hva folk rundt meg tenker..

Ts

Anonymkode: 3c65c...cca

Stroppløse bh'er er vanskelige 😔

Forstår du syns det er litt skummelt, man føler seg kanskje litt blottlagt selv om man ikke teknisk sett er det. Tror og håper det kommer til å gå fint, mange som går uten 😊 

Men om du ender opp med å syns det er for ukomfortabelt at brystvortene synes, så kanskje nipplecovers? 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

drk3 skrev (4 minutter siden):

Jepp. de fleste mens syns det samme, tacky

ser lite proffesjonelt ut og ser ut som du selger sex. Klær du deg som en hore blir du også behandlet derreter aka null respekt

Om du ikke kan behandle folk fint fordi du ser brystvortene dems er det du som har et problem, hva i alle dager

Endret av Rosakatt
  • Liker 17
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får litt sånn ludder-vibber. Tenker vedkommende kommer fra ett belastet hjem, stakkars.

Anonymkode: 38229...471

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (7 minutter siden):

Om du ikke kan behandle folk fint fordi du ser brystvortene dems er det du som har et problem, hva i alle dager

sorry, men jeg kan ikke respektere folk som ikke respekterer seg selv

Jeg tror du godt vet at det ikke bare er jeg som driver med slik. Kvinner gjør akkurat det samme mot sine medsøstre som klær seg som skanks i offentligheten

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis folk tror at det å vise brystvorten og hashtagger #freetheniple i hjel gjør at verden behandler/ser på dem som Grace Kelly så tar de jammen feil.

#deluded&deranged

Endret av Btw
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Takk for svar!

Hmm. Jeg tenker ikke gå uten BH for å poengtere noe (feminisme), for oppmerksomhet eller lignende. Mer av komfortable og praktiske grunner. Enkelte topper er vanskelig å finne BH som ser pen ut under. Jeg har for eksempel enda til gode å finne en komfortabel stroppløs BH, så da frister det gjerne å gå uten, i overdeler som ikke ser pene ut med vanlig BH. Men må innrømme jeg er redd for hva folk rundt meg tenker..

Ts

Anonymkode: 3c65c...cca

Tror ikke du trenger å bekymre deg for hva andre tenker. Som du ser, så har de som har svart negativt i denne tråden svært forstokkede og usedvanlig dømmende meninger. Slike folk trenger man ikke å bry seg om.

Anonymkode: aa144...b80

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

drk3 skrev (9 minutter siden):

sorry, men jeg kan ikke respektere folk som ikke respekterer seg selv

Jeg tror du godt vet at det ikke bare er jeg som driver med slik. Kvinner gjør akkurat det samme mot sine medsøstre som klær seg som skanks i offentligheten

Så om noen andre er en kødd så er det greit at du også er det? Ikke sånn det funker, å være ugrei er alltid ugreit

Du er ikke frikjent fra å respektere folk fordi de jobber med sex heller. Forstår ikke hvor tankegangen ligger om at man ikke respekterer seg selv om man har sex eller har en synlig kropp, det gir ingen mening, og er jo fullstendig subjektivt ut ifra hva individet selv trives med 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, drk3 said:

sorry, men jeg kan ikke respektere folk som ikke respekterer seg selv

Jeg tror du godt vet at det ikke bare er jeg som driver med slik. Kvinner gjør akkurat det samme mot sine medsøstre som klær seg som skanks i offentligheten

Selvrespekt er viktig. ❤️Noen ganger må man bare slutshame litt for alle sitt beste. Ingen som ønsker at bestevenninen skal bli forvekslet med et ludder. 

 

Anonymkode: b2e22...b21

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...