Gå til innhold

Hva er din personlighetstype og hva synes du om kunst?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

INTP.

har laget en del kunst selv innenfor musikk og kunstverk finnes vel i alt vi har rundt oss mer eller mindre.

til og med kaffekoppen min har noen designet med et kunstnerisk formål, men vet ikke om det kan oversettes til svært estetisk tilfredstillenede min okulære sans. Jeg foretrekker koffeinet i kaffen, men det kunne jo ikke blitt konsumert uten en kopp.

 

hva kom først: koppen eller kaffen? :kaffekopp:

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

INFJ-A

Ikke interessert i kunst i det hele tatt. Prøvd å bli interessert i det, men får ingenting ut av det. Anser derimot naturen som det vakreste kunstverket, og bruker derfor tiden på å oppsøke naturen.

Anonymkode: 4b3f9...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

INTP-A, Barne- og ungdomsarbeider. Spørs hvor vidt du tolker kunstdefinisjonen? Veldig glad i film og musikk, spiller selv gitar. Når det kommer til billedkunst og den slags liker jeg det mer logiske og realistiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

INFJ, jeg liker å se på kunstutstillinger, men er ikke så flink selv - selv om jeg ønsker å være 😊 Jeg har mye for mitt indre blikk, som jeg ikke evner gå ut på et lerret feks. Men trives veldig godt i atmosfæren som er på gallerier, museumer, utstillinger etc. Jeg er veldig glad i bøker, film, musikk etc. - vil si over gjennomsnittet intr. 

Anonymkode: 634ec...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ENFJ-T

Er kunstner. 

Liker det meste innen kunst. Billedkunst, musikk, teater, dans og film.

 

Anonymkode: 72f51...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

INFP-T

Liker kunst, studerte kunst ett år. Dro på interrail til Italia og Frankrike for utelukkende å se de store kunstverkene. 
Liker veldig godt å tegne selv også.
Men livet med barn og full jobb har gjort at jeg har lagt lidenskapen til side. 
Jobber som konduktør. 

Anonymkode: 38637...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENFP

jeg er veldig kunstnerisk av meg... og liker å observere ulike kunstneriske utrykk. Skulpturer og malerier på museet er ikke det som gir meg mest 

jeg jobber som journalist og forfatter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ESFP-T underholde

hater kunst, folk må gjøre hva de vil, men lite provoserer meg mer enn det offentlige sløse penger på kunst når det er andre viktige oppgaver som ikke har penger.  

Sykepleier 

Endret av Topsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er INFP-A. Jeg liker kunst, selv om jeg ikke er bemerkelsesverdig opptatt av billedkunst . Jeg er veldig glad i kreative sysler, men tar meg alt for lite tid til dette. Jeg liker å uttrykke meg kreativt og er glad i å male, tegne, redesigne, lage ting  og generelt å sette mitt preg på ting, uansett hva jeg gjør. Jeg hadde nok heller tatt meg tid til å gjøre noe selv, enn å farte i gallerier - selv om det har hendt at jeg har oppsøkt en og annen lokal utstilling.

Jeg er langt mer tilbøyelig til å gå på konsert og har vært godt over middels opptatt av musikk hele livet. 
Har et bortkastet sangtalent som jeg la vrak på fordi jeg syntes det var viktigere å være mamma enn å prøve lykken som syngedame, selv om jeg ble rådet til å satse. ( Ble tidlig mor) 

Er barnehagelærer, men har også en utdanning som gartner. 

Anonymkode: 07e1d...1bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en FVk-28,9 personlighet på Wilson-Boseth-skalaen (5 utgave, ikke 4)

Av den grunn liker jeg noe kunst, men selvsagt ikke alt. 

Endret av Michaelhe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

INFP/INFJ (varierer hva resultatet blir). Har aldri gått aktivt inn for å være veldig opptatt av kunst, men jeg liker det og med årene har jeg blitt bevisst på at jeg har et øye for det og jeg vet godt hva jeg synes er fint og ikke, hvilke følelser det vekker i meg osv.

Anonymkode: fe252...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...