Gå til innhold

Hva er din personlighetstype og hva synes du om kunst?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

ISFJ-T

Beskrivelsen passet overraskende godt. 

Anonymkode: 0e49f...e5b

Glemte å skrive hva jeg jobber med. Jeg jobber kreativt med design i prod.selskap av animert film og reklame.

Er måtelig interessert i kunst. Oppsøker ikke museer eller gallerier, men blir med om noen drar meg med. 

Anonymkode: 0e49f...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Infpt-a

Liker kunst, men ikke all kunst

Anonymkode: d78ec...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISFP-T, journalist. Bryr meg null om kunst og skjønner ikke vitsen med det.

Anonymkode: 86eef...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

INFJ-T

Jeg er applikasjonsanalytiker. Lager noe kunst selv, og liker kunst i noe grad. 

 

Anonymkode: f3edd...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISFJ-A ISFJ-T

Kunst er så uinteressant og meningsløst som det kan få blitt.

Jobber innen industri. 

Endret av Kratt_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

INFP-A

Har helsefaglig bakgrunn, studerer noe innen humaniora for tiden. Jeg synes noe kunst er fint og noe er meningsløst i mine øyne. Da er jeg mye mer interessert i litteratur og musikk.

Anonymkode: decb9...40c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

INFJ.

Idrettspedsgog.

Generelt interessert i kunst ☺️

Endret av kløverpiken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som «djevelens advokat» så bidrar jeg med mitt resultat. Er glad i kunst i alle former.

9C645EBF-2FB7-4634-A5FD-FC2702895340.png

Anonymkode: 8c084...ecf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Som «djevelens advokat» så bidrar jeg med mitt resultat. Er glad i kunst i alle former.

9C645EBF-2FB7-4634-A5FD-FC2702895340.png

Anonymkode: 8c084...ecf

Mistet skjeen i gulvet, så syltetøy sprutet oppover veggen. Skal jeg la det forbli slik, som et impulsivt veggmaleri som symboliserer uhell og latskap? Som igjen kan bli et levende kunstverk for meg, å se hvordan mennekser møter min kunst. Vil jeg få se mitt verk fremprovosere avsky, skuffelse, fordømming i mine besøkende? 

Liker du kunsten min? 

Anonymkode: 59c2a...abf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, INTJ.

Har ikke evner til kunstnerisk utøvelse selv, men har et veldig godt blikk for hva som er kvalitet eller ikke. Og kan sanse og føle mye mening i kunst (også poesi, litteratur, musikk)

Er masterutdannet i helse, og jobber som leder. 

Anonymkode: 7ebac...405

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

INTJ-A. 

Har gått tegning/form/farge og søm.. Er interessert i og har likt alt mulig av kreativitet. Kunst er så vidt og omfattende.. jeg liker mye forskjellig. Er ganske kreativ på forskjellige måter.

Jobber ikke med noe lignende. Vet ikke hva det skulle vært for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

INFJ.

Er svært interessert i kunst, det gir meg veldig mye.

Har kunstutdanning og har jobbet som kunstner i perioder av livet. Jobber med mennesker nå fordi jeg trenger en mer stabil inntekt.

Er på utstilling minst en gang i måneden, men har så langt i livet kanskje likt 5% av all kunsten jeg har sett. Det er mye ræl der ute.

Anonymkode: c8893...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ENFJ-A, siviløkonom, jobber som økonomisjef.

Har over gjennomsnittlig interesse og beundring for kunst(nere).

Anonymkode: b8515...e60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

INTP

Jeg forstår viktigheten av kunst, men synes det er kjedelig å gå på gallerier og museer. Jeg kjeder meg ekstremt lett, og kan heller ikke sitte og se på TV uten å også drive med noe annet ved siden av. Hører på musikk, men finner ingen dyp mening i det.

Anonymkode: 15151...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/23/2023 at 12:48 PM, Magrat said:

Så pussig!😄

Jeg er også kvinne og INTJ 😊

Mulig vi med den personlighetstypen trives ekstra godt her da😅

 

Det er minst åtte av dere i tråden, så det er åpenbart noe med INTJ og Kvinneguiden ja :ler:

Anonymkode: cf83f...ee6

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ENFP.
ELSKER og bruker mye tid på kunst i form av musikk spesielt (lytte), men også bok, film og mote. Ikke spesielt interessert i bildekunst, skulptur og annet man typisk finner i museum.

Anonymkode: 7c005...56f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

ENFP.
ELSKER og bruker mye tid på kunst i form av musikk spesielt (lytte), men også bok, film og mote. Ikke spesielt interessert i bildekunst, skulptur og annet man typisk finner i museum.

Anonymkode: 7c005...56f

Og jeg jobber som visuell designer.

Anonymkode: 7c005...56f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENFP-T

Kreativt yrke (uten suksess, vanskelig bransje). Videreutdanner meg til noe helsefaglig, skal kombinere det med det kreative (ønsker å jobbe selvstendig). Kunst er viktig for meg og betyr veldig mye.

Anonymkode: c1a35...74b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENFP- T

Jeg liker vakre farger og former, vakker arkitektur og estetikk. Jeg beundrer ordkunstnere, og blir utrolig fascinert og begeistret over hvordan noen kan visualisere noe og trekke folk inn i sin tanke gjennom ord.

Jeg klarer ikke skille et godt malt bilde av en berømt kunstner fra en flink amatør, og bryr meg heller ikke. Det er godt og tiltalende å legge blikket på eller ikke. Når kunstnere/ kunstelskere prater om kunst får jeg fnatt. Det blir for svulstig for meg. (Ikke type ordkunst jeg setter pris på. 😆)

Mye beundret og dyr kunst jeg ser synes jeg er stygt og intetsigende. Jeg blir ikke nysgjerrig, bare likegyldig.

Jeg har ikke trådt innom et kunstmuseum siden jeg fikk et valg, og tror ikke det vil skje. Jeg ser imidlertid mye jeg oppfatter som vakker kunst i tradisjonell utsmykking, utforming og farger når jeg er på reise. 

Ufør nå, men jobbet som problemløser. 

Endret av Trolltunge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...