Gå til innhold

Nei, man er ikke transfobisk om man ikke vil date en trans!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du vil ha deg frabedt ja...der siver holdningen ut. Du sitter å maler på noe som ikke er sant og du bekrefter i grunn bare poenget mitt.

Anonymkode: 5d289...3cb

Men hva slags verden lever du i, egentlig? Tåler du ikke fakta, så er det faktisk du som må gå i deg selv. Selvsagt er det flest transpersoner som tar opp denne problemstillingen. Hvorfor skulle flest biologiske menn og kvinner bry seg med dette? I 90 % av videoene jeg har sett, er det transpersoner som tar det opp. Det er ikke transfobisk å påpeke fakta. Den hersketeknikken funker ikke.

Anonymkode: 823f3...8bb

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 3/22/2023 at 2:40 PM, AnonymBruker said:

Hvis du ikke klarer å riste sv deg en forventning fra en som har skrevet noe på internett, foreslår jeg du holder deg unna.

Anonymkode: d2a58...fbd

Sier man det til en transperson, derimot, så er man transfobisk. Merkelig logikk.

Anonymkode: 646eb...2b7

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er en gjeng patetiske klovner.

https://p3.no/meninger/mening/353c3111-4921-4be4-9676-9982e1e0a165

TS har tydeligvis sine intensjoner med denne tråden. Artikkelen jeg linker til er den eneste i nærmeste fortid som har blitt publisert og der er situasjonen en helt annen, merkelig nok.

De fleste transpersoner tenker ikke at det er transfobisk at folk har preferanser. Det som er transfobisk, er å opprette uttalige tråder på KG hvor de samme folka dukker opp og gjentar seg selv om igjen og om igjen om den samme dritten de lurer av seg.

 

Slapp av folkens, ingen av dere er viktige nok til at transpersoner sentrerer sin egen eksistens rundt. Pust med magen. Det går bra. Dere trenger bare masse terapi, så går det nok bra med dere etterhvert.

Anonymkode: f3c35...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dere er en gjeng patetiske klovner.

https://p3.no/meninger/mening/353c3111-4921-4be4-9676-9982e1e0a165

TS har tydeligvis sine intensjoner med denne tråden. Artikkelen jeg linker til er den eneste i nærmeste fortid som har blitt publisert og der er situasjonen en helt annen, merkelig nok.

De fleste transpersoner tenker ikke at det er transfobisk at folk har preferanser. Det som er transfobisk, er å opprette uttalige tråder på KG hvor de samme folka dukker opp og gjentar seg selv om igjen og om igjen om den samme dritten de lurer av seg.

 

Slapp av folkens, ingen av dere er viktige nok til at transpersoner sentrerer sin egen eksistens rundt. Pust med magen. Det går bra. Dere trenger bare masse terapi, så går det nok bra med dere etterhvert.

Anonymkode: f3c35...a8e

Du er i alle tråder du,

Anonymkode: ceea3...bb8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du er i alle tråder du,

Anonymkode: ceea3...bb8

Du også. Så hva er problemet ditt?

Men noen må jo svare igjen på rasismen og transfobien som dere klovner fyller KG med.

Bare denne tråden ble laget av synsing og antakelser fra ts og ts gadd ikke engang å linke til artikkelen. Så dermed ble det flere sider med klovner som aser seg opp over ingenting. Flaut.

Anonymkode: f3c35...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Flaut.

Anonymkode: f3c35...a8e

Og du fyrer deg opp og gir de akkurat det de vil ha.

Anonymkode: 646eb...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du også. Så hva er problemet ditt?

Men noen må jo svare igjen på rasismen og transfobien som dere klovner fyller KG med.

Bare denne tråden ble laget av synsing og antakelser fra ts og ts gadd ikke engang å linke til artikkelen. Så dermed ble det flere sider med klovner som aser seg opp over ingenting. Flaut.

Anonymkode: f3c35...a8e

Det må være så utrolig slitsom å være så aggressiv? Du kommer med sur stemning kronisk, sliter du med lav selvtillit?

Anonymkode: ceea3...bb8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og du fyrer deg opp og gir de akkurat det de vil ha.

Anonymkode: 646eb...2b7

Hvis ingen sier noe, så blir det sånn som det nå er i flere stater i USA. Det stopper ikke med minoritetene, når det først er i gang. Hvis minoritetene forsvinner, så forsvinner resten av oss som kunne ha sagt noe og så kan du lure på hvem som sitter igjen til slutt.

 

Anonymkode: f3c35...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det må være så utrolig slitsom å være så aggressiv? Du kommer med sur stemning kronisk, sliter du med lav selvtillit?

Anonymkode: ceea3...bb8

At du opplever det som aggressivt sier mer om deg, enn meg. Jeg fyrer tilbake mot hat. Folk får det de ber om. Jeg blir ikke sliten av det.

Jeg vil nå heller si at folk som sitter på KG i alle tråder og skal hate på uskyldige, fordi de er annerledes, har lavere selvtillit enn meg. Og du med denne taktikken du kjører nå, virker å være en smule forstyrret.

Anonymkode: f3c35...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

At du opplever det som aggressivt sier mer om deg, enn meg. Jeg fyrer tilbake mot hat. Folk får det de ber om. Jeg blir ikke sliten av det.

Jeg vil nå heller si at folk som sitter på KG i alle tråder og skal hate på uskyldige, fordi de er annerledes, har lavere selvtillit enn meg. Og du med denne taktikken du kjører nå, virker å være en smule forstyrret.

Anonymkode: f3c35...a8e

Ja du er jo full av det "gode hatet".  For en Helgen :hjerte:

  • Liker 3
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Dere er en gjeng patetiske klovner.

https://p3.no/meninger/mening/353c3111-4921-4be4-9676-9982e1e0a165

TS har tydeligvis sine intensjoner med denne tråden. Artikkelen jeg linker til er den eneste i nærmeste fortid som har blitt publisert og der er situasjonen en helt annen, merkelig nok.

De fleste transpersoner tenker ikke at det er transfobisk at folk har preferanser. Det som er transfobisk, er å opprette uttalige tråder på KG hvor de samme folka dukker opp og gjentar seg selv om igjen og om igjen om den samme dritten de lurer av seg.

 

Slapp av folkens, ingen av dere er viktige nok til at transpersoner sentrerer sin egen eksistens rundt. Pust med magen. Det går bra. Dere trenger bare masse terapi, så går det nok bra med dere etterhvert.

Anonymkode: f3c35...a8e

«Å gjenta seg selv».. Ja, hvem er det som egentlig gjør det? Så når mange - og jeg understreker mange, ikke alle - transpersoner sier sin mening på nett, skal alle andre bare pent nikke. Men når vi faktisk ikke er enige i det som står skrevet, og tar det opp, så blir vi kalt «transfob», trenger «terapi» og skal knebles. Hm.. dette minner meg om noe.. hmm, kommer ikke helt på uttrykket.. host.. diktatur.. host. 
Tror du kan se deg selv i speilet og få øye på den patetiske klovnen du hevder vi andre er 🤡

Anonymkode: 823f3...8bb

  • Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Man kan fortsatt slippe cis. Det heter biologisk kvinne.

Anonymkode: 3c920...675

Nettopp. En transekvinne kommer aldri til å bli noe annet enn en biologisk mann med fake dametiss.

Anonymkode: 67615...560

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I verste fall går de på en smell og møter på noen som er virkelig transfobiske, og det ender med vold om de plutselig får en pikk i fleisen når de åpner en smekk. Det er ikke en helt ubetydelig mengde transer som har blitt drept fordi de ikke har sagt ifra og det har kommet brått på den det gjelder når de f. eks. skal til sengs.

Anonymkode: bbcce...312

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis ingen sier noe, så blir det sånn som det nå er i flere stater i USA. Det stopper ikke med minoritetene, når det først er i gang. Hvis minoritetene forsvinner, så forsvinner resten av oss som kunne ha sagt noe og så kan du lure på hvem som sitter igjen til slutt.

 

Anonymkode: f3c35...a8e

Men hvorfor forsvinner ikke navere når man snakker om de? Eller overvektige? Eller innvandrere? Eller religiøse? 

Det mange forsøker å gjøre er å shame det å debattere et tema. Man ønsker å stilne alle røster som man ikke liker. Det er like lite ok.

Anonymkode: 646eb...2b7

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terrameta

Er dette egentlig en reell problemstilling? Om man drar på date og det viser seg at personen er trans, så er det bare å la være å dra på en ny date da vel. Det er da akkurat det samme som å dra på date med noen som ikke er trans. Men jeg tror det er mange som er redde for at de faktisk KAN bli tiltrukket av noen som er trans. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terrameta
On 3/22/2023 at 1:22 PM, AnonymBruker said:

Nettopp. Da jeg datet, forventet jeg at mannen jeg prøvde å utvikle et forhold med, hadde "riktig" kjønnsorgan for hans eget kjønn, og kjønnsorgan som faktisk fungerer. Jeg hadde blitt svært så misfornøyd hvis jeg plutselig under avkledningen oppdaget at mannen hadde vagina eller en kunstig penis av hudfolder fra kjønnsleppene. Jeg ønsker velfungerende sexliv, og det innebærer velfungerende kjønnsorgan som er riktig for det kjønnet jeg tiltrekkes av. 

Anonymkode: 3c920...675

Så da spør du om han eventuelt har mikropenis først også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Terrameta skrev (4 minutter siden):

Så da spør du om han eventuelt har mikropenis først også?

hehehehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terrameta
On 3/22/2023 at 4:43 PM, AnonymBruker said:

Men hvorfor, ts, føler du for å bestemme deg for om du vil date noen før du har møtt dem? :klo:

Jeg har, til nå i livet, ikke møtt en eneste kvinne jeg kunne tenkt meg å date. Gjør det at jeg tenker det dermed logisk følger at det finnes absolutt ingen kvinner blant kloden mange milliarder mennesker type kvinne jeg ikke ville datet? Nei. Det ville jo vært en helt latterlig feilslutning. Fordi jeg kunne dratt den samme slutningen om menn. 99,9% av menn jeg møter (det er trolig et lavt tall, trolig er sannheten mer type 99,999999% av den mannlige befolkning) er like uinteressante for meg å date. På det grunnlaget kunne jeg sagt (feilaktig) at jeg kun liker kvinner.

Jeg har møtt en hel mengde menn som jeg ville vraket uten betenkeligheter i valget mellom dem og en sexy kvinne. Det finnes, kort sagt, veldig mange mennesker i verden man heller ville gått i kloster enn å tilbringe tid med. 

Så dette om å bestemme seg for å ikke date et menneske fordi det tilhører en gruppe er betenkelig. Det er som å si «jeg kunne aldri datet en med rødt hår». Du skal absolutt få lov til å reservere deg mot voldsepisoder, folk som voldtar, rasister, nazister og annet av tilsvarende type. Men å si «jeg kommer aldri til å date noen som ikke er en cic kvinne eller mann blir litt som å si «jeg dater ikke folk med briller». Vi sier det når vi er 17. så vokser vi det av oss fordi vi innser at folk er folk. Hyggelige folk er verdt vår tid, uhyggelige ikke. 

 

Anonymkode: 33f94...937

Det er spesielt noe ved de som hever at de "tenner ikke på..." som tyder på at de egentlig er litt redde for å faktisk bli tiltrukket av en person de selv anser som ikke riktig kjønn. Det var jo en sesong av ungkarskvinnen for mange år tilbake, der alle mennene absolutt var tiltrukket av, og flere forelsket seg i, kvinnen som det til slutt ble avslørt var trans. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terrameta
14 hours ago, Ænema said:

enig. jeg diskuterer aldri med noen som bruker begrepet cis. det vitner om mangel på respekt for meg som kvinne. da utgår min interesse ang alt de ytrer

Eh, det betyr jo bare at du identifiserer deg med det kjønnet du ble født som. Det er jo helt nøytralt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terrameta
14 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, jeg er heller verken trans eller cis. Jeg synes bare det er rart å gå rundt å innbille seg at enhver transperson ville ha datet deg.

Anonymkode: 929fe...462

Men du er jo cis, på samme måte som du er (antar jeg) heterofil. Cis er ikke et kjønn, det betyr bare at du identifiserer deg som det kjønnet du ble født som

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...