Jullan Skrevet 1. februar 2006 #101 Del Skrevet 1. februar 2006 Åhhh! Så godt å høre at alt var bra! Er det ikke sprøtt at det er en liten, nesten helt ferdig baby der inne allerede? Kjipt med alt rotet,da.... Hva ble terminen forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 1. februar 2006 #102 Del Skrevet 1. februar 2006 Tusen takk for koselig hilsen i min nye dagbok! Såfantastisk med UL, bra at alt gikk godt etter mye venting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. februar 2006 #103 Del Skrevet 1. februar 2006 Så bra at UL ble en god opplevelse, til tross for litt rot i starten. Det er helt fantastisk å se babyen sin på UL. Tenk at det er et lite menneske der inne. Og snart er du halvveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 1. februar 2006 #104 Del Skrevet 1. februar 2006 Så flott at alt var bra med den lille inni magen :-D UL er egentlig en ganske magisk opplevelse. Jeg husker med Storesøster. Jeg hadde ennå ikke kjent liv inni der da vi dro på ordinær UL. Så det var helt pussig å se et sprell levende lite menneske inni der, som turna og ordna bare veldig. Merkelige greier. Ah, blir nesten litt "bansjuk" igjen. Men bare nesten Håper forkjølelsen gir seg snart. Kos deg med magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 1. februar 2006 #105 Del Skrevet 1. februar 2006 Så utrolig kjedelig med den feilen til å begynne med! Men det var virkelig godt at dere fikk kommet inn til slutt - og så så bra at alt så ut til å stå bra til med det lille underet inni magen! Det er jo en helt utadæsjælåpplevelse, å ligge der og stirre på skjermen og vite at det som skjer der, skjer NÅ, inne i din mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. februar 2006 #106 Del Skrevet 2. februar 2006 Godt de fikk ordnet opp i rotet sitt, så dere fikk sett babyen likevel og så at alt sto bra til. Er jo ikke sikkert h*n er sjenert, kanskje h*n bare liker å overraske... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 2. februar 2006 #107 Del Skrevet 2. februar 2006 Flott at alt står bra til! Synd dere ikke kunne se hva det var. Tror jeg blir litt skuffa hvis jeg ikke får vite det! Dessuten tipper jeg, hvis barnet ligner noe som helst på min familie, at den viser frem alt! Skal på UL i morgen. Når ble endelig dato for deg? Når det gjelder nese/forkjølelse så har jeg hatt det siden jul. Har venninner som (og jada, vi kan lese på pakken) har brukt otrivin halvparten av svangerskapet. Jeg bruker otrivin nå, men bruker barnevarianten om dagen og kompletterer med saltvann. Men puste må jeg, og jeg blir kvalm når jeg er tett i nesa. Tror det er en veldig vanlig "komplikasjon" hos gravide. Så regn med at det kan vedvare, G. Lykke til videre! Åssen er formen ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #108 Del Skrevet 2. februar 2006 Så mange hyggelige hilsner! Formen ellers er så som så... Øynene renner og hodepinen er der hele tiden sånn i bakgrunnen. Tror jeg må ta en paracet når jeg legger meg nå. Humøret er heller ikke bra for tiden, praktikanten fra høgskolen som har vært hos meg på jobb i fem uker slutter i dag, så fra i morgen er biblioteket igjen kun bemannet halve dager. Og det er fortsatt mye kurs om møter utover + legetimer etc. så jeg blir en del vekk. Vanvittig frustrerende at jeg ikke får vikar, det hoper seg jo opp store hauger med arbeid nå. Har seriøst vurdert å la alt av regninger ligge, kanskje de gjør noe hvis det blir masse purregebyr etter hvert? Termin ble flyttet til 8. juli, så i følge jormor på sykehuset er jeg 18 uker i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 2. februar 2006 #109 Del Skrevet 2. februar 2006 Oh.. Vet om bibliotekar som søker jobb Så fint at alt gikk bra på UL til slutt! For en deilig følelse det må være å vite at alt er fint med den lille! God bedring, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #110 Del Skrevet 2. februar 2006 Vel, jeg trenger en vikar fra mai jeg Nå har jeg vært på Lidl og kjøpt is og laget appelsinmilkshake. Nammi-nam! Men det ble tomt farlig fort, lurer på om jeg må lage noe mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. februar 2006 #111 Del Skrevet 2. februar 2006 Åhhh.... milkshake.... Så moro at det gikk bra på UL. Det er en stor opplevelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 2. februar 2006 #112 Del Skrevet 2. februar 2006 Så artig å lese om UL Må være en fantastisk opplevelse, gleder meg til det blir min tur Milkshake.. NAM NAM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #113 Del Skrevet 2. februar 2006 Milkshake var stas ja, tror det er minst fire år siden sist...!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 3. februar 2006 #114 Del Skrevet 3. februar 2006 Appelsinmilkshake? FORTELL! Hørtes ut som noe jeg kan kose meg med i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #115 Del Skrevet 3. februar 2006 Oppskrift: En haug med iskuler, og så en appelsin. Blandes i blender. Godt tips: Start med isen, og ta i en halv appelsin først og så en kvart om gangen. Blir ikke så bra hvis det blir for mye appelsin... hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2006 #116 Del Skrevet 4. februar 2006 God bedring fra en sjiraff til en annen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 4. februar 2006 Forfatter #117 Del Skrevet 4. februar 2006 Takk! Orka ikke bare sitte hjemme i dag, så vi tok en tur til Thon-senteret i Töcksfors for å se på barnevogner. Babyproffsen-butikken der var veldig bra, mye bedre enn den på Nordby, men senteret ellers var elending. Og formen min var elendig, så det ble kun barnevogner vi tittet på. Tror vi delvis bestemte oss for en Brio Duovogn. Kunne få en 2005 modell til 3200, men den hadde så triste farger så vi går nok for en 2006 selv om de er litt dyrere. Hvis vi ikke finner en -05 et annet sted da, eller en brukt eller noe helt annet... Babyen hopper og spreller rundt inne i magen, jeg blir så glad hver gang jeg kjenner det! Lurer på hvor lenge det går før man kan kjenne utenpå magen også jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 5. februar 2006 #118 Del Skrevet 5. februar 2006 Heisann Grooo :icon_razz: Så kjedelig at formen er så elendig. Håper inderlig at det gir seg om ikke så altfor lenge. Ikke noe morsomt å hangle, nei. Er det ikke gøy å se på babyutstyr? Ah, jeg husker jeg storkosa meg med det. Eller, jeg skjønner jo at det ikke er det morsomste i verden når formen er dårlig da. Men du skjønner hva jeg mener. Ha fortsatt god helg, og god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #119 Del Skrevet 5. februar 2006 Var fantastisk å se på barnevogner og alt det der i går, vi starta i den butikken fordi vi jo viste at formen ikke ville holde så lenge. Brukte litt av kvelden i går til å google og søke på finn.no etc. etter barnevogner og annet utstyr, for å få litt bedre oversikt. Vet ikke om jeg ble så veldig mye mer klok, menmen...hehe... I dag føles formen ganske bra faktisk, så nå skal jeg ta fram symaskinen for første gang på over to måneder! Akkurat nå synes jeg det er innmari dumt at jeg ikke vet om det er en en liten gutt eller ei lita jente som romsterer rundt der inne og tuller sånn md meg, har jo så lyst til å sy noe til babyen i "rett farge"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. februar 2006 #120 Del Skrevet 5. februar 2006 Hei, så bra at du føler deg bedre i dag. Du får sy noe i en nøytral farge, etter min mening er det bare å unngå rosa og lysblå. Ha en kjempe fin søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå