Gå til innhold

Oskar Westerlin


Havnefogden

Anbefalte innlegg

Carabilla skrev (6 minutter siden):

Han har med en hel kartong underberg shot, som du forøvrig ser i bilde jeg har lagt ut.

Nei, det er motbydelig at en voksen mann har med seg en tenåring på fylletur.

Og hvor ser du at han skjenker henne full på Underberg'ern?

Fylleturene med gutta er ikke det samme som denne hytteturen de reiser på kjærestetur på.

Hun er ingen tenåring når hun er over 19 år. Skjerp deg! 

Det er liten vits for meg å diskutere med deg for du har bestemt deg for å halshugge han for alt han gjør uansett. 

Endret av Ugresset
La til
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ugresset skrev (11 minutter siden):

Og hvor ser du at han skjenker henne full på Underberg'ern?

Fylleturene med gutta er ikke det samme som denne hytteturen de reiser på kjærestetur på.

Hun er ingen tenåring når hun er over 19 år. Skjerp deg! 

Det er liten vits for meg å diskutere med deg for du har bestemt deg for å halshugge han for alt han gjør uansett. 

🤣🤣🤣er man ikke tenåring når man akkurat har fylt 19 år i juni??? Man er tenåring fra man er treTEN til niTEN...TEN=tenåring  og man er tenåring til man fyller 20.

Forøvrig like uinteressant å diskutere med deg, som tydeligvis sluker alt Oskar sier som sannhet.

Som f.eks at hytta tilhører en venn av faren....

Endret av Carabilla
  • Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (1 minutt siden):

🤣🤣🤣er man ikke tenåring når man akkurat har fylt 19 år i juni??? Man er tenåring fra man er treTEN til niTEN...TEN=tenåring  og man er tenåring til man fyller 20.

Må si du er god på å argumentere.. 🙄

La jenta finne seg en på 20. Det vil nok gjøre underverker for henne, tror du ikke. 26 et trossalt pe**filt gammelt for henne. Makan.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugresset skrev (Akkurat nå):

Må si du er god på å argumentere.. 🙄

La jenta finne seg en på 20. Det vil nok gjøre underverker for henne, tror du ikke. 26 et trossalt pe**filt gammelt for henne. Makan.

Smak og behag...

Det er faktisk et relativt stort sprik i å være 19 og 26 år.

Hun er heldigvis ikke min datter.

  • Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (8 minutter siden):

🤣🤣🤣er man ikke tenåring når man akkurat har fylt 19 år i juni??? Man er tenåring fra man er treTEN til niTEN...TEN=tenåring  og man er tenåring til man fyller 20.

Du vet vel at man blir ansett som voksen etter fylte 18 år i Norge?

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (1 minutt siden):

Smak og behag...

Hun er heldigvis ikke min datter.

Det tror jeg hun og mange andre er meget glad for.

Smak og behag...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Ugresset said:

Du vet vel at man blir ansett som voksen etter fylte 18 år i Norge?

Man er myndig etter 18 og man er fortsatt tenåring til man er 20

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie Strays forrige kjæreste var jo 37 år, den amerikanske partyfikseren, Oscar er jo bare barnet i forhold 😅

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (19 timer siden):

De to sitter alene på pappa Spetalens multimillion hytte på Storefjell, søler, griser, drikker seg dritings og sender ut snap til alle unge der ute som ser opp til dem.

Oskar er en voksen mann (snart 26) som oppfører seg som en fjortiss.

Sofie er vel så vidt fylt 18 år og Oskar sjenker henne full på sprit....hun er ikke gammel nok til å drikke sprit,men godeste Oskar har tydeligvis ingen sperrer der 

Hadde aldri lånt bort hytta mi til den grisen der som i tillegg hadde utnyttet barnet mitt.

Ja han Øystein (far selv) er sikkert jævlig inprignert over svigersønnen sin, så klart dem sitter i Bygdøy og følger litt med på tlf sine, enig med deg... Kan umulig væra særlig hyggelig å komme tilbake på hytta når den grisen har vært der før.Faen, den dusten Oskar virker som en som ikke viser noe respekt for andres eiendom,tar seg til rette som om han eide det selv... En motbydelig guttvalp har han blitt,har nok gått litt til hue på han at han er litt Famous.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torvald Hansen skrev (12 minutter siden):

Ja han Øystein (far selv) er sikkert jævlig inprignert over svigersønnen sin, så klart dem sitter i Bygdøy og følger litt med på tlf sine, enig med deg... Kan umulig væra særlig hyggelig å komme tilbake på hytta når den grisen har vært der før.Faen, den dusten Oskar virker som en som ikke viser noe respekt for andres eiendom,tar seg til rette som om han eide det selv... En motbydelig guttvalp har han blitt,har nok gått litt til hue på han at han er litt Famous.

 Inprignert? At det var? Impregnert? Man impregnerer ikke svigersønner.

Imponert? 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugresset skrev (5 minutter siden):

 Inprignert? At det var? Impregnert? Man impregnerer ikke svigersønner.

Imponert? 

Pleier å si impregnert istedet for Imponert, bare ett ordtak da serru.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Oscar er veldig morsom, og jeg liker å se hans meninger om mat fordi der er han god! Jeg ler meg skakk av fyren😂

Men jeg synes mye av fylla-snappene hans er teite og barnslige, og ikke minst «venne hans» som dilter etter å prøver å bli helt lik han. På mange måter virker det som om han er veldig hypp på å bli kjendis og det skinner litt gjennom.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torvald Hansen skrev (23 timer siden):

Oskar er bare en forvokst guttunge, og Sophie er dum som ett brød, dem kler faktisk hverandre.... Dem er overhodet ikke noe bra forbilder blandt dagens ungdommer PUNKTUM

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La nå gutten får være i fred. Han er jo nettopp konfirmert å prøver å finne seg selv. Det tar noen år så blir han voksen en dag. 
 

Usikre menn er det mange av og han er en av disse

Endret av SnartMammaLykke
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (12 timer siden):

Bare tull, det er Spetalen sin hytte.

Hun har lagt ut masse snap og bilder på Instagram av denne hytta mange ganger.

Hvorfor juge om det???

Det er forøvrig Norefjells dyreste hytte ( 44 millioner)

Og for oss som også har hytte i Norefjell så vet vi godt hvilken hytte dette er...

Screenshot_20231107_105747_Instagram.jpg

Screenshot_20231107_112300_Snapchat.jpg

Du har helt rett, det er hytta til Øystein Spetalen dem er på, jeg kjenner det igjen... Jeg var faktisk med å la gulvet på kjøkkenet og på det ene badet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chupacabra skrev (På 6.11.2023 den 17.43):

Tipper han river seg i håret over at dattera har blitt bag holder.

Dette var dårlig deal.

Sophie ler av alt Oskar sier og gjør, synes nok at detta er jævlig artig... Pga av at hu har aldri opplevd sånne apekatter/klovner på nært hold. Trur han Spetalen sjøl ikke er så begeistra for hyttebesøket.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oskar minner meg litt om en norsk Pete Davidson.

Sophie er tynn, pen og rik, har alt hun trenger egentlig. Hun higer nok etter større kjendis status mest av alt, spesielt i utlandet. Mye vil ha mer. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte sjekke…..og det er nesten trist å se hvor usikker og umoden vedkommende er….😬 Tydelig å se forskjell på hvem som er vant til en viss livsstil og hvem som ikke klarer verken å håndterte eller oppføre seg😉 Og så overrasket over at en bil kommer seg fram på godt snøføre, tro om noen aldri har vært utenfor asfaltgryten før😂😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anno19 skrev (48 minutter siden):

Måtte sjekke…..og det er nesten trist å se hvor usikker og umoden vedkommende er….😬 Tydelig å se forskjell på hvem som er vant til en viss livsstil og hvem som ikke klarer verken å håndterte eller oppføre seg😉 Og så overrasket over at en bil kommer seg fram på godt snøføre, tro om noen aldri har vært utenfor asfaltgryten før😂😂

Han prøver litt for hardt å ikke "dø"av begeistring over å få være med i eliten, få en smakebit av den vanvittig luksusen og later som om dette er normalt for han...

Det skinner veldig gjennom hvor usikker han er og hvor stas han syntes det er å få boltre seg i hytta til milliardæren Spetalen...

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...