Gå til innhold

Oskar Westerlin


Havnefogden

Anbefalte innlegg

Jeg har faktisk litt sansen for fyren jeg :)

Følger med og selvsagt ikke alt som er relevant for meg, men syns han er flink til å skap content, skjer jo noe hele tiden. Nå er han på hyttetur med Spetalen. Ser ut som de er alene så da MÅ det vel bli bekreftet at det er et par?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 10/28/2023 at 3:26 AM, Carabilla said:

Han kapret unge Stray Spetalen, dermed har han klatret høyt på den sosiale stigen som gir han mer innflytelse. 

Lurer på hva faren tenker om datteren valg av partner?

 

Tipper han river seg i håret over at dattera har blitt bag holder.

Dette var dårlig deal.

Endret av Chupacabra
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chupacabra skrev (7 minutter siden):

Tipper han river seg i håret over at dattera har blitt bag holder.

Dette var dårlig deal.

Ja, jeg hadde rivd av meg håret selv jeg om min datter kom hjem med Oskar Westerlin.

Tenk deg de familiemiddagene hvor han sitter å slavser og griser med maten, sitter å shotter ned alt han kommer over, raper, fiser og har buser i nesa hele tiden.

Topp det med familiemiddagen med den harry faren som oppfører seg helt likt👍

Svigermors drøm.

  • Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Carabilla said:

Ja, jeg hadde rivd av meg håret selv jeg om min datter kom hjem med Oskar Westerlin.

Tenk deg de familiemiddagene hvor han sitter å slavser og griser med maten, sitter å shotter ned alt han kommer over, raper, fiser og har buser i nesa hele tiden.

Topp det med familiemiddagen med den harry faren som oppfører seg helt likt👍

Svigermors drøm.

Du ser ikke forskjellen mellom TV-personlighet og den virkelige personen?

Selv er det ting med hans TV-personlighet som irriterer meg, spesielt dette med å prate så mye engelsk. Noe som er med på å utvanne språket. Men utover det så virker han som en fin fyr, man må bare se forbi bravadoet på skjermen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (12 minutter siden):

Du ser ikke forskjellen mellom TV-personlighet og den virkelige personen?

Selv er det ting med hans TV-personlighet som irriterer meg, spesielt dette med å prate så mye engelsk. Noe som er med på å utvanne språket. Men utover det så virker han som en fin fyr, man må bare se forbi bravadoet på skjermen.

Ingen kan spille skuespill 24/7 ...ikke få meg til å tro at han er totalt en annen person privat.

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Carabilla said:

Ingen kan spille skuespill 24/7 ...ikke få meg til å tro at han er totalt en annen person privat.

 

It's called acting :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (3 minutter siden):

It's called acting :) 

Jeg snakker norsk jeg og på norsk heter det skuespiller. 

Han sender jo ut snap 24/7 og da må han jo leve livet sitt som et skuespill da... veldig merkelig. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Carabilla said:

Jeg snakker norsk jeg og på norsk heter det skuespiller. 

Han sender jo ut snap 24/7 og da må han jo leve livet sitt som et skuespill da... veldig merkelig. 

Jeg følger ham ikke på snap 24/7. Kanskje er han et fælt menneske 24/7. Eller kanskje har han en TV-persona. Eller kanskje har du og jeg ulik oppfatning om hva som er et ok menneske. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oskar er bare en forvokst guttunge, og Sophie er dum som ett brød, dem kler faktisk hverandre.... Dem er overhodet ikke noe bra forbilder blandt dagens ungdommer PUNKTUM

  • Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torvald Hansen skrev (2 timer siden):

Oskar er bare en forvokst guttunge, og Sophie er dum som ett brød, dem kler faktisk hverandre.... Dem er overhodet ikke noe bra forbilder blandt dagens ungdommer PUNKTUM

De to sitter alene på pappa Spetalens multimillion hytte på Storefjell, søler, griser, drikker seg dritings og sender ut snap til alle unge der ute som ser opp til dem.

Oskar er en voksen mann (snart 26) som oppfører seg som en fjortiss.

Sofie er vel så vidt fylt 18 år og Oskar sjenker henne full på sprit....hun er ikke gammel nok til å drikke sprit,men godeste Oskar har tydeligvis ingen sperrer der 

Hadde aldri lånt bort hytta mi til den grisen der som i tillegg hadde utnyttet barnet mitt.

Endret av Carabilla
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (6 timer siden):

De to sitter alene på pappa Spetalens multimillion hytte på Storefjell, søler, griser, drikker seg dritings og sender ut snap til alle unge der ute som ser opp til dem.

Oskar er en voksen mann (snart 26) som oppfører seg som en fjortiss.

Sofie er vel så vidt fylt 18 år og Oskar sjenker henne full på sprit....hun er ikke gammel nok til å drikke sprit,men godeste Oskar har tydeligvis ingen sperrer der 

Hadde aldri lånt bort hytta mi til den grisen der som i tillegg hadde utnyttet barnet mitt.

Hytta er en kompis av faren hans sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina 2 skrev (1 time siden):

Hytta er en kompis av faren hans sin. 

Nei det er det ikke.

Sofie har tatt mange bilder av familiehytta til faren sin på Instagram.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Carabilla skrev (6 minutter siden):

Nei det er det ikke.

Sofie har tatt mange bilder av familiehytta til faren sin på Instagram.

 

Nei, det er det ikke. 

Oskar svarer på story at det er en kompis av faren sin hytte. Jeg tror han vet bedre enn deg hvem som eier hytta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (7 timer siden):

De to sitter alene på pappa Spetalens multimillion hytte på Storefjell, søler, griser, drikker seg dritings og sender ut snap til alle unge der ute som ser opp til dem.

Sofie er vel så vidt fylt 18 år og Oskar sjenker henne full på sprit....hun er ikke gammel nok til å drikke sprit,men godeste Oskar har tydeligvis ingen sperrer der 

Han skjenker henne ikke akkurat på sprit... De sitter på hytta, spillet sjakk, drikker gløgg og han lager biff med tilbehør til henne til middag, og de drikker rødvin til.

Skal si du smører godt på... 

Endret av Ugresset
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Refreng
16 hours ago, Tabris said:

Du ser ikke forskjellen mellom TV-personlighet og den virkelige personen?

Selv er det ting med hans TV-personlighet som irriterer meg, spesielt dette med å prate så mye engelsk. Noe som er med på å utvanne språket. Men utover det så virker han som en fin fyr, man må bare se forbi bravadoet på skjermen.

Det er nok omvendt. På privaten holder han seg selv i skinnet og viser en mer balansert personlighet. På skjerm og i underholdning kommer hans virkelige sider bedre frem

Jeg syntes det er veldig interessant hvordan mange ikke klarer gjenkjenne mennesker med dårlige verdier og holdninger. Mange tror han faktisk er en bra fyr på innsiden. Men det forklarer jo hvorfor så mange mennesker havner i forhold med partnere som misbruker dem. De tror at personen er en god fyr eller snill dame. Det skal ikke mye til før mennesker blir sjarmert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ugresset skrev (53 minutter siden):

Nei, det er det ikke. 

Oskar svarer på story at det er en kompis av faren sin hytte. Jeg tror han vet bedre enn deg hvem som eier hytta.

Bare tull, det er Spetalen sin hytte.

Hun har lagt ut masse snap og bilder på Instagram av denne hytta mange ganger.

Hvorfor juge om det???

Det er forøvrig Norefjells dyreste hytte ( 44 millioner)

Og for oss som også har hytte i Norefjell så vet vi godt hvilken hytte dette er...

Screenshot_20231107_105747_Instagram.jpg

Screenshot_20231107_112300_Snapchat.jpg

Endret av Carabilla
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugresset skrev (16 minutter siden):

Han skjenker henne ikke akkurat på sprit... De sitter på hytta, spillet sjakk, drikker gløgg og han lager biff med tilbehør til henne til middag, og de drikker rødvin til.

Skal si du smører godt på... 

Åhh gjør jeg det?

Hvem var så fortvila over at polet var stengt at han ville betale privatpersoner for å komme på hytta med sprit?

Han er 26 år gammel og har med seg ei på 18 år.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (16 minutter siden):

Åhh gjør jeg det?

Hvem var så fortvila over at polet var stengt at han ville betale privatpersoner for å komme på hytta med sprit?

Han er 26 år gammel og har med seg ei på 18 år.

Hun er 19.

Det er ikke poenget. Vis heller screenshots hvor han skjenker henne på sprit, som du skriver at han gjør. 

At han prøvde å få tak i sprit er ikke det samme som at han gjorde det, og skjenket henne..

Jeg er ikke enig i alt han gjør, men han skal ikke ha på seg at han sitter på hytta og skjenker henne på sprit når de i realiteten sitter og drikker gløgg og rødvin til maten. Hun er for øvrig gammel nok til å drikke seg bedugget på rødvin, hvis hun ønsker det. 

At han er noen år eldre enn henne synes jeg blir for dumt å argumentere med. Hun er voksen og kan velge hvem hun vil være sammen med selv.  

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugresset skrev (3 minutter siden):

Hun er 19.

Det er ikke poenget. Vis heller screenshots hvor han skjenker henne på sprit, som du skriver at han gjør. 

At han prøvde å få tak i sprit er ikke det samme som at han gjorde det, og skjenket henne..

Jeg er ikke enig i alt han gjør, men han skal ikke ha på seg at han sitter på hytta og skjenker henne på sprit når de i realiteten sitter og drikker gløgg og rødvin til maten. Hun er for øvrig gammel nok til å drikke seg bedugget på rødvin, hvis hun ønsker det. 

At han er noen år eldre enn henne synes jeg blir for dumt å argumentere med. Hun er voksen og kan velge hvem hun vil være sammen med selv.  

Han har med en hel kartong underberg shot, som du forøvrig ser i bilde jeg har lagt ut.

Nei, det er motbydelig at en voksen mann har med seg en tenåring på fylletur.

Endret av Carabilla
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...