Gå til innhold

Oskar Westerlin

Havnefogden

Anbefalte innlegg

Sweet Caroline skrev (1 time siden):

Når fant du ut at "gutta" var mine barn, forresten? 

Driter i hvem sine barn du snakker om, om OW må lære unger å smøre seg med solkrem har foreldra svikta...

Lære barn å lage mat??? Fyren er så griste i matlaging at man risikerer å bli dauklein av det.

Klarer ikke se en eneste positiv ting han bidrar med til barn og unge annet enn rølpete og bedriten oppførsel. 

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

In absentia skrev (12 minutter siden):

Det er ingen som roper på «staten» her.

Jeg stiller spørsmålstegn ved TV2 som eier managementbyrået hans, samt alle bedriftene som sponser innholdet hans. 

Vi forbrukere kan ta ansvar ved å aktivt boikotte alle bedrifter som sponser ham, og å nekte barna å bruke penger på ham.

Har sendt inn en saklig mail til manageren hans og ikke fått svar...de tenker kun kroner inn og gir blaffen i hvilket innhold som sendes ut.

T.o.m Snorre som nesten er hakke værre enn Oskar ble litt satt ut over hvor unge fans de egentlig har....han ble intervjuet i forbindelse med Logan Paul var i Norge og ble satt ut over hvor unge fansen var som ville ta bilder med han og Oskar.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

In absentia skrev (2 timer siden):

Vi forbrukere kan ta ansvar ved å aktivt boikotte alle bedrifter som sponser ham, og å nekte barna å bruke penger på ham.

Det er akkurat hva jeg sier. Foreldre må ta ansvar overfor egne barn. 

(Jeg er usikker, men mener det er Schibsted/VG som eier managementet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han slår meg som en litt sånn småklein ripoff av de Logan brødrene fra YouTube. Uten at jeg har fulgt noe særlig med på hva han driver med så irriterer trynet hans meg hver gang jeg ser det på nett osv.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (3 timer siden):

Driter i hvem sine barn du snakker om, om OW må lære unger å smøre seg med solkrem har foreldra svikta...

Lære barn å lage mat??? Fyren er så griste i matlaging at man risikerer å bli dauklein av det.

Klarer ikke se en eneste positiv ting han bidrar med til barn og unge annet enn rølpete og bedriten oppførsel. 

Det var da voldsomt til aggresjon da, stått opp med feil bein i dag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ost skrev (3 timer siden):

Han slår meg som en litt sånn småklein ripoff av de Logan brødrene fra YouTube. Uten at jeg har fulgt noe særlig med på hva han driver med så irriterer trynet hans meg hver gang jeg ser det på nett osv.

Jepp. Og det blir desto kleinere når man vet at publikum er en gjeng 12-åringer. Logan Paul er forresten klein i utgangspunktet, så å være en enda dårligere versjon er jo direkte patetisk. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Carabilla skrev (8 timer siden):

Om Oskar Westerlin må lære barna dine å bruke solkrem, lage mat, trene og ha gode søvnrytme så har mye skurret i oppdragelsen , sorry!

Dette er Basic kunnskap man lærer barna i barnehagen. 

Hehe. Det å være mottakelig er ikke alle unge menn. Barna dine lærte trening og døgnrytme i barnehagen? Klovn.

Endret av totti_1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (1 time siden):

Hehe. Det å være mottakelig er ikke alle unge menn. Barna dine lærte trening og døgnrytme i barnehagen? Klovn.

God døgnrytme handler om gode rutiner, balanse mellom hvile og aktivitet...dette er noe barbehageunger lærer ja...

Legge seg og stå opp omtrent på samme tid, godt kosthold,  og fysisk aktivitet hver dag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ibiza og alt det fine på øya de går glipp av fordi det bare skal være fyll 🫣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har valgt å ikke få barn av mange grunner, men én av de er at jeg ikke klarer tanken på å se det kjæreste jeg har, vokse opp i denne verdenen vi lever i nå. Da tenker jeg blant annet på alt presset barna får gjennom sosiale medier fra altfor tidlig alder.

Med det sagt, at jeg har ikke egne barn å følge opp, så synes jeg det er underholdende å følge Oskar. Han lever i en totalt annerledes verden enn meg og det er rett og slett et litt "hjernedødt" avbrekk for meg å følge med på. Jeg følger også andre influensere, og de er definitivt ikke noe mindre farlig "forbilde" enn Oskar for lettpåvirkelige barn/tenåringer. 

Vel, jeg ville bare dele noen tanker, ganske motsatte av de som allerede ligger ute her. 

Ha en fin lørdag :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Westerlin har både positive og negative sider og jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg synes han er et positivt tilskudd til influencer-verdenen eller ikke. Etter å ha sett stories fra Ibiza så må jeg si at jeg synes han er hakket mer ansvarlig enn faren sin, og det sier endel...

Det positive med OW er at han han faktisk skaper endel innhold, og ikke kun "deilig meg i dyr mote" selfies ,og hva jeg spiste/trente/kledde meg i i dag, som kvinnelige influencere gjør på repeat. I tillegg fronter han trening uten anabole steroider (tør jeg påstå på bakgrunn av utseende hans), han pynter ikke på utseendet sitt med diverse fillers/operasjoner osv, og jeg synes heller ikke han fronter et negativt kvinnesyn. Pengefokuset hans synes jeg er drøyt. 

Han er ikke et fantastisk forbilde, men jeg tror han jobber ganske hardt og froner også det. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy å følge på Ibiza da selv reiser dit jevnlig, men han gikk glipp av så mye fint der. Litt hardt for helsa med all drikkingen når man begynner å hovne opp kanskje? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korpsnerden skrev (17 timer siden):

Westerlin har både positive og negative sider og jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg synes han er et positivt tilskudd til influencer-verdenen eller ikke. Etter å ha sett stories fra Ibiza så må jeg si at jeg synes han er hakket mer ansvarlig enn faren sin, og det sier endel...

Det positive med OW er at han han faktisk skaper endel innhold, og ikke kun "deilig meg i dyr mote" selfies ,og hva jeg spiste/trente/kledde meg i i dag, som kvinnelige influencere gjør på repeat. I tillegg fronter han trening uten anabole steroider (tør jeg påstå på bakgrunn av utseende hans), han pynter ikke på utseendet sitt med diverse fillers/operasjoner osv, og jeg synes heller ikke han fronter et negativt kvinnesyn. Pengefokuset hans synes jeg er drøyt. 

Han er ikke et fantastisk forbilde, men jeg tror han jobber ganske hardt og froner også det. 

Jeg kjenner jeg er litt uenig i noe av det du skriver her. Han fremstår som ganske materialistisk i forhold til solbriller og klokker som han gjerne maser om i tide og utide. Det er også mye fokus på mat han slafser i seg. Måten han fremstiller bartenderen på på denne turen synes jeg heller ikke er særlig positiv. I tillegg er det et voldsomt fokus på alkohol. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sammy! skrev (1 time siden):

Jeg kjenner jeg er litt uenig i noe av det du skriver her. Han fremstår som ganske materialistisk i forhold til solbriller og klokker som han gjerne maser om i tide og utide. Det er også mye fokus på mat han slafser i seg. Måten han fremstiller bartenderen på på denne turen synes jeg heller ikke er særlig positiv. I tillegg er det et voldsomt fokus på alkohol. 

Skrev jeg det du skriver her? Jeg skrev jo at jeg synes pengefokuset hans er drøyt. Alkoholkonsumet er også voldsomt, spesielt på denne turen, men det skrev jeg vel ikke at det ikke var? Han vifter heldigvis ikke med poser med hvitt pulver da. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korpsnerden skrev (19 timer siden):

Korpsnerden skrev (46 minutter siden):

Skrev jeg det du skriver her? Jeg skrev jo at jeg synes pengefokuset hans er drøyt. Alkoholkonsumet er også voldsomt, spesielt på denne turen, men det skrev jeg vel ikke at det ikke var? Han vifter heldigvis ikke med poser med hvitt pulver da. 

Du sier han ikke kun viser dyr mote, poster selfies, hva han spiser/trener/kler seg i eller fronter et negativt kvinnesyn, noe jeg ikke har sett mye til jeg heller. Men forøvrig syns jeg han gjør nøyaktig alt det andre, på uendelig repeat. Dette med alkohol la jeg til selv. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Bare fyll på Oskar… ble satt ut av snappende hans fra igår kveld. Spesielt der han drikker fra et øl glass som var en fremmeds. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Fiin skrev (På 3.9.2023 den 13.46):

Det kan da umulig være sunt å proppe i seg å mye vitaminer og kosttilskudd som han gjør?

Har tenkt på det samme, får han opp på snap og han spiser jo sjuke mengder med kanel daglig… mulig ceylon/ekte kanel ikke er like farlig å få i seg i store mengder som «vanlig» kanel, det vet jeg ikke, jeg håper det ift inntaket 🫣🫣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveless skrev (18 timer siden):

Har tenkt på det samme, får han opp på snap og han spiser jo sjuke mengder med kanel daglig… mulig ceylon/ekte kanel ikke er like farlig å få i seg i store mengder som «vanlig» kanel, det vet jeg ikke, jeg håper det ift inntaket 🫣🫣

Han gjør rett i å spise ceylonkanel siden han bruker så store mengder kanel hver dag. Cassiakanel, den mest brukte kanelen i Norge, inneholder store mengder kumarin som kan gi leverskader ved høyt inntak, det er rett og slett giftig, mens ceylon inneholder veldig lite. Ceylonkanelen er den "ekte" kanelen. Den har en søtere, rundere og mildere smak enn cassiakanel.

Endret av Ugresset
Kanel, ikke kabel 😅
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Oskar har hatt en stor livsstilendring, og drikker knapt alkohol, samt får en solid hudpleierutineblabla" 🤣 Tror aldri jeg har sett et mer usunt menneske.  Drikker bare dritt, spiser kun ultraprossesert mat, svømmer i alkohol og forgifter seg med tonnevis av kosttilskudd.   Han der blir ikke gammel.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...