Gå til innhold

Oskar Westerlin

Havnefogden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns det er så teit at de lager ny sesong av "av med maska" der Oskar liksom skal date og finne kjærligheten. Også er han kjæreste med Sophie Stray på "utsiden". Blir ikke akkurat troverdig, og fremstår enda teitere enn konseptet er i utgangspunktet 😅

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (På 31.3.2023 den 23.23):

Er bollen han promoterer egentlig bare en vanlig hvetebolle med mye sjokoladeglasur og strøssel på?

Den ser sånn ut synes jeg.

Mer eller mindre, ja. En nabojente her kjøpte den og sa det var vanlig hvetebolle med altfor mye sjokolade på. Smakte ikke så godt på grunn av at den var altfor søt og var kvalmende, sa hun. Ikke sunt heller. Foreldrene må ha mer kontroll på hva barna deres driver med på mobilen og hvem de blir negativt påvirket av. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andromeda skrev (På 10.9.2023 den 9.57):

Syns det er så teit at de lager ny sesong av "av med maska" der Oskar liksom skal date og finne kjærligheten. Også er han kjæreste med Sophie Stray på "utsiden". Blir ikke akkurat troverdig, og fremstår enda teitere enn konseptet er i utgangspunktet 😅

Er det kjærester? Ser slik ut, virker som de har hengt tett siden i sommer... koselig om de er et par da :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

miamiamia skrev (12 timer siden):

Er det kjærester? Ser slik ut, virker som de har hengt tett siden i sommer... koselig om de er et par da :)

Ja, det tror jeg. Hun var i bursdagen til søsteren (?), og har hengt på i hele sommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARima skrev (8 timer siden):

Hvem er egentlig Sophie Stray?

Dattera til Øystein Stray Spetalen. Prøver å slå seg opp som syngedame uten det helt store talentet, men pappa betaler sikkert.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Etter å ha sett hans uttaleleser om diverse inkl. kvinnesyn på Forræder, så er mitt syn på fyren ganske enkelt. Han er en mannsjåvinistisk drittunge som ikke kan oppføre seg. Litt spooky øyne også, gjør at fyren er enda mindre sjarmerende. Litt som en tikkende bombe. Skremmende at sånne typer har så stor påvirkningskraft på unge idag.

• Liker 33
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Mollebolle skrev (På 3.10.2023 den 7.53):

Etter å ha sett hans uttaleleser om diverse inkl. kvinnesyn på Forræder, så er mitt syn på fyren ganske enkelt. Han er en mannsjåvinistisk drittunge som ikke kan oppføre seg. Litt spooky øyne også, gjør at fyren er enda mindre sjarmerende. Litt som en tikkende bombe. Skremmende at sånne typer har så stor påvirkningskraft på unge idag.

Spooky øyne... teit å dra inn utseendet 🥶

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (22 minutter siden):

Spooky øyne... teit å dra inn utseendet 🥶

Det er nok blikket hans det er snakk om, veldig kaldt og ufølsomt blikk på han der. 

• Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Selbu said:

Det er nok blikket hans det er snakk om, veldig kaldt og ufølsomt blikk på han der. 

Takk 🙏

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Mitt inntrykk av denne fyren, dog KUN ved å se han på forræder, er fryktelig.. Synes det er SÅ ubehagelig hvordan han gjør tegn mot andre deltakere, enten det er «lade en hagle og skyte mot noen», eller «dra fingeren over halsen» samtidig som han sier "du/hun skal dø" eller "du er den neste".. så ufyselig! 

• Liker 30
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ekkel ung mann som oppfører seg som en ekkel gammel mann. Utseendemessig det motsatte av hel ved. Vil ikke si hvor jeg tror han ender opp om noen år…

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kapret unge Stray Spetalen, dermed har han klatret høyt på den sosiale stigen som gir han mer innflytelse. 

Lurer på hva faren tenker om datteren valg av partner?

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri møtt han, sett han eller noe, men jeg har hørt at han er skikkelig hyggelig på privaten når han ikke er i den rollen han kan ha noen ganger. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viernes skrev (9 timer siden):

Jeg har aldri møtt han, sett han eller noe, men jeg har hørt at han er skikkelig hyggelig på privaten når han ikke er i den rollen han kan ha noen ganger. 

Kan han ikke bare være seg selv og være et godt forbilde for alle smågutter istedet da...

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (På 28.10.2023 den 19.17):

Kan han ikke bare være seg selv og være et godt forbilde for alle smågutter istedet da...

Han velger jo selv hvordan han vil være og ikke. Jeg har vel ikke sagt noe på det jeg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...