Gå til innhold

Når tror dere at våren kommer til Oslo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Conradi skrev (19 timer siden):

Prøvd østrogenplaster?

Nei, får ikke de av lege pga fare for kreft. Går på helsekost tabletter med rødkløver. Hjelper en del, men ikke mot alt

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Conradi skrev (På 22.2.2024 den 23.57):

Er drit lei av hålke.

Samme her! Men det er lange strekker med bar asfalt i Oslo nå ☺️

Anonymkode: 8bf89...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser man på langtidsvarslet for de neste ti dagene, så ser det jo ut som våren melder anmarsj, med røde tall hver dag, med unntak av i morgen. Tipper likevel at vi får en ny runde med kulde, snø og slaps, rundt midten/slutten av Mars 😅

Anonymkode: df808...5e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våren er her 😊😊

Anonymkode: 9cf5c...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har sett på langtidsvarselet nå.

Det ser ut som om nattefrosten er i ferd med å slippe taket, og det er meldt mer enn 10 plussgrader på dagtid i slutten av denne uka.

Herlig! 

Anonymkode: 8bf89...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der kom vinteren, dere :) hvorfor er det alltid obligatorisk med snøstorm straks de har vært og fjernet grusen fra veiene? 

Anonymkode: 3d5c1...f3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Der kom vinteren, dere :) hvorfor er det alltid obligatorisk med snøstorm straks de har vært og fjernet grusen fra veiene? 

Anonymkode: 3d5c1...f3a

Tydeligvis! Vi får satse på at dette snøfallet ikke blir liggende 😅

Anonymkode: 8bf89...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har :sol:

Anonymkode: dc804...9a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.2.2024 den 17.28):

Ser man på langtidsvarslet for de neste ti dagene, så ser det jo ut som våren melder anmarsj, med røde tall hver dag, med unntak av i morgen. Tipper likevel at vi får en ny runde med kulde, snø og slaps, rundt midten/slutten av Mars 😅

Anonymkode: df808...5e0

Og der kom snøen jeg snakket om 😅 

Anonymkode: df808...5e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.3.2023 den 12.10):

Vær glad du ikke noe i Trondheim. Da er våren her først i slutten av mai /begynnelse juni. Har lyst til å flytte til Østlandet swlv, men ikke så lett når man er voksen med familie.

Anonymkode: 02362...48a

Var sammen med en trønder og opplevde vel ikke store forskjellen på østlandet og Trondheim  egentlig.  

Anonymkode: b0783...085

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og der kom snøen jeg snakket om 😅 

Anonymkode: df808...5e0

Jepp, er så mye snø at jeg kan ikke se ut av vinduet en gang :D Jeg er helt nedsnødd! Fikk ikke sove i natt heller siden det blåste sånn. 

Anonymkode: 65574...2d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det bare er snakk om en uke fra eller til,før man ser hele utelivs Oslo er prydet av folk i dyre boblejakker og raske briller på utestedene for den første utepilsen. Så rundt påsken, i avisene : VÅREN ER KOMMET TIL OSLO.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jepp, er så mye snø at jeg kan ikke se ut av vinduet en gang :D Jeg er helt nedsnødd! Fikk ikke sove i natt heller siden det blåste sånn. 

Anonymkode: 65574...2d2

Slår aldri feil, jeg omfavner aldri våren med mindre det har vært minst en søndag i mars 😄

Anonymkode: df808...5e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Og der kom snøen jeg snakket om 😅 

Anonymkode: df808...5e0

Du var mer presis enn storm.no, som for kort tid siden spådde regn og varmegrader. Nå har de satt opp nattefrost hver natt fremover, så da er det bare å finne frem igjen broddene og glemme alt som heter bussreiser. Det skal riktignok bli oppholdsvær, men det er jo ikke som om noen kommer til å måke vekk den slapsen som legger seg på fortauene nå før den fryser til is.

Anonymkode: 3d5c1...f3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Var sammen med en trønder og opplevde vel ikke store forskjellen på østlandet og Trondheim  egentlig.  

Anonymkode: b0783...085

Samme her, er gift med en trønder, vi har hatt en snøfattig vinter og plena vår på Lade har vært grønn siden midten av februar 🥰 håper dere på østlandet får litt vår snart også😅

Anonymkode: 1272a...9c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Samme her, er gift med en trønder, vi har hatt en snøfattig vinter og plena vår på Lade har vært grønn siden midten av februar 🥰 håper dere på østlandet får litt vår snart også😅

Anonymkode: 1272a...9c8

Vel Mye bedre vær på Østlandet enn Trøndelag når jeg er der. Så skjønner godt at så mange trøndere flytter til Østlandet.

Anonymkode: ad01d...b4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våren kommer 1. mars hvert år.

Anonymkode: 4cdc9...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/16/2024 at 3:56 PM, AnonymBruker said:

Slår aldri feil, jeg omfavner aldri våren med mindre det har vært minst en søndag i mars 😄

Anonymkode: df808...5e0

Jeg kan ikke huske en mars uten søndager. Du mente kanskje snødag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...