Cr@sh Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #4121 Del Skrevet 5. mars 2007 Nå skal vi snart avgårde og hente Storegutt i barnehagen. Lillegutt har akkurat sovet i snaue halvannen time, så nå er han storfornøyd, og ligger på gulvet og "hoster" og gjør seg til... Var deilig å gå tur. Ble 50 minutter, men jeg glemte å sette på meg skrittelleren da... I kveld skal mannen på innebandytrening, så da blir det nok en KG-runde på meg da... uten dårlig samvittihet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 5. mars 2007 #4122 Del Skrevet 5. mars 2007 Det er mannen sin det, som disker opp med frokost og greier!! Høres ut som at dere rett og slett har hatt en perfekt helg! Det må være herlig å ha tre sånne gutter som du har... Og foreldrene dine virker enestående! Skjønner godt at Storegutt er glad i sånne besteforeldre! Var nok litt trist for mamsen å måtte dra fra go'gutten i barnehagen når han ikke ville du skulle dra Godt at det har gått bra! Syns det er flott av barnehagen å ringe og si at alt er bare bra! :rosasmil: Kjempetøffe bodyer til Lillegutt!! Må nok ha meg en tur på *tenke* var det Cubus...!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 5. mars 2007 #4123 Del Skrevet 5. mars 2007 Veldig kule bodyer! Og så stiller jeg meg i køen av alle som synes strand-grill-turen høres super ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. mars 2007 #4124 Del Skrevet 5. mars 2007 Innom og oppdaterer meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 6. mars 2007 #4125 Del Skrevet 6. mars 2007 *snuser etter nytt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #4126 Del Skrevet 6. mars 2007 Hei jenter. Takk for hilsner... godt det er noen som holder liv i leieren her... Her har det vært en hektisk dag. Mannen jobber overtid, og er på vei hjem nå. Gutta er endelig i seng, og jeg har bare lyst å legge beina på sofaen og kose meg... Dermed har det blitt så og si ikke no' KG i dag, og ikke blir det noe mer heller... Men jeg lover å komme sterkere tilbake i morgen, inkludert å besøke dagbøkene deres! til alle som har tittet eller titter innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #4127 Del Skrevet 7. mars 2007 Burpelurpen er på vei til sykehuset! Endelig skal hun få møte Burpelita! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. mars 2007 #4128 Del Skrevet 7. mars 2007 OI! Heiaheiaheia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #4129 Del Skrevet 7. mars 2007 Burpelita har kommet, og Burpelurpen har blitt MAMMA! Det er jaggu spennende å være sladris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #4130 Del Skrevet 7. mars 2007 Skrållan! Jeg se deg! Løp inn i boka til Burpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 7. mars 2007 #4131 Del Skrevet 7. mars 2007 Kort innom med en , kommer sterkere tilbake litt senere i dag! også vi litt for Burpen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 7. mars 2007 #4132 Del Skrevet 7. mars 2007 Burpelita har kommet, og Burpelurpen har blitt MAMMA! Det er jaggu spennende å være sladris! ← Det er sååå fantastisk!!! nesten så jeg får lyst til å føde selv, men bare nesten... Som jeg gleder meg til å sladre for marthepia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #4133 Del Skrevet 7. mars 2007 Det er sååå fantastisk!!! nesten så jeg får lyst til å føde selv, men bare nesten... Som jeg gleder meg til å sladre for marthepia! ← Det har vært en utrolig spennende formiddag.... Så vanvittig spennende det er å vente på at noen skal få barn... Utrolig morsomt å være sladris i hvert fall - så du kan bare glede deg til det blir marthepia sin tur, og det blir nok ikke lenge til tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #4134 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Dagen har gått fort... ikke så rart, når jeg har vært svært opptatt med å sladre... Utrolig moro og spennende - og det er som Skrållan sier, man får liksom litt lyst til å føde selv... Var en tur å handla mat i morges... Ble ganske full vogn - men sånn er det når man handler 1-2 ganger i uka. Lurer forresten på om vi skal begynne med sånn ukesmeny igjen, og handle inne alt som trengs en gang i uka... Tror det er lurt, både med tanke på penger man bruker på mat, og ikke minst tid... Mannen kom hjem med 30 (!!!) roser til meg i dag! Snille gode mannen min! Nå er han og Storegutt på barnetrimmen, mens jeg og Lillegutt er hjemme og forbereder mat. Vi skal ha taco i dag, så jeg har skåret grønnsaker og sånn. Om litt skal jeg sette i gang med karbonadedeigen, så er alt klart til gutta mine kommer sånn kvart på seks... I kveld skal jeg og mannen få gjort noen småting her hjemme. Skulle ha hengt opp en sånn torkey-holder på vaskerommet i lang tid - og i kveld SKAL det gjøres... Ellers blir det vel en kikk på Ugly Betty og House før vi køyer tenker jeg... Endret 7. mars 2007 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 7. mars 2007 #4135 Del Skrevet 7. mars 2007 Nå fikk jeg lyst til å føde og.... Bare litt da Fødsel er så utrolig stort! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 7. mars 2007 #4136 Del Skrevet 7. mars 2007 Oj, søte mannen din, da! liker vi! Hektisk å sladre, ja? Det gikk jo så fort at jeg ikke rakk å få det med meg før det var over! Håper det blir sånn for meg også, hadde vært deilig! Må bare litt for Burpelita som endelig er ute i verden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. mars 2007 #4137 Del Skrevet 8. mars 2007 så snill mann du har som kommer med blomster til deg! ukesmeny har jeg planer om å komme igang med også. men det blir vel som vanlig med tanken. kanskje jeg får litt struktur på sånt når jeg skal være hjemme et år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. mars 2007 #4138 Del Skrevet 8. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 8. mars 2007 #4139 Del Skrevet 8. mars 2007 Nemmen, så god og snill mann du har da! :rosasmil: Herlig med mannfolk som vet å sette pris på damene sine! Ukesmeny er supersnedig, og jeg aaaaaaner ikke hvorfor vi ikke har somlet oss til å ordne det! Er vel bare det å faktisk sette seg ned og fikse det, det er der problemet ligger.. Ha en flott kveld! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 8. mars 2007 #4140 Del Skrevet 8. mars 2007 for sladris oppgaven Innom for å oppdatere meg... blir ikke så mye tid til Kg om dagen... Snuuuuuuuuser i meg lukten av våre herlige snupper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå