Gå til innhold

Cr@sh & gutta!


Cr@sh

Anbefalte innlegg

Gjest Cerise

30 roser?! Så utrolig søtt!! Snill mann du har :) Det er så utrolig koselig å få blomster!

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest marthepia

Snille mannen din!! Du er ei heldig dame ;) Så mange roser da..så søtt :hjerter: Br aat han viser at han setter pris på deg.

Ha en flotters helg alle sammen i heimen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snill mann du har! ;) Mannen min kunne vært litt flinkere på det området..

Vi tar handelen en gang i uka. Men jeg lager ikke meny, jeg tar det heller litt på sparket. Det holder som regel en uke, ellers tar jeg en liten tur på nærbutikken. Går fortest tom for brød og sjokolade. :)

God helg til deg og gutta! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kyss: på super-sladrisen!

Tusen takk for godt utført oppdrag :blomst:

Så herlig mannen din er som kommer hjem med blomster og greier :hjerter:

Håper du har en fin helg med gutta dine ;)

:kose: og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så herlig med så mye blomster!! Det fortjener du!!

Bare innom og viser meg sånn kjappest...Ville bare si at jeg er lei meg for at jeg ikke henger med lengre men jeg tenker ofte på dere alle sammen og savner kg nå når jeg ikke rekker å ha det så høyt på prioriteringslista mi....

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuusen takk for masse besøk, jenter :kyss: Jeg vet jeg er heldig som har en mann som stadig vekk kommer hjem med blomster til meg... :sjarmor::hjerte:

En spesiell :velkommen: hjem til Burpen og Burpelita! :kyss: Det har vært superstas å være sladris! :kyss:

I går hadde jeg en skikkelig husmordag her hjemme. Tørket støv og støvsugde hele huset, skiftet på alle sengene og fikk vasket sengetøy. Det tok litt tid, men var veldig deilig å få gjort... :tommel:

Storegutt var i bursdag til en venn fra barnehagen i går. Mannen var med, og de hadde storkost seg... Han var så fin når han gikk hjemme fra så - med brune cordbukser, hvit trøye og kortermet skjorte utenpå... :hjerter: Og pakke i hånda. Herlige gutten min!

Mannne og jeg spiste ost og kjeks da de kom hjem og vi hadde fått barna i seng. Deilig med litt kos sammen.... :hjerte:

I dag har vi planer om en tur på åpen gård og se på dyr... Og i ettermiddag blir det nok en trilletur for oss alle sammen.

God helg til dere alle sammen! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så herlig med så mye blomster!! Det fortjener du!!

Bare innom og viser meg sånn kjappest...Ville bare si at jeg er lei meg for at jeg ikke henger med lengre men jeg tenker ofte på dere alle sammen og savner kg nå når jeg ikke rekker å ha det så høyt på prioriteringslista mi....

:klem:  :klem:  :klem:

:kose: på Skytte!

Ikke noe å være lei seg for det - det er bare superkoselig når du er innom! Vi tenker jo kvalitet, og ikke kvantitet! :tommelsmil:

Skjønner godt at du ikke kan prioritere KG lenger - jeg kan egentlig ikke det jeg heller alltid... så det hender det går maaaange dager mellom besøk ... Enda verre blir det nok til sommeren, og ikke minst når jeg skal ut i jobb igjen....

Håper du kose deg masse med Sondre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå søte mannen din. Tenk 30 roser  :hjerte:  :hjerter:  :hjerte:

Kos deg masse i helgen med guttene dine

Jeg er superheldig! :sjarmor: Snille mannen min! :hjerte:

Leit å lese om tanta som kom i boka di... men hørtes ut som du tok det med godt mot... :kose: Jeg bare vet at det blir deres tur når som helst nå.... ;)

:klem:

:klem:

Så kos med åpen gård, var det koselig? ;)

Vet du... vi droppet faktisk åpen gård og gikk en laaaang tur med gutta i vogna i steden. Var kjempedeilig... Var faktisk ute og gikk i 3 timer! *svett* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga har gått superfort, som vanlig... :roll:

I går var vi, som jeg skrev til Lianna, ute og gikk laaaang tur med gutta i hver sin vogn. Var ute og trasket i 3 timer - Det var superdeilig, men ja :Nikke: vi var ganske slitne i beina da vi kom hjem...

Lillebror og kjæresten var en tur innom på ettermiddagen - veldig koselig. Og om kvelden spiste vi deilig lasagne. Mannen som disket opp :sjarmor:

I dag hadde vi en lat morgen. Storegutt sov faktisk helt til ti i dag :overrasket: Han må ha vært skikkelig trøtt :Gjesp:

Jeg har vært en tur hos min bestemor sammen med mamma'n min. Det pleier vi å gjøre stort sett hver 14. dag... :tommel: Hadde med Lillegutt, og det er jo supert for oldemoren... Han skratter ALLTID av oldemoren sin... :ler2: Herlig! :hjerte:

Nå har jeg benket med i sofaen foran TV og PC. Og her har jeg tenkt å bli store deler av kvelden... :sjenert: Tenkte kanskje å se "Bad Boys 2" som går på TV3. Syntes 1'ern er så artig, så kanskje jeg liker denne også... Men så var det det med meg og film da... :ler: Jeg begynner alltid å se med godt mot, også går jeg alltid og pusser tenner og legger meg før den er ferdig... :roll::ler2:

Håper alle har hatt en deilig helg - det har vi hatt! :Hehe:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... :sjenert:

Midt i filmen - og hvem er det som tenker på å pusse tenner og krype til køys? *rekker opp hånda* :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja... :sjenert:

Midt i filmen - og hvem er det som tenker på å pusse tenner og krype til køys? *rekker opp hånda* :ler2:

..og det er flere av oss! :hoho:

Nå er jeg iallefall oppdatert her, så kommer jeg sterkere tilbake i morgen! :) Gleder meg til jeg får ork til å gå tur i 3 timer igjen jeg... ;)

:kyss: , :klem: og :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og det er flere av oss! :hoho:

Nå er jeg iallefall oppdatert her, så kommer jeg sterkere tilbake i morgen! :) Gleder meg til jeg får ork til å gå tur i 3 timer igjen jeg... ;)

:kyss: , :klem: og :kose:

:ler: Godt å se at det er flere som ikke holder ut hele filmer.... :sjenert:

Selv om Bad Boys 2 faktisk var ganske underholdende - det lille jeg så da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt formiddagen til en real handletur. Vært på Ica og handlet mat, vært på Kiwi og handlet bleier + noen FP-varer og fylt diesel.

Lillegutt sovnet i bilstolen på vei hjem, så nå har jeg bare løftet han over i vogna - og han sover ennå...

Fikk en Kaptein Sabeltann-bok jeg har bestilt til Storegutt i posten i dag. Det blir sikkert veldig stas når vi kommer hjem fra barnehagen... :hoppe:

Ellers hadde det kommet en pakke til meg som må hentes på posten... lurer på hva det er ... har bestilt to bøker til, men de er neppe så store at de må hentes... :klø: Blir spennende å se i ettermiddag.

Planen i dag er å rydde litt, og få støvsugd førsteetasje. I morgen får jeg nemlig besøk av tre venninner og barna dere.. det blir moro. Har kjøpt kylling i dag, så jeg skal lage kyllingsalat med pasta og servere (de kommer til lunsjtid).

Ikke les dette, Burpen: :erter:

Ellers er jeg litt spent i dag, for på fredag sendte jeg en liten oppmerksomhet i posten til Burpen, og den kan det jo hende kommer fram i dag... Alltid moro å overraske andre

Nå skal jeg spiste fersk rugbrød med no' digg på....

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Myztica

:vinke:

En kjapp tur innom! Er ikke så ofte på KG om dagen.... Men har absolutt ikke glemt deg ;)

Snill man du har! Sambo kunne absolutt ha blitt litt flinkere til å gi meg blomster... :ler:

Kommer sterkere tilbake!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjålet hos Fjellrypa, som har fått den av miiip... :sikle:

Browniesoppskriften min er uten melk, og jeg har med stort hell lagd den med melange uten melk og salt (tilsatt ørlite salt), og servert den til venninne med melkeallergi.

Så kanskje du kan spise den allikevel?

Browniesoppskrift:

Til rund form (vi bruker 24 cm): (evt x3 til langpanne)

3 egg

4-4,5 dl sukker

2 dl mel

5 ss kakao

150 g smelta smør

Blandes.

Stekes ved 175 grader i 20-50 (:ler:) minutter.

(20 gir veldig deigete og 50 gir godt stekt, jeg pleier steke den 30-35 min.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

En kjapp tur innom! Er ikke så ofte på KG om dagen.... Men har absolutt ikke glemt deg ;) 

Snill man du har! Sambo kunne absolutt ha blitt litt flinkere til å gi meg blomster... :ler: 

Kommer sterkere tilbake!

:klem:

Koselig å se deg... :kyss:

Du er lite på KG, og jeg er lite på msn... :sjenert: Jeg er skikkelig dårlig på å logge meg på - må skjerpe meg litt der. Har venninner som klager på min dårlige vane... :ler2:

Håper du har det bra... Var forresten super-rart når du hadde fått nytt nick.. jeg fant jo ikke boka di... :ler: Lette lenge, før jeg skjønte hva som var hendt.... :rodme:

:klem: til deg og snuppa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

:ler:

Er litt uvant med nytt nick :ler: Er på en måte ikke meg... Er jo vant til å være Linkri :sjenert: Men er vel greit med litt forandring og!

Skulle egentlig ha sagt i fra da... :rodme:

Ja, du må bli flinkere til å logge på msn! :fy_fy:

Nå må jeg skifte bleie hørte jeg.... Stakker snuppa kaster opp og bæsjer i ett sett :(

Ha en fin dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...