Gå til innhold

Cr@sh & gutta!


Cr@sh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ha en flott dag! :klem:

Takk for det, og det samme til deg og ungene! :klem:

Tenk at Lillegutt allerede er et halvt år... :overrasket:

Tiden flyr visst med de små skjønner jeg. :)

:klem:

Ja, det skal være helt sikkert at tiden flyr!

...og det får du nok snart vite - det er jo ikke lenge igjen nå! :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så vi kan se bilder av gutta dine?? :sjarmor:

Kose deg på trilletur i det nyyyyyydelige været!

Wow, et halvt år allerede ja, går fort! :legrine:

:klem: :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om dere koser dere max om dagen, det er godt å høre! :) Er så lett å finne på noe annet enn KG om dagen, frister jo å gå ut i sola hver dag! :briller2:

Så stor lillemann har blitt! :overrasket: Over 9 kg, og 72 cm!! Har fått hørt at Ida er stor vi, og hun er jo "bare" 7,5 kg, og 67 cm! :ler: Det er forskjell på barna hører jeg! ;)

Jeg har også spekulert om det med å være supermedlem i det siste.. jeg endte opp med å fornye det da, for jeg synes det er så kjekt å ha muligheten til å vise bilder innimellom. Og det er jo ikke så dyrt, så det var verd det mener jeg. Men skjønner godt om du velger å bli vanlig medlem! :Nikke:

Kos deg med alle gutta dine i finværet, så snakkes vi igjen! :)

:klem: , :kose: og :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott med kommende jobbtilbud, snuppa :kyss: Og enda et intervju!? Veldig så ettertrakta du er ;) Så god Lillegutt er! Det virker utenkelig for meg at Burpelita skal bli både tyngre og lengre, men jeg skjønner jo at det skal skje, når jeg leser om Lillegutt :ler2: Du trenger forresten ikke fornye supermedlemskapet ditt, hvis du lover å sende meg bilder av sjarmtrollene på PM ;) :kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, så vi kan se bilder av gutta dine?? 

Kose deg på trilletur i det nyyyyyydelige været!

Wow, et halvt år allerede ja, går fort! 

Vi får se hva jeg gjør ang. supermedlem. Det koster jo ikke akkurat skjorta å være med mener jeg... ;)

:klem:

Så stor lillemann har blitt!  Over 9 kg, og 72 cm!! Har fått hørt at Ida er stor vi, og hun er jo "bare" 7,5 kg, og 67 cm!  Det er forskjell på barna hører jeg! ;)

Ja, det er helt klart stor forskjell på barn. Et vennepar av oss har ei jente som er 5 mnd eldre enn Lillegutt - og han er allerede både lengre og tyngre enn henne :legrine: På den andre siden har jeg ei venninne som har en datter som er 5 dager eldre enn Lillegutt, og hun er like tung, men ikke fullt så lang... Og det vil jeg påstå er stort til å være jente...

Men det som er fint er jo at stort sett alle barn har "kommet like langt" når de nærmer seg 2,5 og 3 år...

:kyss:

Så flott med kommende jobbtilbud, snuppa. Og enda et intervju!? Veldig så ettertrakta du er ;) Så god Lillegutt er! Det virker utenkelig for meg at Burpelita skal bli både tyngre og lengre, men jeg skjønner jo at det skal skje, når jeg leser om Lillegutt :ler2: Du trenger forresten ikke fornye supermedlemskapet ditt, hvis du lover å sende meg bilder av sjarmtrollene på PM :kys_2:

:ler: Søta!

Enig at det er snålt å tenke framover med barna... Storegutt er blitt så opptatt av dette med skole, og da har tanken om at han skal begynne der om 3 år ( :overrasket: ) kommet snikende... Væh.... Tre år går jo superfort! :grine: Før vi vet ordet av det er de konfirmanter alle sammen...

Det er veldi spennende med jobbtilbud... og godt å være litt "ettertrakta". Jeg har jo videreutdanning i et fag som kanskje ikke er så poppis å ta... så sånn sett er jeg nok litt heldig. Nå har jeg jo bare fått ett tilbud så langt da... så man vet jo ikke ha som skjer videre. Men spennende er det absolutt... :sjarmor:

Ang. supermedlemskapet mitt så er jeg ennå ikke helt sikker.... PM med bilder kan du jo få uansett mener jeg... ;)Du er ikke på facebook da? Men som jeg skrev til shade over her, så koster det jo ikke akkurat skjorta heller... ;)

:kyss: , :kose: og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag! :briller2:

Været er superdupert og humøret er på topp!

Vi var oppe halv sju i morges, så har fått gjort mye på morgenkvisten. Storegutt er levert i barnehagen, og Lillegutt tar sin første lur for dagen... :sove:

Skal på lunsj til venninne K om ca 3 timer. Det blir koselig... Det er alltd koselig det. Venninne A og venninne E kommer også + barna - så det blir nok liv... :legrine:

Jeg har glemt å fortelle noe vi gjorde på søndagen!

Vi grilla! :ler2: Det er ikke akkurat vanlig å kunne dra fram gassgrillen i mars da... så jeg syntes det var skikkelig artig. Spiste deilig grilla ytrefilet av svin... :sikle: Og gjett om det smakte SOMMER! :hoppe:

Vi får for guds skyld ikke håpe på noe mer vinterlig vær nå altså.... :sjenert: Jeg vil ha det deeeeeilige været vi har nå! SOL fra skyfri himmel, varmt som midtsommers i solveggen og laaaange dager! :briller2: LIVET ER HERLIG DERE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi drømmer om å invistere i en sånn en vi... Har snakket om å kjøpe sykkelvogn helt siden Storegutt var 1 år, men det har liksom ikke blitt noe av. Men da vi var og kjøpte joggevogna vår (som selges av samme firma), så fikk vi se denne sykkel-/barne-/joggevogna... Den er bare utrolig praktisk og veldig stilig.... *har så lyst på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin sykkelvogn dere vil ha! :Nikke: Har litt lyst på sånn vi også etterhvert, ser så praktisk ut! :)

Åh, gjett om jeg fikk lyst til å grille nå da! :ler2: Har hørt om flere som har starta grillsesongen, og det er så herlig! :briller2:

Må kooooose deg med venninnen i dag! :) også får vi håpe dere beholder sola en liten stund til, her er det visst over for denne gang i morgen... :tristbla:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmm, grill er godt! Men jeg er alene hjemme om dagen, så jeg tror jeg drøyer til etter påske.

Ha en fin dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cr@sh, jeg titter innom for å fortelle at jeg nok kommer til å være borte fra KG en god stund framover. Det andre prøverørsforsøket ble avbrutt, så nå trenger både hode og kroppen min litt pause.

God Påske :smilyblomst:

Stor klem fra C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har tatt meg tid til en kjapp dagbokrunde nå, men jeg ser at tiden løper fra meg. -så da får jeg bare tid til å legge igjen en kjempe :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Da er jeg her igjen, i ny drakt :sjarmor:

Så godt med barnehageplass da :) Vi har ikke fått.... :sur: og kommunen jeg bor i har skrytt lenge av at de har full barnehagedekning. Særlig! :frustrert: Så hva vi gjør nå, vet jeg ikke....

Så herlig med grilling da! Det er virkelig vår nå! Og det går mot SOMMER!! :hoppe: Vi skal grille i påsken hvis været holder seg :briller2:

Ønsker deg en god helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med et diiiigert sleng- :kyss: før jeg mååååå hoppe i eksamenslesinga, mens Burpelita fortsatt sover!

Håper du har en kjempefin lørdagskveld, søta! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...