Gå til innhold

Kompani Lauritzen 2023 - TV2 - Ingen spoiling

Ctrl

Anbefalte innlegg

Da var vi straks klar til ny sesong av Kompani Lauritzen. 

25. februar braker det løs! 

Dette er årets deltagere:

• TV-profil Vendela Kirsebom (55)
  • Skuespiller Thomas Hayes (25)
  • Youtuber Agnete Husebye (26)
  • Artist Didrik Solli-Tangen (35)
  • Skuespiller Iben Akerlie (34)
  • «VGTV»-programleder Jon Martin Henriksen (32)
  • Artist Sval Rosenløw (24)
  • Radioprogramleder Tete Lidbom (36)
  • Artist Carina Dahl (37)
  • TV-profil Grunde Myhrer (26)
  • TV 2-programleder Ingrid Halstensen (34)
  • Artist Turab Awan (25)
  • Influencer Liva B. Ingebrigtsen (26)
  • Youtuber Christopher Robin Omdahl (31)

Ikke alle jeg er bekjent av, men tenker at det kanskje er likegreit. For A-kjendiser er oppskrytte uansett ;)

For øvrig spesielt at alle deltakerne er mellom 24 - 37 år, bortsett fra Vendela som er 55 år,

Klar som et påskeegg for ny sesong! :D 

INGEN SPOILING - TRÅDEN FØLGER SENDINGENE PÅ LINEÆR-TV - KOMMENTARER FØR DEN TID MÅ SKRIVES INNI SPOILERTAG!

Endret av Ctrl
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, Ctrl said:

Da var vi straks klar til ny sesong av Kompani Lauritzen. 

25. februar braker det løs! 

Dette er årets deltagere:

• TV-profil Vendela Kirsebom (55)
  • Skuespiller Thomas Hayes (25)
  • Youtuber Agnete Husebye (26)
  • Artist Didrik Solli-Tangen (35)
  • Skuespiller Iben Akerlie (34)
  • «VGTV»-programleder Jon Martin Henriksen (32)
  • Artist Sval Rosenløw (24)
  • Radioprogramleder Tete Lidbom (36)
  • Artist Carina Dahl (37)
  • TV-profil Grunde Myhrer (26)
  • TV 2-programleder Ingrid Halstensen (34)
  • Artist Turab Awan (25)
  • Influencer Liva B. Ingebrigtsen (26)
  • Youtuber Christopher Robin Omdahl (31)

Ikke alle jeg er bekjent av, men tenker at det kanskje er likegreit. For A-kjendiser er oppskrytte uansett ;) 

Klar som et påskeegg for ny sesong! :D 

Oi, kun 3 stk jeg vet hvem er!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (2 timer siden):

Oi, kun 3 stk jeg vet hvem er!

Jeg har hørt om alle unntatt en - Turab Awan. Så blir en spennende å følge med årets sesong også 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agnetesh i enda en treningsreality🙄. Er målet hennes å være med i alle reality-serier som innebærer trening/hard fysisk aktivitet? 16 ukers helvete, 71 grader nord, Skal vi danse, Kompani Lauritzen… Dama begynner å bli litt oppbrukt.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grüner skrev (På 18.2.2023 den 13.45):

Agnetesh i enda en treningsreality🙄. Er målet hennes å være med i alle reality-serier som innebærer trening/hard fysisk aktivitet? 16 ukers helvete, 71 grader nord, Skal vi danse, Kompani Lauritzen… Dama begynner å bli litt oppbrukt.

Hun har vel et slankeprosjekt gående?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker casten så langt. Og så blir jeg alltid så motivert til å begynne å trene av å se på det🤪 får se om det funker i år😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 stk turte ikke hoppe baklengsstup, og flere slet på de fysiske testene. Det kan være taktisk smart å ikke presse seg fra start siden KL handler om utvikling. Går du ut høyt må du prestere jevnt hele veien for ikke synke i inntrykk, men starter du på bunn skal det lite til for at du imponerer. 

Men klart, man bør holde seg over rødstreken. 

Hard start for gjengen. En fin sammensetning, med flere surrehuer 😁

Har sans for Iben. 😊 Vi så lite til henne i dagens episoder, og det er vel et godt tegn? Henriksen, Kirsebom og Halsteinsen derimot gikk i ett på skjermen... 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (10 timer siden):

3 stk turte ikke hoppe baklengsstup, og flere slet på de fysiske testene. Det kan være taktisk smart å ikke presse seg fra start siden KL handler om utvikling. Går du ut høyt må du prestere jevnt hele veien for ikke synke i inntrykk, men starter du på bunn skal det lite til for at du imponerer. 

Men klart, man bør holde seg over rødstreken. 

Hard start for gjengen. En fin sammensetning, med flere surrehuer 😁

Har sans for Iben. 😊 Vi så lite til henne i dagens episoder, og det er vel et godt tegn? Henriksen, Kirsebom og Halsteinsen derimot gikk i ett på skjermen... 

Ingrid Halstensen må gjerne være på skjermen hele tida 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle man kanskje laget en egen 2023-tråd? Slik at ikke nye lesere vil reagere på hvem casten i begynnelsen av tråden er og hvor det er vanskelig å finne frem til begynnelsen av årets sesong begynner? 🤗

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (På 26.2.2023 den 17.57):

Skulle man kanskje laget en egen 2023-tråd? Slik at ikke nye lesere vil reagere på hvem casten i begynnelsen av tråden er og hvor det er vanskelig å finne frem til begynnelsen av årets sesong begynner? 🤗

Ble det laget en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sozzen skrev (4 timer siden):

Ble det laget en?

Tror ikke det. Håper noen føler seg kallet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendela virker veldig skjør, skal ingenting til før hun tyr til tårene. Får tro at denne opplevelsen gjør henne litt mer robust og det litt kjapt, ellers holder hun ikke ut lenge. Blir satt ut av rommet de skal sove på liksom, hva var i veien med det 😅Forstår at det er mange inntrykk og at man er vant til en annen standard, men man er vel noe klar over hva man går til .. 

Imponert over Carina, hun virker sterk både fysisk og psykisk. Han YouTuberen som filmer med Viktor er morsom, har også sansen for Tete. Synes veldig synd på han som ikke klarte en eneste situp, det er ille altså.. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tro Vendela var tøffere, hun som har jobbet i modellbransjen og vært en offentlig person så lenge. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sansen for Vendela, synes hun er tøff som tør å vise seg sårbar, og hun virker som et genuint godt menneske som bryr seg om andre😊 Hvorfor skal vi bare være imponerte over dem som virker sterke psykisk og fysisk? Er kjempeflott det også, men husk på at det krever å gå inn i situasjoner som du vet at du mest sannsynligvis ikke mestrer. Synes alle fortjener en applaus.

• Liker 25
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blinkie
Snorkfrøkena skrev (17 minutter siden):

Jeg har sansen for Vendela, synes hun er tøff som tør å vise seg sårbar, og hun virker som et genuint godt menneske som bryr seg om andre😊 Hvorfor skal vi bare være imponerte over dem som virker sterke psykisk og fysisk? Er kjempeflott det også, men husk på at det krever å gå inn i situasjoner som du vet at du mest sannsynligvis ikke mestrer. Synes alle fortjener en applaus.

Enig❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snorkfrøkena skrev (27 minutter siden):

Ja, mente ikke at eg ikke liker Vendela. Hun virker som en varm og omsorgsfull person. Men det overrasker meg at hun er såpass usikker og sårbar. Har tenkt på hun som en sterk og tøff businessdame siden hun har levd i rampelyset så lenge. Syns de er råtøff alle sammen som tør å utfordre seg så mye som de gjør der. 

Endret av Gladidagogså
Skriveleif
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gladidagogså skrev (26 minutter siden):

Ja, mente ikke at eg ikke liker Vendela. Hun virker som en varm og omsorgsfull person. Men det overrasker meg at hun er såpass usikker og sårbar. Har tenkt på hun som en sterk og tøff businessdame siden hun har levd i rampelyset så lenge. Syns de er råtøff alle sammen som tør å utfordre seg så mye som de gjør der. 

Husk at hun er 20 år eldre enn resten av gjengen. Var sikkert utslitt etter dagen og da sitter tårene løst. Syns hun er tøff som deltar. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...