Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Takk Tobbis. Satser på å gå rett i fødsel etter at jeg tok dette :ler:. Ja, den bør jo være nedsunket iom at hodet til snuppa er festet, men man vet jo aldri med disse små... :sjenert:

Regner med at dette er siste magebildet fra min kant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regner med at dette er siste magebildet fra min kant ;)

Med dette barnet hvertfall ;)

Det må være rart å gå rundt og vite at en fødsel kan skjer "nårsomhelst" for med 3 cm åpning, så kan den vel det?

Tror jeg hadde blitt super utålmodig hvertfall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærlig så har jeg virkelig ikke peiling. Vet jo ikke hvor lenge jeg gikk med åpning sist da jeg etter 1 1/2 time med rier hadde 6 cm...

MEN, nå vet jeg i hvertfall at det bare er å slenge seg i bilen når det evt starter opp :fnise:

Vil nemlig ikke ha noen bilfødsel (eller hva, LT?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil nemlig ikke ha noen bilfødsel (eller hva, LT?)

Nei, det vil vi ikke! :fnise:

Du rekker det nok, du har jo kortere vei enn vi hadde!

Superfin mage forresten, snart er den BORTE!

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter. Ja, tenk det...snart er den bortevekk... Men da har jeg jo ei lita tulle hos meg! Gleder meg så til å få oppleve mini og tulla sammen. Han er så omtenksom ovenfor andre barn, spesielt de som er mindre enn ham. Herregud som jeg elsker lillegutten min :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Det var jo det jeg trodde. At den gikk for to uker siden, men den gang ei. Nå er jeg ikke i tvil.

Det har seg nemlig slik at jeg vasker meg grundig "oppi der" hver morgen ettersom jeg har mye utflod når jeg er gravid. Gjorde dette kl 10 før vi dro ut og handlet og da pleier det ikke komme noe særlig mer før utpå kveldingen.

Nå derimot kom det ned en hel haug med superseigt, proppete slimgreier med en lang tynn blodstrek... *sorry details*

Dette må da være proppen? Kanke forstå noe annet... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det høres ut som slimproppen! :Nikke: Men proppen kan jo gå i flere omganger, så det kan jo hende det var litt slimpropp for 2 uker siden og. Jeg gikk og "proppa" i flere uker før fødselen... da gikk det siste samtidig som riene starta.

God (føde)helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom å kikker.

Spennende at det har begynt å skje noe her :)

Håper det ikke går altfor lang tid før beibisen vil ut da :popcorn:

Lykke til!!

Endret av Susiepia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...