Centella Skrevet 23. februar 2023 #81 Del Skrevet 23. februar 2023 Anastasia Brow Powder Duo (Ash Brown) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #82 Del Skrevet 23. februar 2023 I dag ble det ekstrem no-makeup makeup. Skulle operere, og det ble litt tårer, så fornuftig valg. - Mac painterly, brukt som corrector under øynene - Nars soft matte concealer i Affogato der det trengtes - Ørlite pudder Nabla pressed clode-up i lyseste farge - Litt nyx thixk it i cool ash brown i øyenbrynene sammen med nabla micro brow i venus Anonymkode: 89bda...b20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 24. februar 2023 #83 Del Skrevet 24. februar 2023 Today: Fenty eaze drops Samme concealer/bronzer/blush/bryn/vipper som foregående ganger - men idag blandet jeg inn litt Mac glow play blush i Blush baby Øyenskygger: IT cosmetics kremskygge i en nude farge, Laura Mercier i en skimmerbrun tone som er litt «vanskelig» - så jeg la MAC pigment oppå i Tan MAC paint pot i en skimmerbeige jeg ikke husker Blendetut med en rosalys skygge fra Art Deco Liquid liner i brun fra KVD Beige eyeliner til øyekroken for å lysne opp fra Isadora - denne ANBEFALES. Ingenting på leppene enda, men blir nok en vannfast lipliner fra Art Deco (fornøyd med farge, IKKE holdbarhet) +leppepomade 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 24. februar 2023 Forfatter #84 Del Skrevet 24. februar 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 25. februar 2023 #85 Del Skrevet 25. februar 2023 Samme base som alltid, men blushen var Joy fra Rare Beauty. På øyne: Smashbox kremskygge i vanilla og rose, med Mac pigment i Tan oppå. Samme liner som igår. Leppestift blir lipliner i en brunrosa fra Caia, samt Clinique Mega Melon. Eller kanskje Fenty Retro rose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 25. februar 2023 Forfatter #86 Del Skrevet 25. februar 2023 Kom nettopp ut av dusjen, og har foreløpig kun sort kajal på 🤗 Sminker meg nok litt mere etterpå 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet 25. februar 2023 #87 Del Skrevet 25. februar 2023 (endret) Så gøy tråd, slenger meg på, jeg! - Primer: En blanding av Youghurt Face & Eyes Fragrance Free Sun Cream SPF 50 fra Korres og Studio Radiance Moisturizing & Illuminating Silky Primer fra MAC. Gir masse fukt og glød, men solkremen er ikke den fineste under sminke, det blir litt flekkete. - Bryn: Triple Precision Brow Definer fra ICONIC London. Ingen favoritt, vanskelig å lage pene streker, og halvparten forsvinner når jeg påfører brynsgele. - Brynsgele: Brow Tamer fra Pixi. Ikke så glad i den heller, kosten er ikke den beste, og gelen er tykk og klumpete. - Concealer: Conceal & Care fra Makeupmekka. Den beste!! Foundation: True Skin Hydrating Foundation fra Catrice. En utrolig god foundation, spesielt mtp. at man får den for hundrelappen. - Pudder: Stay Matte Pressed Powder fra Rimmel i T-sonen, og What’s Cookin’ Good Lookin’ Setting & Baking Powder fra Makeupmekka under øynene. Funker veldig bra - Bronzer: Butter Bronzer i fargen «Light Bronzer» fra Physicians Formula. Favoritt! Funker uansett base og tilstand på huden min. - Highlighter: Flawless Liquid Highlighter i fargen «Meet Claire» fra Josephine Cosmetics. Enda en favoritt! - Blush: Glowish Cheeky Blush Powder i fargen «Healthy Peach» fra Huda Beauty. Gir nydelig glød, og lett å blende ut. - Mascara: Lash Sensational fra Maybelline. Den beste sorte billig-mascaraen på det norske markedet. - Leppeprodukt: Lifter Gloss i fargen «004 Silk» fra Maybelline. Veldig fin, sitter bra til gloss å være. - Setting Spray: Fix & Glow Setting Spray fra Revolution. Gir nydelig glød, litt ekstra fukt, og føler faktisk at sminken holder seg pen lengre. Vært i bursdag, så ville føle meg litt ekstra fjong idag. 😀 Endret 25. februar 2023 av Miss_Sunshine* 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 27. februar 2023 #88 Del Skrevet 27. februar 2023 (endret) Alkemilla concealer ( påføres under øynene ) Couleur Caramel hydra jeunesse foundation ( bra for meg som har dehydrert hud ) Lily Lolo mineral blush ( beach babe ) Lily Lolo Translucent Silk Finishing Powder ( løspudder ) Burt's Bees pink grapefruit moisturizing lip balm ( anbefaller ikke ) Golden Rose Maxim Eyes mascara ( rimelig og god tyrkisk sminkemerke ) Benecos natural eyebrow designer ( Gentle Brown ) øyenbrynsblyant Benecos IT-øyenskyggepalett ( ballerina glam ) uten talkum. Endret 27. februar 2023 av kaledonia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 27. februar 2023 Forfatter #89 Del Skrevet 27. februar 2023 Makeup mekka fine liner(waterproof flytende eyeliner) i brun Makeup mekka lipgloss/balm med skimmer Makeup mekka blush Rimmel waterproof bronzer W7 kajal på våtkanten og under øynene Loreal xxl mascara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 27. februar 2023 #90 Del Skrevet 27. februar 2023 Samme base som nevnt ørten ganger. Øyenskygge: Charlotte Tilbury Pillow talk quad (ikke verdt pengene bare så det er sagt). Mac Teddy kajal. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 28. februar 2023 Forfatter #91 Del Skrevet 28. februar 2023 Essence mascara W7 black glitter eyeliner Makeup mekka fine line waterproof eyeliner Bronzer fra makeup mekka,en med skimmer i Lipgloss fenty beauty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 1. mars 2023 Forfatter #92 Del Skrevet 1. mars 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centella Skrevet 1. mars 2023 #93 Del Skrevet 1. mars 2023 NYX Lift'n'Snatch Brown Tint Ash Brown Skinfood Peach Cotton Multi Finish Powder 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 3. mars 2023 #94 Del Skrevet 3. mars 2023 Golden Rose Maxim Eyes mascara Lily Lolo Mineral Foundation ( China Doll ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 4. mars 2023 #95 Del Skrevet 4. mars 2023 Guerlain Meteorites Light Revealing Pearls of Powder PuroBio øyeblyant Inglot brow gel Golden Rose Maxim Eyes mascara 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #96 Del Skrevet 4. mars 2023 Alltid mascara og litt eyeliner. På bryna har jeg permanent makeup. Ellers bruker jeg hudpleieprodukter og en lett cc-cream for å dekke ujevnheter. Anonymkode: af787...94b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet 5. mars 2023 #97 Del Skrevet 5. mars 2023 Bursdag idag også. 😅 - Primer: En blanding av Cicapair Tiger Grass Color Correcting Treatment fra Dr. Jart+ og Studio Radiance Moisturizing & Illuminating Silky Primer fra MAC. Liker å bruke den fargekorrigerende kremen på rosaceaen min når jeg bruker ganske lettdekkende baseprodukter, og dette er den beste jeg har funnet så langt. - Foundation: Light Reflecting Foundation fra Nars. Dette har blitt min favorittfoundation gjennom tidene! - Eyeliner: Epic Ink Liner i fargen «Brown» fra NYX. Utrolig god, lett å påføre og sitter som støpt hele dagen. - Mascara; Lash Paradise Mascara i fargen «Brown» fra L’Oréal Paris. Har blitt veldig fan av å bruke brun mascara det siste året, og denne er veldig god. Gir godt med volum og lengde uten å drysse eller sverte av. - Lip liner: Suede Matte Lip Liner i fargen «Brunch Me» fra NYX. Veldig god liner til en grei pris. - Leppestift: Intense Care Lipstick i fargen «Soft Touch» fra Sandstone. Min absolutte favoritt! Perfekt «your lips but better» og gir masse fuktighet. Brynsprodukt/concealer/pudder/bronzer/highlighter og setting spray er de samme som i mitt forrige innlegg. SPF og blush droppa jeg helt, siden vi var bare her hjemme, og rosaceaen fiksa blushen helt naturlig. 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddy25 Skrevet 9. mars 2023 #98 Del Skrevet 9. mars 2023 Kvd Good apple serum fondation , helt super og ny favoritt🥰 Catrice True Skin High Cover Concealer, denne er helt super👍 Rimmel stay matte settingpudder Catrice conture/bronzer, et sett med tre farger. Bruker den lyseste brune, den er kald nok Essence blush Øybrynsgele fra e.l.f Øyenskygge fra Urban Decay og Nyx, nøytrale farger L'oreal Air Volume 30H mascara LH cosmetic settingspray Bruker dette hver dag. tar minimalt med tid og holder kjempbra gjennom dagen. Eneste jeg varierer litt er foundation🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 9. mars 2023 #99 Del Skrevet 9. mars 2023 (endret) Jøss, ser jeg faller helt igjennom her! Har bare brukt Shiseido mascara, COSRX lip plumper, og en lys lipgloss. Jeg hadde ikke klart å dekke til huden med så mye, synes den er fin nok som den er. Endret 9. mars 2023 av MyMichelle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 9. mars 2023 Forfatter #100 Del Skrevet 9. mars 2023 I dag ble det rimmel bronzer, Denne kajalen En grønn mascara jrg ikke husker navnet på Mary kay lipgloss, lys med masse skimmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå