AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #101 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hvorfor er han ofte syk? Anonymkode: 657de...527 Fordi vi har barnehagebarn 😆 Neida, joda. Men det var litt dårlig formulert av meg. Mente at det er sjeldent han får slappe av på lugaren når han er syk. Må stort sett jobbe som vanlig. Anonymkode: 661b8...238
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #102 Skrevet 15. februar 2023 Alltid litt kjipt når en kollega setter oss alle i dårlig lys på nettet. Som lege vet du at ingen er uerstattelig på jobb. Du må vel ha overalt en del flinke piker til å sykemeldes? Live as you preach Anonymkode: fb5b0...abb
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #103 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Altså i min (ts) manns tariff har han nettopp disse rettighetene, det er derfor jeg provoseres over at arbeidsgiver ikke vil forholde seg til det. Helt egoistisk kan jeg gjerne være hjemme en uke i strekk, men vi er alle en del av noe større, og må fordele byrdene og godene så godt det lar seg gjøre. Men kg er ikke en plass hvor nyanser kommer frem og diskusjonen har vel vært mindre fruktbar enn håpet. Så på tross av en viss underholdningsverdi avslutter jeg. Anonymkode: 9bcef...8cd det kunne vørt greit om TS sa noe om hvilken tariffavtale hun referer til for som sjøenke i over 25 år i ulike selskaper og med ulike avtaler har jeg ikke opplevd en eneste som har dette nedfeldt. Anonymkode: aa2c7...218
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #104 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): det kunne vørt greit om TS sa noe om hvilken tariffavtale hun referer til for som sjøenke i over 25 år i ulike selskaper og med ulike avtaler har jeg ikke opplevd en eneste som har dette nedfeldt. Anonymkode: aa2c7...218 nå har vel ikke sjøfolk og offhorearbeidere samme tariffavtaler. Anonymkode: a78e1...1b1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå